PDA

Bekijk Volledige Versie : WK evenement

Bucket
30-04-14, 00:30
Het laatste ontwikkelaarsdagboek is gepresenteerd: Het WK evenement keert terug.

Voordat ik inhoudelijk m'n mening geef over dit event, eerst even dit:

Waarom voetbal op TSO? In de weken dat ik de stekker uit de TV trek en alle grote steden mijdt wil ik niet worden lastiggevallen met voetbal geneuzel in m'n favoriete spelletje! We hadden toch ook geen olympische spelen event, waarom dan wel voetbal?

Maar goed: nu dit evenement bekijken:

Hoogtepunten van het evenement

•De evenementenkalender (bekend van het kerstevenement) keert terug
•Je kunt een nieuwe speciale ontdekkingsreiziger bemachtigen
•Gebruik speciale verbeteringen om kampen op de gevechtsvrije-avonturen te verslaan
•Bepaalde gebouwen kunnen tot niveau 6 worden ge-upgrade met een nieuwe grondstof
•Evenement verzamelvoorwerpen

:D De evenementenkalender met als beloning voor het openen van alle vakjes het verbeterde pakhuis, Heel leuk! en het eind cadeau verziekt niet de economie zoals de goudtoren destijds wel heeft gedaan. Toppie!

:D Speciale ontdekkingsreiziger die 3x zo snel is en een kans heeft op een verbeteringenbonus. Ik ben dol op ontdekkingsreizigers! Maaruh hoe zit het met de vaardigheden talent tree, is die ook van toepassing op deze ontdekkingsreiziger? Als dat zo is ga ik vast een hele zooi boeken verzamelen.

:confused: Speciale verbeteringen??? Niet helemaal duidelijk wat dit betekend. Testserver, ik kom er aan!

:confused: Upgraden van steenhouwer, marmerhouwer en boer naar niveau 6 met zeldzaame grondstof groud.
Wat is groud???? Ik ben bang dat dit de kloof tussen 'oude' en 'nieuwe' spelers alleen maar groter gaat maken. Laat dit maar achterwege, niet implementeren, dit is vragen om problemen.

GEXTE
30-04-14, 02:00
naar mijn mening is dit gewoon puur een event om toch iets te hebben tussen pasen en halloween... (want dat zijn de reguliere events, maar daar zit gewoon een flinke tijd tussen en zo'n event als dit dicht het gat een beetje)...
events en nieuwe content zijn toch dingen waar iedereen op zit te wachten...
ik zit ook niet op het WK te wachten, want NL maakt toch geen kans, maar elk event bij settlers vind ik een plus...
maar vorig jaar augustus kwamen ze met de kleermakers wat ik een (van de weinige) echt goede update/upgrades vond, dus daar hoop ik ook dit jaar weer op...
dat dicht de kloof tussen de events ook...

het gat tussen nieuwe en oude spelers zal altijd blijven bestaan...
er is maar een manier om dat tegen te gaan en dat is om een moneydrain te implementeren zoals bijvoorbeeld het kopen van edelstenen voor in game munten, maar dan gooit BB zijn eigen ruiten in dat niemand meer edelstenen koopt met euries....
maar als er geen moneydrain komt dan zal de inflatie alleen maar toenemen....
logisch op zich... op een gegeven moment is iedereen klaar met upgraden en verliezen de munten (en graniet) hun waarde omdat er overschot ontstaat...
nix aan te doen tenzij er iets is waarin/waaraan je permanent kunt blijven doneren/kopen...

BB_Skelril
30-04-14, 03:05
Met het WK evenement worden er nieuwe gevechtsvrije-avonturen geïntroduceerd. Zoals in de sneak peek is te lezen bevatten deze nieuwe avonturen kampen die niet met eenheden, maar met verbeteringen moeten worden verslagen. Verder wacht ik nog op het lokalisatieteam voor een correcte vertaling van de nieuwe grondstof, zodra ik deze vertaling heb zal ik het aanpassen in de sneak peek en jullie hier op de hoogte brengen.

BB_Skelril

Nelleke199
30-04-14, 05:50
Bucket, grout is Engels voor specie.

Ik ben overigens wel blij met een evenement in juni.

gekewe
30-04-14, 06:24
De nwe upgrades houden volgens mij in, dat je weer ruimte kunt creeeren :) En t verschil tussen oude en nieuwe spelers zal idd blijven bestaan, maar is dat zo erg? Gewoon helpen in het gilde en ze zijn ook zo een hoger level. En gewoon niet ingaan op de belachelijke prijzen op de handel, als niemand iets voor de te hoge prijs koopt is 't zo over. En een event is gewoon leuk, het bevordert het gilde-gevoel :)

edski
30-04-14, 07:23
Het is alleen nog niet te testen op TSO testing server zoals in de Sneak peek: WK evenement word vermeld.

http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17911-Sneak-peek-WK-evenement?p=18393#post18393

BB_Skelril
30-04-14, 07:27
Het evenement kan vanaf morgen (woensdag 30 april) getest
Het evenement zal dus vanaf vandaag (hoogstwaarschijnlijk vanmiddag) te testen zijn.

BB_Skelril

Poegel
30-04-14, 09:32
Ik vind het jammer dat je niet meer kunt vechten zoals bij de afgelopen evenementen.
Het wordt steeds meer een zoek en klik-spelletje (aka Dora Dora :) ). Wat ik bij het EK zo leuk vond, was juist om allerlei kampen aan te vallen op een voetbalveld.

Het upgraden van de gebouwen is nice (hopelijk kun je de silo's dan ook upgraden naar 6), die ontdekkingsreiziger koop ik sowieso. Ben benieuwd!

Robin_
30-04-14, 11:03
Het laatste ontwikkelaarsdagboek is gepresenteerd: Het WK evenement keert terug.

Voordat ik inhoudelijk m'n mening geef over dit event, eerst even dit:

Waarom voetbal op TSO? In de weken dat ik de stekker uit de TV trek en alle grote steden mijdt wil ik niet worden lastiggevallen met voetbal geneuzel in m'n favoriete spelletje! We hadden toch ook geen olympische spelen event, waarom dan wel voetbal?

Ik kom ook niet in de kerk, maar speel wel een kerst en paasevent, heb ook niets met haloween, maar speel dat event ook
Heb wel wat met voetbal, maar zou juist wel eens minder actief kunnen zijn tijdens dit event als het weer en de tv mee werkt :)

Qua timing heeft de zomer "iets" nodig (vorig jaar verjaardagsevent)
ik heb de crisis missie tussen kerst en pasen wel gemist... duurde lang voordat er iets te beleven viel

Jemma95
30-04-14, 13:16
trouwens, dit event is niet nieuw, er was ook een WK event in 2012, onze server startte in de laatste week van dat laatste WK event, dat was de 1e afbouwfase, dus ik heb nog wat WK avonturen in men ster menu staan!

