PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan geen berichten verwijderen in het nieuwe mail systeem

Rativo
13-02-14, 11:10
Ik heb het volgende probleem.

Ik kan strijd verslagen niet verwijderen niet via het kruisje en ook niet via context menu, de rest gaat wel goed zoals
buff berichten verwijderen, verkenners innen.

Ook heb ik sinds de laatste update geen pop-up meer in beeld als een buur een gebouw bufft en ik online ben.

Ik heb het volgende al gedaan:
Cache legen
CC Cleaner laten draaien
PC opnieuw opstarten.

Niets helpt om de berichten toch te kunnen verwijderen.

Meer mensen last van dit probleem of een oplossing gevonden misschien ?

terra
13-02-14, 12:41
Ik heb het zelfde probleem, wat ik ook probeer niks werkt. Dit is erg erg irritant, om alles wel weg te krijgen, moet ik telkens reloggen. Dit lijkt mij toch niet de bedoeling van dit alles.

Walov
13-02-14, 15:09
Dit was op test ook zo. Daar hebben ze het wel gemaakt.

Qwerty
13-02-14, 15:17
Bij mij hielp het om na op het kruisje geklikt te hebben opnieuw in te loggen , ook lukte het na opnieuw gevecht gekeken te hebben. Neemt niet weg dat dit niet voor mag komen bij een nieuwe feature die uitgebreid getest is, vooral als ik lees dat het een bug is die bekend was.

terra
15-02-14, 18:44
Wanneer wordt dit irritante gedoe verholpen?? Begin het spuugzat te worden.

BB_Skelril
17-02-14, 07:04
Het kan soms voorkomen dat berichten niet direct worden verwijderd, dit komt door server lag en de berichten zullen na verloop van tijd vanzelf worden verwijderd (door te wachten of door opnieuw in te loggen). Dit probleem zal met de volgende update worden verholpen (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17728).

BB_Skelril