Bekijk Volledige Versie : Van generaal naar veteraan en eventueel verder
DutchBigBoy
09-02-14, 17:17
Ik vind het wel jammer dat de generaals na zoveel avo's geen veteranen worden.
Bijvoorbeeld zodra je 1000 avonturen hebt gedaan dat de generaal een upgrade kan krijgen naar veteraan of automatisch die promotie krijgt.
Ik denk dat een upgrade mogelijkheid een betere optie is aangezien je anders met blocks het lastiger zou krijgen met de gevechtstijden.
Hoe denken jullie hierover?
Een goed leger is een gebalanceerd leger;
Één Generaal-Majoor (of 2/3 veteraantjes) als aanvalskracht. (Alleen de spelers die kerstevent 2012 hebben meegemaakt kunnen 3 veteraantjes bezitten)
Een stuk of 3 / 4 snelle generaals (of veteraantjes indien je de Generaal-Majoor bezit) als kanonnenvoer
zo'n 3 / 4 langzame generaals om te gebruiken voor een block
en natuurlijk een vervoersgeneraal met 1k eenheden.
Het upgraden van generaals lijkt me overbodig, er is geen enkel nut om alle legers te upgraden naar veteraan.
Nee, ik wacht liever op de wetensschaps-talenttree voor generaals, sneller naar een avontureneiland kunnen reizen is voor mij veel belangrijker.
DutchBigBoy
11-02-14, 10:22
Het gaat erom dat je de optie kunt krijgen of je hem ook wilt upgraden. Je kan er voor kiezen om hem gewoon te laten natuurlijk.
zal nooit gebeuren denk, BB wil dat jij de veteraan koopt, servers moeten toch ook blijven draaien
bucket, die extra vet kon je kopen met paas eitjes^^
was niet met kerst.
pasen komt er weer aan en hopelijk weer kans op een vet.