Walov
30-04-14, 13:19
ben altijd voor gratis spullen

Poegel
30-04-14, 19:39
Dag allemaal, hieronder heb ik wat informatie over het aankomende evenement:

http://i59.tinypic.com/v6hhfk.jpg

Adventlijst van 30 dagen:

A) Grondstoffen
B) Avonturen
C) Speciale deuren

B Avonturen
In totaal 7 deuren met avonturen erachter.
Dag 1, 3, 7, 10, 14, 21 en 28

C Speciale deuren:
1) 5 manuscript, 3 tome of 1 codex
2) 500 bonen of 350 stermunten
3) 2 hazenamulet, 4 vliegende settler, 2 koffie of 3 goudkoorts-buff
4) 2 beenderlijm, 2 chocohaas, 2 Myer of 2 drillmeester
5) +500 goudrefill of +750 ijzererts
6) 1 dorpsschool of 2 drijfhuisjes

http://i62.tinypic.com/oseqa1.jpg

Level 6 upgrade met Grout

Het kost 249 ballen om 200 grout te kunnen kopen. In totaal heb je 300 grout nodig om één gebouw te upgrade (+1000 graniet erbij).
Je hebt dus in totaal ~375 ballen nodig om je gebouw te kunnen upgraden.

Mazzelaar van een ontdekkingsreiziger

De nieuwe ontdekkingsreiziger kan in de winkel 2x worden gekocht. Hieronder de overzicht van de loot na een zeer lange schatzoektocht. Zoals je kunt zien neemt hij één grondstof mee + een buf (wat de speciale skill is). Ook neen de ontdekkingsreizigers de evenementgrondstoffen mee. Er is een kleine kans dat hij ballen meeneemt.
http://i60.tinypic.com/k2fyuf.jpg

http://i60.tinypic.com/6hl4x2.jpg

http://i62.tinypic.com/r6x07m.jpg

ErwinR55
30-04-14, 19:56
is het 50 of 200 grout? als je mouseover doet staat er 50, maar in de tekst 200. Zou 50 wel erg weinig vinden. Evenzo, niet echt interessant om dit te sparen. 10000 ballen voor 2 ontdekkers en monikkenkloosters is al lastig zat denk ik :)

edit: het is 200 grout wat je krijgt

Poegel
30-04-14, 20:09
Klopt, heb het aangepast.

Bucket
01-05-14, 00:05
Na het openen van alle master architect kistjes (het aantal wat gekocht mag worden is gelimiteerd bij dit event) is dit de uitslag:

5 bevroren ijzermijnen :)
3 kerstbomen :confused: (BB haal deze maar uit de pakketjes)
2 paviljoen :(
4 piratenhutten :)
3 raving rabbit :mad:
3 bevroren huizen :D

Bertolucci
01-05-14, 22:24
lollll. ik voorzie een upgrade, laat 15 rabbits uit je stermenu 10 paviljoentjes uitwonen en het worden hobbitholen met 50 woonruimte:P

Dan krijgen die dingen eindelijk nog eens wat waarde behalve stervulling.
Misschien iets om in het collectietabje te kunnen maken??
Gooi er 5 kerstbomen bij en je krijgt een extra diepe kolenmijn (instant level 5 ala bevroren ijzermijn)

Oww, en ik ging nog zeggen woottt, voor extra bouwvergunningen en klooster en drijvers of dorpsschool en leuke zoekertttt

Vind het leuk vooruitzicht om dit winkeltje te bezoeken!

Zvicinou
02-05-14, 10:00
ik ruik 2 explorers voor me collectie :)

TheDutchman
02-05-14, 10:26
ha ha ik ook, maar niet als ze balans van het zoeken van wk items niet aanpassen. dan wordt het namelijk heel moeilijk om die avo's te gaan spelen.
en naast de avo's heb ik nog geen andere manier gezien om veel ballen te verzamelen.

OR komen met kleine pakketjes wk items terug maar te weinig om buffs mee te maken voor de avo's.

Mijn conclusie tot nu toe is leuke opzet en mooie items in de shop en kalender, maar ze moeten nog wel wat aan de balans doen.
want ik zie al problemen als lvl 50 speler terwijl je als lvl30 misschien net 2 OR hebt en dus nooit genoeg wk items kan verzamelen voor de avo's.

Ik snap dat het een uitdaging moet zijn, maar 1 van de top items (OR of Klooster) zou voor iedereen haalbaar moeten zijn.

ricos221
02-05-14, 15:19
Grout is een mengsel van cement, water en eventueel ook gemengd met toeslagmateriaal en hulpstoffen

Bertolucci
03-05-14, 21:57
Misschien zijn ze geschrokken van het gemak waarmee de eitjes de server op gevlogen zijn afgelopen evenement, dat ze daarom de balans nu zo krap gezet hebben, maar (ook lezend op .com forum) ik ga ervanuit dat er nog wel wat getweaked gaat worden.

Overigens wordt daar (.com forum) het hele event afgebrand, terwijl het enige probleem de balans is zoals The Dutchman aangeeft ook. Ik vind het een leuke shop en het idee om via verzameldingen buffs te maken om kampjes te slopen is ook wel origineel.

@Ricos Grout is dus te vertalen met specie? Lijkt me wel een goeie.

ricos221
03-05-14, 23:29
ja dat zou kunnen voor verduidelijking maar zoals ik ook al ergens had gelezen is grout ook gewoon een Nederlands woord. Specie is een synoniem.

GEXTE
04-05-14, 00:39
ik vind inderdaad dat 1 van de 2 hoofdprijzen haalbaar moeten zijn, maar ook maar 1 van de 2... iedereen wil elke keer/altijd alles, dat slaat natuurlijk nergens op, natuurlijk is het leuk als je alles kunt krijgen, maar dat is niet nodig, laat mensen iets te kiezen hebben, vergroot het evenementen winkel aanbod en maak de resources inderdaad hard to get!!!
zet 10 hoofdprijzen in de evenement shop, maar probeer het zo uit te kienen dat elke speler maar net genoeg heeft om 1 hoofdprijs in de wacht te slepen... leer keuzes maken en ben niet zo hebberig dat je alles wilt...
ik haal ook altijd alles, maar dat komt gewoon omdat ze het mogelijk maken... ik zou veel liever zien dat als je alles gedurende een heel event opspaard dat je dan genoeg hebt om een keuze te maken uit 20 prijzen en dat na jouw keuze de resources op zijn... misschien als je heel erg actief etc. bent dat je er dan 2 kunt krijgen, maar zeker niet alles zoals nu de gewoonte is...

