PDA

Bekijk Volledige Versie : Tijd voor een nieuwe server

kili
13-04-14, 22:49
De paasgekte levert t hardste bewijs wel denk ik. woestewoud is alleen nog leuk voor de high lvls, tegen de huidige prijzen kunnen de lagere lvls nauwelijks tot niet op. Ook voor pasen kon je t al meer en meer merken hoe hard alle prijzen steeds harder aan het stijgen zijn. Een klein deel is de goudtoren van kerst daarvoor verantwoordelijk, een groot deel de lvl 50 die steeds meer spelers bereiken. Als nieuweling heb je het dus gewoon zwaar. Tijd voor een nieuwe server denk ik.

Bucket
14-04-14, 00:32
Jullie klagen nu over hoge prijzen, maar mag ik jullie herinneren aan de tijd toen onze server pas een paar maandjes oud was. We hadden nog het oude handelssysteem waarbij de maximale stack grootte 400 grondstoffen was. Er waren nog geen lvl 50's, sterker nog er was slechts een handjevol spelers die graniet gebruikten. Anyway... de prijs voor 400 marmer was toen 100 munten! Wij (de spelers die hier al een lange tijd zijn) konden ondanks die hoge prijzen prima levelen, dus waarom zouden de spelers die nu beginnen problemen ondervinden?
Ik moet hier wel direct bij vermelden dat ik jullie mening over paaseieren-handel deel, maar als we dit event buiten beschouwing laten zie ik geen problemen voor nieuwe spelers, immers hogere prijzen in de handel betekend ook dat onze nieuwere spelers hogere prijzen kunnen vragen voor hun handeltjes. Dit betekend dat zij meer munten krijgen als wij vroeger kregen en hun gebouwen dus eerder naar niveau 4 kunnen upgraden. Waar voor ons de 500 munten nog een barrière was, zullen de nieuwe spelers deze barrière niet kennen.

copycat
14-04-14, 11:19
Buiten dat, komt een nieuwe speler in een gilde... dan KRIJGT ie al voldoende gs om al zijn/haar gebouwen minstens naar lvl 3 te bouwen.
Dus nieuwe spelers hoeven niet eens te handelen op de markt.

Wat de eieren betreft, inderdaad wat aan de dure kant. Maar aangezien elk nadeel zijn voordeel heeft, kan je nu wel flink munten inslaan als lage lvl speler ;)

kili
14-04-14, 18:37
Jullie klagen nu over hoge prijzen, maar mag ik jullie herinneren aan de tijd toen onze server pas een paar maandjes oud was. We hadden nog het oude handelssysteem waarbij de maximale stack grootte 400 grondstoffen was. Er waren nog geen lvl 50's, sterker nog er was slechts een handje.......... en hun gebouwen dus eerder naar niveau 4 kunnen upgraden. Waar voor ons de 500 munten nog een barrière was, zullen de nieuwe spelers deze barrière niet kennen.

Ik klaag niet over de hoge prijzen, die deren mij persoonlijk niet echt veel. Ik suggereer hier iets compleet anders ;)
Enja in het begin ware de prijzen verhoudingsgewijs ook hoog, maar alsnog vele malen lager dan huidige. Een nieuweling begint voor lvl 45-48 niet heel veel heb ik een beetje t idee.

Panoramix77
16-04-14, 20:30
Sommige zaken zijn juist goedkoper. Hardhout is gezakt van 400 voor 20 munten naar 1000 voor 20 munten. En graniet kun je prima uit avonturen halen. En als je eenmaal handelshuis hebt en in een gilde zit, kunnen hogere levels je makkelijk aan basis-spullen helpen.

ZWERVERT
17-04-14, 04:01
zo ie zo is het lariekoek,als je in een goede gilde zit word je daar goed geholpen ,aan grondstoffen .
ten
minste zo gaat het bij ons .
als een grotere speler veel over heeft storten wij in een gilde bank en doen extra loterijen,
zo pompen wij de spullen rond ,dus ook de kleine speler kan hier goed uit de voeten ,vind ik