Bekijk Volledige Versie : Verbeteringen op generaals
WIDTHBEARD
28-01-14, 17:33
Wat vinden jullie van de volgende 2 voorstellen voor verbeteringen op je generaals:
1. nieuw verbetermiddel: peperkoek: geeft generaal waarop het gebruikt wordt de kans om grote afstanden op het avo eilanden 5x zo snel te lopen
2. 2. nieuwe verbetering, bosje wortelen: pas toe op je veteraan en al je generaals op dat eiland lopen en vechten 2x zo snel
heel goed plan! vooral die peperkoek lijkt me erg handig bij Duistere Broederschap....
Die verbeteringen klinken als muziek in mijn oren. De ontwikkelaars mogen hier zeer zeker eens met een serieus oog heen kijken...
Het zou wel fijn zijn als er iets voor de generaals komt, want de reistijden vertragen het spel enorm. Helemaal als je bij een kleermaker terug moet om legers te halen die je vergeten bent. Die doet er na landing langer dan een kwartier over om terug op zijn eindbestemming (laatste sector) te komen.
Bovenstaande ideeën zijn zeker handige oplossingen.
Crusader1981
28-01-14, 17:51
Zeer goed plan en zeer zeker het overwegen waard, het zou ten goede komen denk ik voor het spel :-)
prima plan als het de reistijd over de eilanden kan verkorten, zekers bij de sprookjes avonturen.
DAt is een goede verbetering Ik ben voor
Ik denk dat hiermee wel een goeie slag te slaan is, we hebben niet voor niks een verbeterdproviandhuis
natuurlijk is dit wel een goed idee...
wel vraag ik me af of jullie allemaal in dezelfde gilde zitten en een idee hebben bedacht en vervolgens het hier allemaal ff aanprijzen?!?!? de meeste mensen 0-1 posts op de forums tot nu toe en opeens komen ze allemaal een middelmatige suggestie de hemel in prijzen :)
buiten dat blijft het gewoon een prima suggestie hoor :P
misschien dat jullie dat ook voor de andere suggesties kunnen organiseren, wie weet helpt het :)
WIDTHBEARD
29-01-14, 09:33
goed idee ToYoSoft - dat verbeterd pakhuis kan die verbetering maken inderdaad :D
WIDTHBEARD
29-01-14, 11:47
Fijn dat je dit ook een goed idee vindt gexte.
Lol, dit bericht was ook mijn eerste post ooit hier op het forum, ik wil deze verbetering best graag.
De reacties zijn van allerlei mensen zie ik: gilde leden, niet gilde leden.
prima idee om de reistijd van generaals te verkorten, ben het eens met ToYosoft dat die verbetering gemaakt moet kunnen worden in een pakhuis, zodat iedereen er gebruik van kan maken en niet alleen de hogere levels.
prima idee om de reistijd van generaals te verkorten, ben het eens met ToYosoft dat die verbetering gemaakt moet kunnen worden in een pakhuis, zodat iedereen er gebruik van kan maken en niet alleen de hogere levels.
Proviandhuis bedoelen jullie toch? :)
Verder een goed idee, zeker bij sprookjes zijn de wandeltijden soms wel erg lang... Vandaag een lootspots slimme kleermaker weggegeven, op het moment dat de loter begon met wandelen heb ik een geharde generaal van m'n basiseiland naar het kleermakereiland gestuurd, die was eerder op het eiland dan de loter op de goeie plaats...
Nelleke199
29-01-14, 14:40
Ik zit op z'n verbetering te wachten, ik denk n.l. dat wij daarvoor dat nieuwe pakhuis hebben gekregen :o)
ik kan me helemaal vinden in deze verbetering doen zou ik zeggen
Ben leider uit een ander gilde dan bovenstaande posts en ook ik kan me scharen achter het idee van peperkoek.