GEXTE
04-05-14, 12:59
Als je slechts 1 van de 10 evenement prijzen haalt dan zal niemand echt geneigd zijn om voor de overige prijzen edelstenen te kopen en te gebruiken. Daarentegen als je 9 van de 10 items haalt zijn er best veel spelers die voor dat laatste item edelstenen willen gebruiken.

Aangezien het een verdienmodel is denk ik dat het huidige model niet zal worden gewijzigd naar slechts één item uit velen. Daarnaast denk ik ook dat de ontwikkeling van het spel rekening houdt met het feit dat (bijna) iedereen alles in de shop kan kopen en dat bij volgende evenementen zal worden meegewogen.

Het is en blijft F2P met verdienmodel. Money rules !!! ;)

als je als je normaal speelt maar 1 item kunt halen in de shop, dan kopen mensen misschien om de overige 9 te halen...

TheDutchman
04-05-14, 19:50
Hmm niet helemaal mee eens.
Alleen de hoge levels, en betalende spelers halen alles bij de events.

De normale spelers die niet iedere dag actief zijn halen lang niet alles, en moeten ook nu al keuzes maken.

Dat wij als lvl50 spelers en spelers van de eerste dag alles kunnen halen komt enkel door het feit dat we veel online zijn en erg veel resources hebben om op de handel in te zetten.

Bertolucci
07-05-14, 04:21
Meh ik heb nu met Pasen zo ongeveer 3 veteranen anderhalve MMA tig drijvende huisjes en nog zootje watermolens bijeengeregen.
(Voor de goede lezer ja ik heb mijn gildegenoten ruim van eieren voorzien)
1000 van die eitjes hooguit komen van de handel. Een hele striets van de missieketens (3 keer 6dagen keer 150 per keten als ik het goed heb=450 ei) en een enkel ei van de paar avonturen die ik gespeeld heb.
Voor de rest matig actief geweest met eierzoektochten, maar wel geïnvesteerd in de het resterende deel van mijn nu maximale 16 zoekerts, die mij per 12 uurs tocht per zoeker grofgemiddeld 10 eitjes terugbrachten, wat een maximum van 3 (weken) x 7 (dagen) x 2 (keer 12uur) X 16 (zoekerts) X 10 (genoemde gemiddelde) = 6720 eitjes verklaren zou (1 van die zoekerts kostte natuurlijk 475 ei en is er dus zowiezo niet 42 keer op uit geweest).
(En dan ook nog merendeels weinig wetenschappelijk verantwoorde zoekers).
(Ow en gisteravond 6 mei nog eens 3x30 eitjes binnengefietst heel lang na verwijderfae 1 :P )

Een kleine speler met 3 slome zoekers krijgt 3 (weken) x 7 (dagen) x 1 (keer 24 uur) x 3 (slomo's) x 10 (genoemde gemiddelde) = 630 eitjes binnen van die zoekers, (waarbij het gemiddelde dat nu 10 gesteld is veel meer zal fluctueren door het kleine aantal van 63 kanstriggers) de ratio aan eieren tussen een kleine en een grote speler ligt dus ruim boven 1 op 10.

Met zo'n zoekresultaat kan ik me voorstellen dat BB wat van de balans geschrokken is en nu voorzichtig ingezet heeft op de testserver, en vooral ook een hele kleine kans op hele voetballen in de zoekers heeft ingebouwd.

Ik ga ervanuit dat met nog week of 6,7 ofzo te gaan de balans nog wel wat gefinetuned wordt.
Wat betreft 10 hoofdprijzen om uit te kiezen zie ik toch meer in de 2,3 kleine tot grote hoofdprijzen zoals het nu gaat omdat dan per speler gelijkwaardigere uitbreidingen behaalt zullen worden door het jaar of 2 heen dat een verslingerde speler toch wel spelen zal, dan wanneer je 4 (events??) keer per jaar vrij random uitbreidingen op je eiland mag doen.

[edit] Wat ik me kan voorstellen is, dat er, gezien de enorme ratio tussen kleine en grote speler, uit je zoekers bestand een maximaal aantal op evenement voorwerpen mag jagen, om zo het verschil in opbrengst tussen een beginner met 2 slome zoekers en een superactieve speler met 16 (of zoals ons langstspelende gildelid zelfs 18) zoekers waarvan het merendeel snelle zijn enigszins te beperken.
Bijvoorbeeld alle slome en maximaal gelijk aantal snelle als slome (meteen een trigger om toch die 3e slome te kopen in het handelshuis en zo weer wat gouden munten uit het spel te trekken). Wetenschappelijke investeringen zullen niet uitgesloten zijn van evenementzoektochten, want dat zijn investeringen daar mag je van mij plezier aan hebben, ook al verstoren ze de balans nog wel enigszins.
Want het balanceren van de voorwerp opbrengsten door het reduceren van de kans op vinden of het reduceren van het aantal voorwerpen per vindkeer beperkt in mijn ogen teveel de kleine speler ten opzichte van de grotere.

Rativo
08-05-14, 14:28
je mag maximaal 20 x de mysteriebox kopen met voetballen (190 voetballen per box) ik heb op de testserver het volgende uit de boxen gehaald

2x duisterkasteel
4x ijskoude ijzermijn
5x raving rabbid standbeeld:mad:
2x kerstboom:mad:
1x bevrorenhuis
1x wit kasteel
1x verbeterd pakhuis
1x engel monument:mad:
2x piratenhut
1x paviljoen:mad:

slechte buit voor zoveel voetballen :rolleyes:

gekewe
08-05-14, 17:25
pff, tis dat ik een dierenliefhebber ben maar anders gingen die konijnen met kerst de pan in :(
Ook de andere deco's hoeven van mij niet, we hebben ons gilde al overspoeld met die tuut-dingen.

