PDA

Bekijk Volledige Versie : Lootspots.

Rickabilly
06-03-14, 13:26
Ik ben zo nu en dan bezig om LootSpots gratis weg te geven aan de "kleinere" lvls. Nu lijkt het mij een leuk idee om een dag/weekend of iets anders( feedback altijd goed) Avo,s te doen, waarin de "groteren" onder ons de "kleineren" meenemen voor Gratis loots. Lijkt dit je wat, of heb je een ander idee graag feedback. Dit zou wel eens een heel mooi evenement kunnen worden.......In ieder geval blijf ik Gratis spots weggeven...... Dit is btw het antwoord op Toyosoft, die gratis mVE weggegeven heeft, om minimaal 4 gratis spots weg te geven...

Groeten Rickabilly.

copycat
06-03-14, 13:48
uhm.... wat heeft een lagere level aan MVE?
je kan toch pas vanaf lvl 50 de kata's, hoa's of drank gebruiken, die er in de loot zitten?

Verder uiteraard wel een leuk initiatief ;)

ToYoSoFt
06-03-14, 13:50
Een goeie actie die vervolg nodig heeft.
maar mijn voorstel is om een boom op te zetten die we de Templarredboom gaan noemen :)

Het idee:

Een 50+ start een Zwarte ridder of een Stampende stier.
1 loot gaat naar low level, 35 of lager . die geen lid is van het gilde van de 50+ speler die het avontuur heeft gestart !!!
de andere loot gaat naar een andere 50+ die de voorwaarden accept.

Ook die start volgens de afspraak weer een Zwarte ridder of een Stampende stier en herhaald bovenstaande.

Grtz ToYoSoFt

om alles een beetje te bekijken zou het leuk zijn als we een lijst van startende 50+ ergens kunnen maken en verzoek ik de 50+ met 1 avontuur te starten zodat we vanzelf rond gaan op de hele nederlandse server

Rickabilly
06-03-14, 13:56
ToyoSoft...geweldig idee....

F1FreakNL
06-03-14, 19:08
Ik ga ook mee in deze optie zo lang het goed gaat

Dirty_Marcel
06-03-14, 22:36
Dus eigenlijk wat er in de meeste gildes al gebeurt ;)

Zvicinou
07-03-14, 19:54
fout,
je kan de drankjes die je in die loot vind wel eerder dan lvl 50 gebruiken en ook natuurlijk de hoa's

een gildelid van me had ze en gebruikt voordat hij lvl 50 was^^

maarre s6 met het id verder :)
ik geef meestal 1 loot weg en de ander verkoop ik.

maar laatste tijd doe ik liever VA, die geeft veel meer stermuntjes :)