PDA

Bekijk Volledige Versie : server crash

gekewe
15-02-14, 19:52
Met 4 een klm sessie inclusief prem aan t houden en 2 ervan kunnen niet meer op hun eigen avontuureiland komen.
Zone niet bereikbaar, worden er na het proberen steeds eruit gegooid.
Niet fijn, 4 mensen de dupe.
Kan er eindelijk eens iets aan de server gedaan worden?? In het weekend raakt t steeds vaker overbelast.
De lag is gewoonweg niet te harden :(

bambino1973
16-02-14, 15:57
server crash wanneer is dat opgelost

bambino1973
16-02-14, 16:39
Serverzone is gecrasht

Er is een fout opgetreden in deze zone
Probeer het nog eens

probeer het al 50x

Paul06
16-02-14, 17:10
Cache geleegd? Browser up-to-date? Andere browser geprobeerd? Internetverbinding goed?

Poegel
16-02-14, 17:57
Serverzone crash is een fout in je profiel. Ga dus niet vanalles aan je computer herstellen/aanpassen enzo.
Ticket naar support sturen en hopen dat zij het kunnen fixen.

bambino1973
16-02-14, 18:03
ligt aan spel niet aan mijn pcke alles is hier up to date Poegel :)

bambino1973
16-02-14, 18:23
afwachten wanneer ze dit gaan doen maar nu kenne we helemaal niks

Poegel
16-02-14, 19:55
ligt aan spel niet aan mijn pcke alles is hier up to date Poegel :)

Uhu klopt. Soms dan bouw je iets of je breekt iets af en dan kan het voorkomen dat er iets fout gaat wat zulke dingen veroorzaakt.
Je kunt op dat moment niet veel meer doen vanaf je eigen kant :)

bambino1973
16-02-14, 20:12
ik verplaatste leger op me eiland en ineens server crash

Poegel
16-02-14, 22:06
ik verplaatste leger op me eiland en ineens server crash

Ja, dat kan inderdaad de reden zijn. Tijdje geleden mochten we ook voor voor een bepaald moment geen verbouwen meer verplaatsen omdat dit het ook triggerde. Ik weet niet precies waarom de game die crash geeft. Ik denk dat het gewoon de-synchronisatie is die plaatsvind tussen de server en de player, zie je bij andere games soms ook.

bambino1973
16-02-14, 22:26
Hopelijk word het snel gefixed ben er wel doodziek van

BB_Skelril
17-02-14, 06:56
Helaas kan het ondersteuningsteam de zones niet handmatig verwijderen. Onze systeembeheerders zijn op de hoogte van de verhoogde aantal problemen met zone crashes. Om de zones weer toegankelijk te maken draait er iedere nacht een script, mocht het probleem de volgende ochtend nog steeds niet zijn verholpen dan zal je helaas moeten wachten tot het eerstvolgende onderhoud.

Ik hoop in de loop van de week meer informatie te krijgen over een mogelijke oplossing.

BB_Skelril

gekewe
17-02-14, 13:36
Helaas kan het ondersteuningsteam de zones niet handmatig verwijderen. Onze systeembeheerders zijn op de hoogte van de verhoogde aantal problemen met zone crashes. Om de zones weer toegankelijk te maken draait er iedere nacht een script, mocht het probleem de volgende ochtend nog steeds niet zijn verholpen dan zal je helaas moeten wachten tot het eerstvolgende onderhoud.

Ik hoop in de loop van de week meer informatie te krijgen over een mogelijke oplossing.

BB_Skelril

We hopen dan maar met je mee !!! Wel heel sneu voor diegene (waaronder ik) extra hoa's, kleine en grote katapulten en zpd in moeten zetten om 3 andere (ivm prem) niet de dupe te laten worden, omdat ik niet op mn avo kan. Heel vreemd ook dat de ene wel op zn gewone eiland kan maar niet op zn avo en een ander helemaal geen toegang meer heeft.

parelhaan
20-02-14, 16:14
heb hierook last van kan nu enkel nog maar op de testserver spelen euvel ligt dus zeker niet aan de pc maar aan het spel zelf

Iznogoedh
20-02-14, 18:03
Serverzone is gecrasht

Er is een fout opgetreden in deze zone.
Probeer het nog een keer.

Dit heb ik sinds vanmorgen half 12, alles geprobeerd, router gereset, opnieuw opstarten, browser gegevens gewist, andere browser, andere pc.
Zal de rit moeten uitzitten tot script vannacht gedraaid heeft.
Of heeft BB_Skelril inmiddels meer informatie? wat te doen?

21-2 script heeft geholpen, alles werkt weer

SaintPetrus
22-02-14, 20:01
Werd eerst uit spel gegooit, na geprobeerd te hebben opnieuw in te loggen kreeg ik de melding SERVERZONE GECRASHED, probeer nog een keer. Na dit meerdere malen te hebben geprobeerd (opnieuw in te loggen) wederom zelfde melding, na 8 keer maar gestopt.

Hebben meerdere mensen dit probleem??????