Verzin eens wat anders ajb

TIPEX
08-05-14, 18:15
draait elk event niet om samenwerking en hulp van en door vrienden en of gildeleden, als elk actieve speler samenwerkt met andee kun je veel meer bereiken dan het op eigen houtje te willen doen, als elk event enkel rond binnerijven en krijgen het max halen draait, nou dan hoeft het vor mij niet, events draien om het samenspel tussen goot en kklein te versterken, en samen een leuke afwisseling te krijgen op de normale gang van het spel

events zijn er om e-ons speelplezier te vergroten, du szeuren over wat mogelijk niet kan gedaan worden is onzin, kij liever naar de dingen die zo'n event op chat en binnen gildes teweegbrengt, ik kan voor mezelf zeggen dat elk event mijn gilde nog een stapje dichter naar samenhorigheid brengt
:)

GEXTE
09-05-14, 00:13
draait elk event niet om samenwerking en hulp van en door vrienden en of gildeleden, als elk actieve speler samenwerkt met andee kun je veel meer bereiken dan het op eigen houtje te willen doen, als elk event enkel rond binnerijven en krijgen het max halen draait, nou dan hoeft het vor mij niet, events draien om het samenspel tussen goot en kklein te versterken, en samen een leuke afwisseling te krijgen op de normale gang van het spel

events zijn er om e-ons speelplezier te vergroten, du szeuren over wat mogelijk niet kan gedaan worden is onzin, kij liever naar de dingen die zo'n event op chat en binnen gildes teweegbrengt, ik kan voor mezelf zeggen dat elk event mijn gilde nog een stapje dichter naar samenhorigheid brengt
:)

van mij mag die samenwerking wel iets meer naar voren komen (lees: verplicht worden)... hoe en wat weet ik zo ook ff niet...
die cooperatieve avonturen zijn een goed begin, maar dit mag van mij nog wel uitgebreider...
dan zijn we ook van die onzin op handel af van die lootspotjes...

Qwerty
10-05-14, 10:19
van mij mag die samenwerking wel iets meer naar voren komen (lees: verplicht worden)....

Opmerkelijk voor iemand die geen kans onbenut laat om de "verplichte" missies in het missieboek neer te sabelen :)
Ik ben tegen verplichtingen en voor keuzes, laat iedereen zelf weten hoe die het spel speelt en welke opties hij/zij gebruikt om het voor zichzelf aantrekkelijk te maken.

GEXTE
10-05-14, 12:02
Opmerkelijk voor iemand die geen kans onbenut laat om de "verplichte" missies in het missieboek neer te sabelen :)
Ik ben tegen verplichtingen en voor keuzes, laat iedereen zelf weten hoe die het spel speelt en welke opties hij/zij gebruikt om het voor zichzelf aantrekkelijk te maken.

missies hebben tot nog toe weinig met samenwerking te maken...
bouw een wielmaker moet je toch echt zelf doen, en dat vind ik inderdaad een waardeloze missie! laat iemand zelf zijn landje inrichten, zonder verplichtingen!
een avontuur als wervelwind verplicht je om samen te werken, dat vind ik wel goed!

Bucket
04-06-14, 22:32
De datum waarop het WK event van start gaat is bekend: 12 juni!!!!

Quote van BB_Ravel:

[Change Log] 05/06/2014
CHANGE LOG - 12/06/2014 05/06/2014

THE SETTLERS' FOOTBALL WORLD CHAMPIONSHIP

Start of the event: 12th of June 2014

You can find all information about the event in official forums (Dev Diary to follow). The following information presents the most important features of the event:

• Event resource: Footballs
• Event Calendar: Offers many rewards, including buildings
• New explorer with a special ability
• New Collectible Items available during the event
• Farm, Mason and Marble mason buildings will be upgradeable to level 6
• 7 completely new event adventures that do not require any military units

Please take note that this is a preliminary change log and the final version may differ.

Please feel free to leave feedback in this Changelog's Feedback Thread here!

Happy settling!

Nog een quote van BB_Ravel:

UPDATE: The date of this deployment has been changed to the 5th of June 2014.

The changes above will not be visible (since the event will be inactive until the 12th of June to allow all instances to start at the same time), but some bug fixes should be included (the achievement bugs connected to the MMA general).

Bron: Forum The settlers online, BB-Ravel, 5-juni-2014. http://forum.thesettlersonline.com/threads/28383-Change-Log-05-06-2014

Qwerty
12-06-14, 08:55
Ik lees her en der op de chats dat er vragen zijn over de start van het wk-evenement

Van de uk-site (waar zoals gebruikelijk wel info te vinden is):
"Important! Please note that the event will NOT be activated right after the maintenance.
It will be activated around mid-day to allow all versions to start at the same time."

en op de duitse server
Wichtiger Hinweis: Das Sommer Event wird erst am 12. Juni um die Mittagszeit rum aktiviert.
Die geschieht während der Laufzeit des Spiels, eine zusätzliche Wartung ist nicht nötig.

Davi-F
12-06-14, 08:56
Dat was inderdaad de info die ik zocht, dankjewel

copycat
12-06-14, 12:31
Stond ook gewoon in het nederlands aangkondigd hoor :)
[10 juni] Onderhoud tussen 02:00 - 07:00 CEST

Opgelet Settlers!

De spelwereld gaat in de nacht van Maandag op Dinsdag offline voor een update waarmee het WK Evenement wordt geïmplementeerd. Het onderhoud zal omstreeks 02:00 uur beginnen en rond 07:00 uur worden afgerond. Het WK Evenement zal op 12 juni worden geactiveerd.

Lees de gehele verandering log hier.

Tijdens het onderhoud worden de gildemissies gereset, spelers die in een gilde zitten krijgen 100 gildemunten toegestuurd.

Laatst gewijzigd door BB_Skelril; Gisteren om 12:07.

mirtane
12-06-14, 12:59
Het evenement was vandaag gestart maar door een "onverwacht probleem met de kalender" is het weer ofline gehaald. Nu wachten tot het weer terugkomt.....

KarelvanAnjou
12-06-14, 13:37
TSO heeft mij nu er maar gewoon uitgegooid en sta nu gezellig met een aantal mensen in de wachtrij.

Chall
12-06-14, 17:06
Gewoon allemaal rustig afwachten. Ik weet zeker dat het team er hard mee bezig is.
Niet vergeten dat het event wereldwijd is en er een heleboel geregeld moet worden.

Des te leuker als het er straks echt is!

ccdej2012
12-06-14, 17:25
Ach.... ik ben ervan overtuigd dat voor de WK-finale het WK-evenement wel weer opgestart wordt :P

BB_Skelril
12-06-14, 17:29
Ten eerste mijn excuses voor het gebrek aan community, door omstandigheden was ik niet aanwezig vandaag.
Helaas hebben onze ontwikkelaars de problemen nog niet achterhaald, het lijkt erop dat we morgen pas meer informatie beschikbaar hebben. Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.

