Bekijk Volledige Versie : Verkenners en paaseieren
Fartmaster
17-04-14, 15:13
Hallo,
Weet iemand of het normaal is als verkenners vooral géén paaseieren vinden op lange schatzoektochten? 't Lijkt wel of ze bij mij in de war zijn: de eerste dagen kwamen enkele verkenners met tientallen eieren aanzetten, daarna dagen niets meer. Wat zijn de ervaringen van anderen?
Vr. gr.
Hallo,
Weet iemand of het normaal is als verkenners vooral géén paaseieren vinden op lange schatzoektochten? 't Lijkt wel of ze bij mij in de war zijn: de eerste dagen kwamen enkele verkenners met tientallen eieren aanzetten, daarna dagen niets meer. Wat zijn de ervaringen van anderen?
Vr. gr.
Soms komen ze met niks, maar soms ook met heel veel om alles goed te maken. Zie screenshot:
http://i57.tinypic.com/10rp83n.jpg
Soms komen ze met niks, maar soms ook met heel veel om alles goed te maken. Zie screenshot:
http://i57.tinypic.com/10rp83n.jpg
2 x eieren in één zoektocht????
De kans hierop moet wel ongelofelijk klein zijn, ik stuur 15 snelle verkenners dagelijks op pad... maar dit heb ik tot op heden nog niet gezien.
2 x eieren in één zoektocht????
De kans hierop moet wel ongelofelijk klein zijn, ik stuur 15 snelle verkenners dagelijks op pad... maar dit heb ik tot op heden nog niet gezien.
Ja raar iets, heb het nu zelfs 2x gehad. Maar heel vaak komen ze ook met niets terug.
Fartmaster
17-04-14, 18:08
Ok, een vergelijkbare ervaring dus. Dank voor jullie reactie :-)
Poegel,
Welke vaardigheid triggert die 71 ?
Alvast bedankt.
Tymy
Kan ik helaas niet meer zien...Als het weer gebeurt, dan zal ik dat even checken.
Volgensmij is het niets bijzonders. Mijn OR heeft +% extra loot, sneller zoeken en +% tropenhout, dus niet echt iets bijzonders.
http://i61.tinypic.com/wbt4s6.jpg
Hier heb ik weer 2x eitjes als loot gehad.
Bergschoenen en verlof als upgrades van de OR
Soms heeft één generaal 70+ eitjes bij, dit komt doordat deze gen alle upgrades heeft die +% grondstoffen per zoektocht geeft.
Nelleke199
24-04-14, 07:38
Ik heb ook meerdere keren 2x eieren gekregen van een ontdekkingsreiziger. Geen idee van welke omdat ik steeds een aantal reizigers tegelijk op pad stuur, meestal middellange zoektochten.
Ik wacht nog steeds op m'n eerste dubbele eitjes. Ik heb sinds het begin van het evenement minimaal 225 zoektochten gedaan maar het hoogste aantal wat een verkenner ooit heeft meegenomen is 71 eitjes.
yup, 71 eitjes was ook hier het maximum... wel zelfs 1 keer 71 eitjes + 38 eitjes, dus een dubbele vondst met 2 verschillende aantallen :)
Hetzelfde als hierboven al eens staat beschreven.
Bertolucci
25-04-14, 23:55
nu voor het eerst 2x 30 eitjes van dezelfde ontdekker gekregen, dus die 71 zijn dan toch nog een betere score bucket ;)
Maar 1x kwamen mijn 10 ervaren ontdekkingsreizigrs met 0 eiers trug. Maximaal met 180. Gemiddeld zal het niet meer zijn dan 90-100.
Gisteren een erg goede dag gehad qua eitjes uit zoektochten: 420. Dit verpulvert m'n oude persoonlijk record met 36 stuks.
TheDutchman
28-04-14, 12:04
hmm in het begin kwamen ze bij mij (7 OR) met gemiddeld 100 Ei per dag terug (soms zelfs meer dan 200) maar de laatste week heb ik vaak niks of 2x 30 ei. Lijkt wel of ze in het onderhoud de kans wat hebben teruggeschroefd.
Ik heb nu voor de 2e keer de missie vind 50 eieren op zeer lange zoektocht. En jawel hoor ze komen allemaal weer leeg terug. Vorige keer heb ik er 4 dagen over gedaan om 50 eieren te vinden met 4 OR. Als ik dan hier zie dat anderen 2 keer eieren vinden met 1 OR vind ik dat toch wel heel raar.
En waarom 2 keer dezelfde missieketen... alsof dat leuk is. Niet dus.
Ik heb nu voor de 2e keer de missie vind 50 eieren op zeer lange zoektocht. En jawel hoor ze komen allemaal weer leeg terug. Vorige keer heb ik er 4 dagen over gedaan om 50 eieren te vinden met 4 OR. Als ik dan hier zie dat anderen 2 keer eieren vinden met 1 OR vind ik dat toch wel heel raar.
En waarom 2 keer dezelfde missieketen... alsof dat leuk is. Niet dus.
Dit heb ik nu ook. Kwam er 1 OR terug met 2x 43 eitjes, telt hij maar 1x 43. Dus ik mis nu 7 eitjes.
Hopen dat die morgen alsnog bij één van mijn drie reizigers aankomt.