PDA

Bekijk Volledige Versie : [Mini] Verloren schedel minder dan 50R verlies

DagobertDuck
28-02-14, 17:27
http://louisvan.home.xs4all.nl/naamloos/guide/De%20Verloren%20Schedel.pdf

DagobertDuck
28-02-14, 18:13
aangepast nu

Bertolucci
28-02-14, 20:00
Als je een vet hebt is de loot van vikingen toch wel interessanter lijkt me?
Om nu Militie op de schedel te dumpen is toch wel erg uit proportie :P
En andere optie is premiejager (geloof dat ik die gebruikt heb voor deze missie)

gekewe
28-02-14, 22:51
Je kunt er ook voor kiezen om een Te Paard te spelen met maximaal 750B als verlies waarbij je meerdere kampen nog kunt blocken. Maar voor welke missie is dit eigenlijk ? Want ik ken deze missies alleen met een specifieke avontuur en niet een waar je vrij kunt kiezen.

Gildemissie : doe een avo met minder dan 50 r verlies.
En 750 bogen verlies is wel wat meer dan 49 rec en 64 mil :)

jsportive
03-05-14, 17:07
nou vraag ik me af, die VS is super hiervoor, maar wat nou als je niet een VS te pakken kunt krijgen? zijn er anderen die ook erg goed zijn voor deze "verlies minder dan 50R"?

GEXTE
03-05-14, 17:32
nou vraag ik me af, die VS is super hiervoor, maar wat nou als je niet een VS te pakken kunt krijgen? zijn er anderen die ook erg goed zijn voor deze "verlies minder dan 50R"?

ja, doe samen met een vriend/vriendin elk een stelen van de rijken...
jouw vriend/vriendin doet bij jou een kill met 1R en jij doet bij hem/haar een kill met 1R en je hebt minder dan 50R verlies :)

kili
03-05-14, 17:32
Ik zeg nog zo......bewaar je premiejager! :P

Bertolucci
03-05-14, 21:41
Je kunt altijd een gildelid vragen om een avontuur met minder dan 50R te doen (hogere levels en blocken en MMA en kanon samen geeft wel opties om niet teveel M te verliezen in plaats van de R op een aantal avo's) en daar een lootspot bij te nemen.

En anders kun je ook een gildelid om die verloren schedel vragen natuurlijk.

Paul06
03-05-14, 21:48
jouw vriend/vriendin doet bij jou een kill met 1R en jij doet bij hem/haar een kill met 1R en je hebt minder dan 50R verlies :)

Dit werkt dus niet GEXTE, bij dit soort missies wordt naar het totaal verlies van alle spelers gekeken. Jij kunt misschien maar 1R verloren hebben, maar als de andere speler 400R verliest, wordt jouw missie niet voltooid.

copycat
03-05-14, 23:19

Dat werkt niet hè ;)
de verliezen van de 1 tellen ook voor de lootspotter... totaal van het avo telt.

Edit: zie het nu net pas boven me staan :p

copycat
03-05-14, 23:21
Maar om tot een makkelijke oplossing te komen: 24 edels betalen en je bent er ;)
zoekavonturen van (bijvoorbeeld) pasen bewaren, kost helemaal niks aan troepen.

GEXTE
04-05-14, 00:11
volgens mij werkt mijn oplossing wel bij de gildemissies van dit soort, maar niet bij de normale/andere missies in je missieboek...
dit weet ik echter niet 100% zeker, maar ik zou zeggen probeer het eens...

gekewe
04-05-14, 07:41

Huh?? Dat werkt toch niet? Volgens mij tellen gewoon alle recruten samen, dus ook van diegene die t avo doet

copycat
04-05-14, 12:29
yup, telt alles bij mekaar.

Bertolucci
07-05-14, 04:52
lol wat copycat zegt, ik heb vorig jaar best wat zoekavonturen bewaard en daar met het verjaardagsevenement best plezier van gehad toen er avonturen voltooid moesten worden in een zwaar tempo om de missieketen op gang te houden.
Maar helemaal nog niet zo bekeken dat een avontuur voltooien zonder troepen te gebruiken natuurlijk automatisch voldoet aan deze missie.

Ow en wat mijn eerdere opmerking over vikingen betreft, als je dat avontuur nog niet spelen (starten) kunt, kun je natuurlijk altijd wel meelooten daar bij een gildegenoot met 1B (ipv 1R) als degene die em speelt de juiste keuzes maakt.
(Het betreft hier een gildemissie dik kans dat ze je wel een lootje gunnen om de missie te volbrengen :P )