BB_Skelril

Roodstaart
12-06-14, 17:32
Dat maakt toch niets uit; we vermaken ons prima met Brazilie - Kroatie 1 - 2 :)

GEXTE
12-06-14, 17:56
Dat maakt toch niets uit; we vermaken ons prima met Brazilie - Kroatie 1 - 2 :)

heeft jouw vogeltje jou dat ingefluisterd? ;)
die inktvis had vorig WK alle wedstrijden goed... kan jouw vogeltje dat ook???

Chall
12-06-14, 18:15
Ten eerste mijn excuses voor het gebrek aan community, door omstandigheden was ik niet aanwezig vandaag.
Helaas hebben onze ontwikkelaars de problemen nog niet achterhaald, het lijkt erop dat we morgen pas meer informatie beschikbaar hebben. Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.

BB_Skelril

Succes er mee Skelril.

Roodstaart
12-06-14, 19:22
heeft jouw vogeltje jou dat ingefluisterd? ;)
die inktvis had vorig WK alle wedstrijden goed... kan jouw vogeltje dat ook???

yep dat kunnen mijn vogeltjes heel erg goed zelfs :)

hobbeldebobbel
12-06-14, 20:42
Jammer Roodstaart voor je WK-punten.
Ben bang dat je die voor de 1e wedstrijd al niet gaat krijgen LOL
En mijn Oefenwestrijd staat al vanaf vanmorgen open en ik kan er dus nix mee en in mijn proviandhuis kan ik geen attributen maken om die 11 spelers van het veld te maaien.
Gelukkig heb ik nog 11 1/2 dag om dat 1e avontuur af te maken.
Laten we allemaal duimen dat BB voor die tijd alles weer op de rails gaat krijgen.

Anders maken we er gewoon een "Tour de France"-event van

copycat
13-06-14, 01:44
cancel dat avontuur maar, je krijgt nog mogelijkheden om hem te kopen/krijgen in de winkel.
Was tenminste zo op de test-server. Spotgoedkoop!

Fluiteweijn
13-06-14, 06:06
[COLOR="navy"Dit betekent dat het WK evenement dus nog niet is gestart.
BB_Skelril[/COLOR]

Wordt het evenement nu een dag verlengd, of zijn we in de kalender het eerste vakje "kwijt" en kunnen we de hoofdprijs ook niet meer binnenhalen?

Gisterochtend al vroeg ingelogd, en gisteravond weer, maar geen evenement en dus geen vakje kunnen openen, zou wel fijn zijn als iedereen die gister is ingelogd een berichtje krijgt in de mailbox, zoiets als "Een paar ondeugende settlers hadden de kalender verstopt en stiekem geopend, gelukkig hebben we hem teruggevonden en krijg je de inhoud alsnog met wat rente" en dan de inhoud van het 1e vakje met als bonus/vergoeding bijv. een kleine verbeteraar (zakje regenboogsneeuw zou ik wel leuk vinden :p ) in de kalender is het vakje dan automatisch al geopend.

Of diegenen kunnen het vakje alsnog openen (inhoud ietsje vergroten met de verbeteraar)?

Javice
13-06-14, 09:27
Hey bb_skekril

Weet je soms of de WK volledig gereset zal worden ? m.a.w. dat we een nieuwe oefenwedstrijd gaan krijgen ?
Ik en veel andere mensen hebben momenteel de oefenwedstrijd lopen maar kunnen deze dus niet verder doen doordat het WK event niet aan staat. Onder tussen kunnen wij dus ook geen andere avondturen starten en met het weekend voor de deur zou dit wel heel jammer zijn

copycat
13-06-14, 09:34
cancel dat avontuur maar, je krijgt nog mogelijkheden om hem te kopen/krijgen in de winkel.
Was tenminste zo op de test-server. Spotgoedkoop!

Herhaling :p

hobbeldebobbel
13-06-14, 16:23
zoek een verzamelvoorwerp.
Schoudervulling via een korte schatkist.

?????
ik heb geen korte schatkist
LOL
translate google

Poegel
13-06-14, 18:13
Weet iemand wanneer de nieuwe gildemarkt items komen? Dacht dat deze tijdens dit event zouden worden geïmplementeerd.

hobbeldebobbel
13-06-14, 18:56
gaat weer lekker met die oefenwedstrijd.
nadat ik weer inlogde en naar dat eiland ging zag ik ineens alle gemaakte attributen en daarna was dat avontuur weg, foetsie, naar de gallemiezen.

BB wat gaan jullie nu weer verzinnen om dat evenement eens te laten slagen?????

Heb er al een ticket van gemaakt, maar BB kennende zullen ze daar pas NA het weekend wat aan doen. ALS ze er wat aan doen!

BraveThrasher
13-06-14, 21:49
Ook ik moet volledig overnieuw beginnen met de oefenwedstrijd. De rode kaart die ik al gebruikt had ben ik gewoon kwijt, bedankt BB.
In plaats van alles van de initiële start terug te geven, noppes.

Na enkele weken AO gespeeld te hebben, heb ik daar kennis gemaakt met miserie die kennelijk al maanden bezig is. Ik dacht nog bij TSO doet BB het toch goed, tot nu dan en ik mijn mening kennelijk moet bijstellen.

GEXTE
14-06-14, 03:48
gaat weer lekker met die oefenwedstrijd.
nadat ik weer inlogde en naar dat eiland ging zag ik ineens alle gemaakte attributen en daarna was dat avontuur weg, foetsie, naar de gallemiezen.

BB wat gaan jullie nu weer verzinnen om dat evenement eens te laten slagen?????

Heb er al een ticket van gemaakt, maar BB kennende zullen ze daar pas NA het weekend wat aan doen. ALS ze er wat aan doen!

sowieso na het weekend, die mensen zitten lekker in de tuin in het zonnetje, maar maandag ben je weer aan de beurt!

Weet iemand wanneer de nieuwe gildemarkt items komen? Dacht dat deze tijdens dit event zouden worden geïmplementeerd.

is nix van aangekodigt, de eerste week van juni zou de uitslag bekend gemaakt worden (dit was ruim op tijd gebeurd), verder is er nog nix over bekend, wie weet, misschien duurt het net zo lang als PvP dat voor eind 2012 gepland stond...
je kent BB, ze houden altijd een (grote) slag om de arm :)

Ook ik moet volledig overnieuw beginnen met de oefenwedstrijd. De rode kaart die ik al gebruikt had ben ik gewoon kwijt, bedankt BB.
In plaats van alles van de initiële start terug te geven, noppes.

