Bekijk Volledige Versie : Feedback van de afgelopen update 23-04-2014
Sir-Quiberon
23-04-14, 16:46
Dames en heren,
Als ik op de gezellige wereldchat kijk, dan regent het commentaar over de afgelopen update.
Nu lijkt het mij verstandig om dat hier verder te doen.
Plaats een net bericht over wat je mist.(kort maar krachtig, geen commentaar geven op anderen geven maar gewoon een goede feedback opbouwen)
Alleen op deze wijze kunnen we een goede feedback geven op het werk van de afgelopen update.
En aangezien het flink uitgelopen is hebben de mannen toch hun best gedaan.
Een regen van over en weer commentaar gaat ten koste van het spelplezier en eindigt altijd met een rare smaak in de mond.
Dus hou je bericht kort en barst maar los.
Ik hoop net zoals jullie dat alles netjes wordt opgelost voor beide partijen
Roodstaart
23-04-14, 16:59
Geen problemen gezien; duurde iets langer dan normaal.... maar ja dat gebeurd nu eenmaal niets aan te doen.
En voor de mensen die lopen te klagen dat ze kostbare *settler* tijd hebben verloren/ zich verveeld hebben hierbij een suggestie: start een account op een andere server (niet NL) zodat je door kunt spelen als er hier onderhoud is; *Problem solved*
Hildegardis
23-04-14, 17:16
Ik heb het idee dat ze de avo.s met block aanpakken tijdens de updates .
Na de update 4kampjes in misdadigers 3 waren aan het vechten de veteraan op het vierde kamp en toch werd hij onderschept door wie ??? joost mag het weten .
wees dan eerlijk en zeg het is verboden om met blocks te spelen of zoiets
Sir-Quiberon
23-04-14, 18:07
De algemene klacht wat veel narigheid heeft bezorgd is dat het spel tijdens onderhoud gewoon heeft doorgelopen.
Dat geeft op zich niet, maar wel voor degene die mijnen op level 5 hebben die door de uitloop van het onderhoud leeggeraakt zijn, dus ingestort.
Bertolucci
30-04-14, 04:05
Alvast een hintje voor de vroege vogels.
Het onderhoud begon net om 4:43 in de ochtend.
BB_Skelril
30-04-14, 04:56
Bertolucci,
Het onderhoud is omstreeks 02:30 uur begonnen en zal binnen nu en 2 uur worden afgerond.
BB_Skelril
Bertolucci,
Het onderhoud is omstreeks 02:30 uur begonnen en zal binnen nu en 2 uur worden afgerond.
BB_Skelril
onderhoud is misschien om 2:30 begonnen, maar de server ging pas offline om 4:43, want toen was ik nog met bertolucci aan het chatten....
maar ja, onderhoud is een ruim begrip, het aanvegen van de server ruimte is in principe ook onderhoud :D
(LOL: dat verklaard misschien ook waarom het soms zo lang duurt, grote ruimte om te vegen :P)
nog 10 minuten..... misschien :)
nog 10 minuten..... misschien :)
Dus niet :(
zooooo jammer dit..........
Goedemorgen gekewe........ grappig dat wij elkaar weer treffen hier :)
Goedemorgen gekewe........ grappig dat wij elkaar weer treffen hier :)
Goedemorgen :) ja we zijn echte settlers he :) en 't is weer als vanouds, beetje keuvelen op t forum en regelmatig kijken of we kunnen gaan spelen.
Succes met wachten :(
Echte Settlers indeed! Maar beetje keuvelen en wachten tot we eindelijk kunnen spelen is er vandaag niet bij voor me............ ik haak zo af (is tweeledig te lezen, maar ik bedoel alleen maar dat ik zo weg moet ;))
Echte Settlers indeed! Maar beetje keuvelen en wachten tot we eindelijk kunnen spelen is er vandaag niet bij voor me............ ik haak zo af (is tweeledig te lezen, maar ik bedoel alleen maar dat ik zo weg moet ;))
jammer, dan wacht ik wel in mn eentje, alhoewel met al die andere :)
Fijne dag vandaag
Ik wacht met je mee hoor. Kennelijk is het uitrekenen van hoeveel extra eitjes we krijgen ingewikkelder dan gedacht. ;)
Ha moet ik vaker doen hier posten, ik mag weer inloggen. Veel speelplezier allemaal!
Bertolucci
30-04-14, 13:40
Ik had geen bezwaar hoor BB_Skelrill dat het spel nog langer bereikbaar was, was wel gezellig.
Maar het wordt dan wel onduidelijk wat het onderhoudsinterval is.