Bekijk Volledige Versie : Geen beloning dagelijkse missies.
Hallo,
Ik krijg geen beloning meer voor het voltooien van de dagelijkse missies. :confused:
Alles werkt verder wel goed.
Voorbeeld van een wachtende missie. Betaal 50 gereedschap(en) uit je opslag. Betaal 50 meel uit je opslag.
Ik heb alles maar ik kan niet betalen en krijg dus ook geen beloning.
Bedoel je voor de verzamelmissies? Daar krijg je nooit een beloning voor. De beloning daarvan bestaat uit de verzamelobjecten die je op je eiland vindt.
De beloning voor je andere dagelijkse missie (variƫrend van wat grondstoffen hebben/kopen/verkopen, legereenheden bezitten tot een avontuur spelen) belandt de beloning in je stermenu.
ik heb dat ook,ik doe een missie, krijg niet de beloning en de missie blijft in het missieboek staan.
Bethinda
TheDutchman
21-09-14, 11:32
Weten jullie zeker dat het geen wachtende missies zijn?
Die geven wel een mooi groen balkje als je aan de voorwaarden kan voldoen/voldaan hebt, maar je kan niet voltooien omdat je eerst nog een actieve missie moet afmaken.
Nelleke199
21-09-14, 22:35
M266, je schrijft dat het een wachtende missie is, dus die missie wacht totdat je de eerste aktieve missie hebt afgemaakt :o
nu weer met een waterput, die is al klaar, duh, een week of wat, en groen maar geen beweging in de beloning, bah, Bethinda
MOD_Lentox
22-09-14, 08:50
Missie`s zijn onderverdeeld in:
- Hoofd missie
- Sub missie
- Dagelijkse missie
- Gilde missie
- Wachtende missie
- Collectibles
Om welke missie gaat het en onder welke categorie staat de missie?
Als deze onder het categorie wachtende missie staat dan zal je eerst de gaande missie moeten afronden wil je de missie die in het categorie wachtende staat afronden. Het kan best zo zijn dat alles groen is in de missie die als wachtende staat maar deze is dan niet af te ronden omdat deze in de wachtende missie`s staat.
De missie staat niet in de wachtende categorie en het is niet af te ronden?
Maak dan een ticket aan naar het ondersteuningsteam. Zij zullen het verder afhandelen.
Hulp en ondersteuning (http://www.thesettlersonline.nl/nl/hulp-en-ondersteuning)