Na enkele weken AO gespeeld te hebben, heb ik daar kennis gemaakt met miserie die kennelijk al maanden bezig is. Ik dacht nog bij TSO doet BB het toch goed, tot nu dan en ik mijn mening kennelijk moet bijstellen.

ik kan heel kort zijn...
bij TSO is het zeker niet goed, of het beter/slechter is dan bij AO kan ik niet beoordelen, want dat speel ik niet...
maar BB blijft BB denk ik zo...

overigens zijn de compensaties/goedmakertjes tegenwoordig wel heel behoorlijk waar ze vroeger compleet waardeloos waren!!! (verdient wel een compliment!)

Poegel
14-06-14, 09:32
sowieso na het weekend, die mensen zitten lekker in de tuin in het zonnetje, maar maandag ben je weer aan de beurt!
is nix van aangekodigt, de eerste week van juni zou de uitslag bekend gemaakt worden (dit was ruim op tijd gebeurd), verder is er nog nix over bekend, wie weet, misschien duurt het net zo lang als PvP dat voor eind 2012 gepland stond...
je kent BB, ze houden altijd een (grote) slag om de arm :)

Op het engelse forum zeiden ze: "It is planned to implement the Guild market change with game version that comes after World Championship event. " NL -forum trouwens ook : ''Het plan is om de nieuwe gildemarkt-voorwerpen met het WK evenement te implementeren.'' http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17996-Gildemarkt-enqu%C3%AAte-de-resultaten!

Qwerty
14-06-14, 09:49
Met het WK-evenement implementeren is een verkeerde vertaling van after

hobbeldebobbel
14-06-14, 10:12
ik kan heel kort zijn...
bij TSO is het zeker niet goed, of het beter/slechter is dan bij AO kan ik niet beoordelen, want dat speel ik niet...
maar BB blijft BB denk ik zo...

overigens zijn de compensaties/goedmakertjes tegenwoordig wel heel behoorlijk waar ze vroeger compleet waardeloos waren!!! (verdient wel een compliment!)

Anno is maandenlang een regelrechte RAMP geweest. De laatste week gaat het een stuk beter omdat je er niet om de haverklap uitgegooid wordt en opnieuw moet inloggen.
Nu is TSO - althans het WK-evenement - een RAMP waar van alles aan mankeert.
Ik snap niet dat een organisatie die met online-games money wil maken, er niet voor zorgt dat de games die ze aanbieden zonder problemen (dus ergernis voor de spelers) te spelen zijn.

Voor wat hoort wat Ubisoft. Als spelers (zoals ik) betalen voor jullie diensten zullen jullie ook moeten LEVEREN.
Doe je dat niet dan ben je snel out of business.

Poegel
14-06-14, 13:08
Voor wat hoort wat Ubisoft. Als spelers (zoals ik) betalen voor jullie diensten zullen jullie ook moeten LEVEREN.
Doe je dat niet dan ben je snel out of business.

Is dan maar goed ook dat Ubisoft niet de maker is hé :D

Qwerty
14-06-14, 14:07
Is dan maar goed ook dat Ubisoft niet de maker is hé :D

Ubisoft is spelontwikkelaar en -uitgever. Heeft ooit eens Blue Byte, spelontwikkelaar, overgenomen. De Settlers is oorspronkelijk ontwikkeld door BB en is na de overname onder BB-vlag verder gegaan , maar is feitelijk een Ubisoft produkt.

BraveThrasher
14-06-14, 17:44
De problemen met het WK evenement zijn niet weg. Daarnet was bij mij de knop voor het evenementenvenster uitgeschakeld en in het proviandhuis ontbrak het tabblad voor het WK evenement ook al. Het spel verlaten en terugkeren heeft het voorlopig opgelost.

Zijn er nog die dit voor hebben gehad?

michael4david
15-06-14, 13:17
ik zeg niet veel maar dit wel

bug guest

Amazone
15-06-14, 23:53
Dit is ook een grappige bug (?) Ik heb het groene vakje geopend en een "eerste groepwedstrijd avo" gekregen echter deze kan ik niet starte ( groene vinkje werkt niet, alleen het kruisje)

Paul06
16-06-14, 08:04
Dit is ook een grappige bug (?) Ik heb het groene vakje geopend en een "eerste groepwedstrijd avo" gekregen echter deze kan ik niet starte ( groene vinkje werkt niet, alleen het kruisje)

Had je dan niet toevallig nog een ander avontuur open staan?
Wk-avonturen tellen ook als gewoon avontuur, en je kunt maar één avontuur tegelijk doen...

GEXTE
16-06-14, 08:33
Had je dan niet toevallig nog een ander avontuur open staan?
Wk-avonturen tellen ook als gewoon avontuur, en je kunt maar één avontuur tegelijk doen...

klopt, mensen hier zijn te lui om te lezen.... beetje jammer...
de oplossing staat denk ik al 20 keer vermeld, minstens 10x... maar nog steeds blijven mensen dezelfde vragen stellen...
ik zou zeggen; te lui om te lezen??? stuur maar een ticket naar support...
die laten je cache legen, andere browser proberen, etc... en als dat niet werkt dan ligt het gewoon aan jouw ISP, lol :D

beter dan 20x dezelfde vraag op de forums beantwoorden :)

Paul06
16-06-14, 11:08
klopt, mensen hier zijn te lui om te lezen.... beetje jammer...
de oplossing staat denk ik al 20 keer vermeld, minstens 10x... maar nog steeds blijven mensen dezelfde vragen stellen...
ik zou zeggen; te lui om te lezen??? stuur maar een ticket naar support...
die laten je cache legen, andere browser proberen, etc... en als dat niet werkt dan ligt het gewoon aan jouw ISP, lol :D

beter dan 20x dezelfde vraag op de forums beantwoorden :)

jep, eigenlijk moet er gewoon elk moment een FAQ zijn met de meest voorkomende problemen met de oplossing. Het nadeel is dat daar met zoveel problemen zoveel tijd in gaat zitten...

GEXTE
16-06-14, 14:45
jep, eigenlijk moet er gewoon elk moment een FAQ zijn met de meest voorkomende problemen met de oplossing. Het nadeel is dat daar met zoveel problemen zoveel tijd in gaat zitten...

en dan moeten de mensen het nog lezen :P

Davi-F
16-06-14, 15:25
Omdat we zelf totaal niks te horen krijgen, kopieer ik de tekst maar weer van de Duitse server:

Liebe Wuselfreunde,

bereits am Wochenende wurde die auftretenden Spielfehler analysiert und die Arbeit an diversen Fixes begann. Derzeit wird an einem Update gearbeitet, Fußballwelches zeitnah getestet und bei Erfolg voraussichtlich Mittwoch während der Wartung eingespielt wird.