Grtz Saint Petrus

http://prntscr.com/2uwzr6

gerbon
22-02-14, 21:42
Ja ik ook sinds vandaag. 'Serverzone gecrasht' Er is een fout opgetreden in deze zone. Probeer het later weer.

NIets werkt. cachebestanden verwijderd.

Groet,
Gerbon

SaintPetrus
22-02-14, 22:05
Heb hetzelfde gedaan als jij maar ook een bericht gestuurd naar ontwerpers, alleen die zijn er alleen door de week, dus wss dit weekend geen TSO voor mij, morgenvroeg even proberen en anders zal het maandag worden

Poegel
23-02-14, 11:53
Mensen: De zone crash kan alleen verholpen worden door het laten lopen van een script.
Ga dus niet sleutelen aan je computer. Eventjes geduld en jullie kunnen weer aan de slag.

gerbon
23-02-14, 12:06
Precies. Bij mij doet het spel het weer. kwestie van geduld.

Roppe
23-02-14, 13:34
wacht al 2 weken op dit script

kili
23-02-14, 15:19
wacht al 2 weken op dit script

support mailen dan

s-andman
24-02-14, 13:51
hier het zelfde probleem nu

BB_Skelril
24-02-14, 17:45
Helaas kan het ondersteuningsteam de zones niet handmatig verwijderen. Onze systeembeheerders zijn op de hoogte van de verhoogde aantal problemen met zone crashes. Om de zones weer toegankelijk te maken draait er iedere nacht een script, mocht het probleem de volgende ochtend nog steeds niet zijn verholpen dan zal je helaas moeten wachten tot het eerstvolgende onderhoud (26 februari).

BB_Skelril

ChipDale
25-02-14, 00:38
En wanneer wordt dit opgelost?

copycat
25-02-14, 15:22
En wanneer wordt dit opgelost?

Morgen ;)

Hertogjan
01-03-14, 17:05
ik ben nu het haasje, met thuismap is gecrasht... hopen op het scripje vanavond ze werk doet

desdem0na
01-03-14, 20:53
ook hier het probleem: serverzone gecrashed probeer opnieuw. 5 keer geprobeert laat het maar zo voor vandaag.

Toilet_paper
04-03-14, 00:49
Heb hetzelfde probleem.
Net het laatste leiderkampje in Verborgen experimenten verslagen, wil een generaal selecteren om terug te sturen, krijg eveneens de melding:

"Serverzone is gecrasht
Er is een fout opgetreden in deze zone.
Probeer het nog een keer."

Enkele keren geprobeerd, maar word telkens uit het spel gegooid en moet opnieuw inloggen.
Thuiseiland wordt wel geladen.
Ik zal afwachten hoe het hierboven genoemde script ermee omgaat.
Maar ik dacht laat ik het toch even melden.
Zal morgen of overmorgen even feedback geven.

Groet,
TP

Sanriet
04-03-14, 17:38
Hummmm..... vandaag om 17:30 krijg ik ook de melding 'Serverzone is gecrasht' en er lijkt geen doorkomen aan te zijn. Heb net een avontuur opgestart.
Hopelijk kan het supportteam vanavond nog voor me in actie komen.....

BB_Skelril
04-03-14, 17:55
Sanriet,

Zoals ik eerder al heb aangegeven kan het ondersteuningsteam hier helaas niets aan doen en zal je moeten wachten tot het script draait vannacht.

BB_Skelril

Toilet_paper
05-03-14, 09:52
Het script heeft zijn werk gedaan, ik kon het avontuur de volgende ochtend gewoon bezoeken en afronden.

MVG,
TP

copycat
05-03-14, 11:26
Nu wel heel veel moeite om in te loggen, het was weer een prachtonderhoud :p

Chrome kom ik er helemaal niet meer in.
Explorer kan ik mijn loot uit de avonturen niet in mijn stadhuis dumpen en opera hetzelfde probleem.

Gelukkig hebben we nog heel veel browsers om uit te kiezen, dus lekker mijn dag doorbrengen met het zoeken naar de enige die het nog WEL doet ;)

sigaar2012
05-03-14, 21:31
Hier vandaag ook serverzone is gechrascht hopelijk doet het sript vanacht zijn werk want heb geen goesting om op het volgend onderhoud te wachten
oorzaak starten avo de slime kleermaker en bij uithalen van een generaal uit stermenu de boel gechrascht.

sigaar2012
06-03-14, 06:10
Gelukkig heeft het scriptje zijn werk gedaan kon tenminste terug online komen.

MCLeth4l
07-03-14, 21:11
Hmm speel net een paar dagen en loop nu ook tegen zo'n servercrash op. Ik weet niet hoe vaak dit voorkomt maar het afdoen met wacht maar tot het script heeft gelopen en indien het nog niet werkt wachten tot serveronderhoud lijkt mij niet echt de juiste manier van oplossen. Heren geef eens wat technische informatie over dit probleem.

FuGaZi
10-03-14, 19:15
ik kom met op geen enkele mannier in het spel, wat nu?

FuGaZi
10-03-14, 19:23
gelukt :D