Alle Fehler mit (Event) vorangestellt im Gameplay-Fehler Forum wurden weitergeleitet. Die Programmierer, Tester, unsere Datenbankler und das gesamte Team arbeitet auf Hochtouren!

Fehler können weiterhin gemeldet werden. Bitte sucht vor dem Eröffnen eines neuen Themas, ob bereits ein passendes (sammel-)Thema besteht.

Kortom, er wordt aan gewerkt, en met het komende onderhoud zal worden geprobeerd alle fouten eruit te halen ...

Bucket
16-06-14, 20:26
Nu snap ik waarom BB_Skelril stopt met z'n job, hij voelt zich overbodig.
Wij (de spelers) weten de belangrijke info eerder via de Duitse en Engelse server als hij het aangeleverd krijgt vanuit het hoofdkantoor.

Jemma95
16-06-14, 20:52
ik denk dat eerder zen contract niet is verlengd, omdat hij hier kwam tijdens de laatste weken van het EK toen deze server startte en dat is precies 2 jaar geleden, dus hij zal helaas denkik ergens eind juni de deur achter zich dichttrekken :(

kraplap
23-06-14, 06:34
Vind het raar dat er zo weinig schoenen in het spel te vinden zijn, daar er toch 3 bufs zijn die schoenen nodig hebben om te maken..Dan denk je oke dan via de handel maar als je dan ziet dat men voor 5 schoenen torenhoge prijzen vraagt..word toch echt tijd dat met meer schoenen in het spel gooit.

KingofDam
23-06-14, 08:15
die sportdoos geeft regelmatig 20 schoenen dus misschien daar zoeken
maarja kost wel 15 edel en het blijft een gok.
net 10x geprobeert 5 x schoenen

KingofDam
23-06-14, 08:35
nog 10 dozen geprobeerd 4x schoenen dus zijn wel te vinden

GEXTE
23-06-14, 12:05
nog 10 dozen geprobeerd 4x schoenen dus zijn wel te vinden

hoeveel ballen had je uit die dozen?

(ik heb namelijk het idee dat die dozen ongeveer net zo veel ballen geven als dat fanpakket (13 dozen = 1 fanpakket), alleen bij die dozen krijg je ook nog verzamelspul...)

Bucket
23-06-14, 23:26
Ik heb datzelfde probleem, grondstoffen gevonden door verkenners in overvloed, maar die zooi die gevonden moet worden op het thuiseiland is gewoon te zeldzaam.
Ik bezit op dit moment slechts 20 schoenen, maar het honderdvoudige daarvan aan nat-gras, helmen en andere verkenner zooi.
Overmorgen komt het volgende voetbal avontuur vrij, maar ik verwacht niet dat ik dit avontuur voor die dag heb afgerond.
Gelukkig brengen m'n verkenners genoeg ballen mee om die twee speciale verkenners en wat grout te kopen, maar spelers die minder geld aan settlers uitgeven zijn behoorlijk in de aap gelogeerd.

DutcHPsych0
24-06-14, 22:48
Waar ik moedeloos van wordt is dat sommige grondstoffen maar heel sporadisch te vinden zijn op je eiland. O.a. schoenen is echt een probleem.

Het is eigenlijk van de gekke dat je dus avonturen moet gaan spelen om andere avonturen te kunnen afronden. Dit is gewoon dubbelop. Wat is de volgende stap in deze? Een afhankelijkheid van 3 avonturen om een en ander te voltooien of gewoon maar meteen 4?

Als ik even kijk naar mijn accounts van lvl 36 op Duitse en Engelse server dan kom ik met het eiland wat ik heb echt niet verder dan 1 avontuur in de avond. Zoals het er nu naar uit ziet lukt het me niet om daar een kwartfinale te spelen. De hele missieketen afronden is daar sowieso uitgesloten. Buitengewoon demotiverend.

Geen idee of de casual players hier dat ook zo ervaren, maar ik heb het op 2 van de 3 servers al opgegeven.

Waarom perse de hele missieketen willen halen? De eindbeloning is maar 100 ballen. Als het zo erg frustreert, stop dan met het proberen te halen van de gehele missiestring en speel puur om het plezier hebben. Op dit moment zijn die schoenen sowieso veel meer waard dan wat het oplevert bij het spelen van de hele keten. Dus bespaar je een hoop frustratie en ben niet zo gefocust op die missieketen (je mist überhaupt nix, veel spanning zit er niet in die avo's).

GEXTE
25-06-14, 01:48
Waarom perse de hele missieketen willen halen? De eindbeloning is maar 100 ballen. Als het zo erg frustreert, stop dan met het proberen te halen van de gehele missiestring en speel puur om het plezier hebben. Op dit moment zijn die schoenen sowieso veel meer waard dan wat het oplevert bij het spelen van de hele keten. Dus bespaar je een hoop frustratie en ben niet zo gefocust op die missieketen (je mist überhaupt nix, veel spanning zit er niet in die avo's).

op zich heb je wel gelijk, MAAR, waarom komt BB met iets wat niet doable is, tenzij je handelt...
dat is natuurlijk pure onzin...
(ik heb er (naar verwachting) geen problemen mee om gewoon alles te halen zonder te handelen, maar ben denk ik ook iets actiever (lees: vaker online, want doe eigenlijk niet veel meer, genoeg van al die eentonige avonturen) dan de gemiddelde settlers speler...)
maar het moet natuurlijk gewoon haalbaar zijn voor de gemiddelde speler, anders is het gewoon zoals gewoonlijk wederom ondoordacht...

Qwerty
25-06-14, 08:48
Waarom perse de hele missieketen willen halen?

Wat is het nut van een missieketen die alleen te doen lijkt voor de happy few? Met veel tamtam wordt een evenement opgetuigd dat aan alle kanten rammelt. Tuurlijk hoef je niet de hele keten te doen, maar dat zou een keuze moeten zijn. Je hoeft het niet in de schoot geworpen te krijgen, maar een evenement dat voor zoveel spelers onhaalbaar is is een mislukt evenement. Zoiets als het Golem-debacle

Nelleke199
25-06-14, 11:36
Dit willen jullie natuurlijk niet horen, maar ik heb steeds genoeg schoenen. En ik handel niet in de spullen die ik over heb, nog bedel ik om schoenen bij anderen. Het is gewoon een questie van goede keuze's maken. Als je de tijd neemt om je tactische voorwerpen te maken lang voordat het nieuwe evenements avo komt blijven er gewoon schoenen over voor het volgende avo.

KingEd7
26-06-14, 10:33
Met het WK evenement worden er nieuwe gevechtsvrije-avonturen geïntroduceerd. Zoals in de sneak peek is te lezen bevatten deze nieuwe avonturen kampen die niet met eenheden, maar met verbeteringen moeten worden verslagen. Verder wacht ik nog op het lokalisatieteam voor een correcte vertaling van de nieuwe grondstof, zodra ik deze vertaling heb zal ik het aanpassen in de sneak peek en jullie hier op de hoogte brengen.

BB_Skelril

buitengewoon teleurstellend die gevechtsvrije avo's; juist voor dit event had ik me max gerecruteerd en dan valt er niks aan te vallen. waar draait settlers dan nog om?? om is dit nu achteraf geintroduceerd, omdat jullie veel te laat waren begonnen met dit event en er niet aan toegekomen zijn om gevechtsavo's ervan te maken??
kdacht dat settlers juist ging om gevechten ....; nu moet ik dat zeker compenseren om hier in forum te gaan vechten??? lijkt me toch ook niet jullie bedoeling??

ik ben continue van die tactische dingen aan t maken en 10 or's op pad continue, maar schoenen zijn een enorm schaars gebrek. echt jammer dat op deze wijze niet iedereen de kans krijgt om de avo's te voltooien....

copycat
26-06-14, 19:24
Dan vecht maar in 'normale' avonturen.
Daar kan je de items in de loot krijgen (kans) om die buffs voor de 'nep' avonturen te maken ;)

Qwerty
27-06-14, 15:35
om is dit nu achteraf geintroduceerd, omdat jullie veel te laat waren begonnen met dit event en er niet aan toegekomen zijn om gevechtsavo's ervan te maken??
..

Die hebben ze niet hoeven te maken, ze liggen nog op de plank van 2 jaar geleden, 2 setjes voor hogere- en lagere levels.

KingEd7
03-07-14, 11:56
lol, krijg ik avo halve finale binnen en moet nog beginnen aan kwartfinale. en voor kwartfinale heb ik nog niet genoeg grondstoffen, zelfs met 11 or's, lol.

hoe moet dat nou met low levels? die kunnen dat nooit halen. jammer dat dit event blijkbaar voor meer dan de helft niet haalbaar is.

daarom geef ik een dikke vette onvoldoende voor dit event.

copycat
03-07-14, 13:01
Vreemd, ik heb alles al klaar t/m de finale en nog veel spullen over :p
Die gaan dus naar mijn gildies, zodat ook zij het kunnen halen.

Je haalt ook niet alleen spullen op met OR's en van je eiland. Je kan veel items uit loots van avonturen halen!

TheDutchman
03-07-14, 13:07
KingEd7, als je 11 OR's hebt en toch niet genoeg grondstoffen dan doe je echt iets verkeerd.
Ik heb er maar 7 en heb grondstoffen voldoende, waarschijnlijk zelfs al voor de finale.

Je moet natuurlijk wel je dagelijkse portie zoeken ff doen en af en toe een avontuur. Maar aangezien je max R had gemaakt dan neem ik aan dat avo's spelen ook niet zo'n probleem moet zijn.

Die event avonturen zijn juist wel redelijk te doen als je een beetje handelt. Heb +/- 30 bananen van de handel geplukt en heb verder alles voldoende.

Alleen ballen verzamelen dat gaat niet snel als je geen dure resources kwijt wil raken (of niet hebt als lager level). Dat is wel een echt minpunt van dit event, maar tegelijk ook wel goed want anders waren alle lvl 50 al binnen 1 dag klaar. en nu doen we nog lekker mee en klagen hier over de dingen die beter kunnen :)

Nelleke199
03-07-14, 19:47
Als je met 11 ondekkingsreizigers niet aan genoeg spullen komt, dan stuur je ze niet vaak genoeg op pad, of je hebt ze te weinig boekjes laten lezen en zijn ze te lang onderweg. Zo'n evenement vraagt natuurlijk extra inspanning. Ook plannen is onderdeel van een spelletje dat draait om de economie.

Mijn tactische verbeteringen staan klaar voor de finale, ik heb niets aan items gekocht of geruild. Nu heb ik al over, ook van de schaarse items.

BTW, er is een soort vooraankondiging van twee nieuwe gebouwen op facebook. Ziet er naar uit dat er iets gedaan gaat worden aan manschappen/wapens. Dus nu al er voor gaan zorgen dat je voldoende metalen hebt en boekjes :o)

ZoreanderNL
04-07-14, 00:14
Ik speel nog steeds kleermaker avo's, met heldhaftige heb je steeds 80 ( 120 met premium ) schoenen, vuistjes of bananeschillen etc in je loot...de looters dus ook !
Ik zie het probleem dus niet zo...

Ranzou
06-07-14, 13:25
De truc bij dit event is inderdaad dat je normale avonturen moet doen om alle bufs te kunnen maken.
Geen slecht idee als je het mij vraagt, beter dan dat mensen met max verkenners 1x per dag inloggen om ze weg te sturen en daarna alles kunnen kopen en nog veel overhouden.

ricos221
09-07-14, 19:46
omdat je nog geen reactie kan geven op het ontwikkellaarsdagboek vraag ik het hier. Waarom staat er in dat de wk-buffs handig zijn om te bewaren als er boven staat dat ze uit je stermenu verwijderd zullen worden?

Alle evenementbuffs worden verwijderd van het stermenu.
Let op: Misschien zullen ze handig zijn tijdens een toekomstig evenement

is dit een fout en behoud je ze toch op een of andere manier?

Poegel
09-07-14, 22:06
omdat je nog geen reactie kan geven op het ontwikkellaarsdagboek vraag ik het hier. Waarom staat er in dat de wk-buffs handig zijn om te bewaren als er boven staat dat ze uit je stermenu verwijderd zullen worden?

Alle evenementbuffs worden verwijderd van het stermenu.
Let op: Misschien zullen ze handig zijn tijdens een toekomstig evenement

is dit een fout en behoud je ze toch op een of andere manier?

Het Nederlandse FAQ-deel heeft een foutieve vertaling. Zie:

All event buffs can be deleted from the star menu.
Be aware: They may be useful again in a future event

Er staat dus dat de buffs verwijderd kunnen worden, maar de tip wordt gegeven dat ze wel nog nuttig kunnen zijn voor de toekomst.

GEXTE
10-07-14, 05:18
Poegel voor community manager +1!!!

een betere heb ik nog niet gezien :)

ricos221
10-07-14, 17:02
Het Nederlandse FAQ-deel heeft een foutieve vertaling. Zie:

Er staat dus dat de buffs verwijderd kunnen worden, maar de tip wordt gegeven dat ze wel nog nuttig kunnen zijn voor de toekomst.

Aha helder. Dank