Samen met het verbeteren van de looptijden op avo's zoals de kleermakers zou het fijn zijn om in grotere groepen legertjes te kunnen aanklikken.
Heb me gisteren lam geklikt om barak lvl 5 voor 4 dagen vol te proppen.
Als er dan toch stappen worden ondernomen om het spel aangenamer te maken, dan graag deze ook overwegen!
Idem met mogelijkheid tot het wijzigen van aanmaken in de lijst zowel voor proviandhuis als barak. Scheelt een hoop suf verwijderen en opnieuw aanmaken als je net iets anders eerst nodig hebt.
WIDTHBEARD
30-01-14, 11:27
Ben leider uit een ander gilde dan bovenstaande posts en ook ik kan me scharen achter het idee van peperkoek.
Samen met het verbeteren van de looptijden op avo's zoals de kleermakers zou het fijn zijn om in grotere groepen legertjes te kunnen aanklikken.
Heb me gisteren lam geklikt om barak lvl 5 voor 4 dagen vol te proppen.
Als er dan toch stappen worden ondernomen om het spel aangenamer te maken, dan graag deze ook overwegen!
Idem met mogelijkheid tot het wijzigen van aanmaken in de lijst zowel voor proviandhuis als barak. Scheelt een hoop suf verwijderen en opnieuw aanmaken als je net iets anders eerst nodig hebt.
Mooi dat je de peperkoek ook een goed idee vindt Hagar.
Omgekeerd vind ik het ook een heel goed idee om grotere groepen troepen ineens te kunnen maken (met of zonder lijst) in barak en proviandhuis! (en ik denk dat veel level 45+ spelers dat met ons eens zullen zijn).
BB_Skelril
30-01-14, 19:10
Ik heb al jullie feedback en suggesties over deze nieuwe verbeteringen doorgelezen en doorgestuurd naar onze game designers. Ik kan niet beloven dat de verbeteringen in deze vorm worden geïmplementeerd (of dat het überhaupt wordt geïmplementeerd) maar ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden. Houd er rekening mee dat er meerdere spelwerelden zijn die allen suggesties en feedback hebben, het kan soms een tijdje duren voordat je veranderingen ziet.
BB_Skelril
het hoeft wat mij betreft niet per sé een boost te zijn...
een andere mogelijkheid is dat als je bijvoorbeeld bij slimme kleermaker nadat je sector 6 of zo (weet het niet precies doe het zo uit mijn hoofd) hebt veroverd dat je dan ook een doorgang vrijspeeld tussen de bomen door (direct van de landdingsplaats naar sector 6)... of eventueel daar een muur neer zetten die alleen via de achterkant afgebroken/aangevallen kan worden om zo een doorgang te creeëren...
dat je generaal een uur aan het verplaatsen is is gewoon vervelend...
WIDTHBEARD
31-01-14, 08:51
Dank je wel voor deze feedback BB_Skelril!
in peperkoek zitten kruiden, eindelijk een bestemming voor die troep.
Overigens een goed idee, dat sneller lopen, sneller vechten kan weer een uitdaging zijn om nwe guides te maken (ik ben lui, dus ik zal er geen gebruik van maken).
zit ook nog steeds te w88 op het rsi-voorkomende schuifbalkje met bijbehorende pijltjestoets om de volgorde van troepen maken te veranderen.
Maar t is net zoals alles bij settlers spelen: heeeel veeel geduld hebben
Bertolucci
31-01-14, 16:00
Dat bosje wortelen klinkt leuk, maar als je gaat blocken heb je toch liever dat je blockers zo langzaam mogelijk vechten, dus daar zie ik minder in, peperkoek om het paardje wat op te jutten is wel zeker welkom ;)
Kruiden is op zich goed plan gekewe, maar dat betekend wel datje weer iets in dat burgemeesters-tabje moet zetten dat alleen daar gemaakt wordt. Kon nog wel eens druk worden (niet dat die van mij 24/7 bezig is daar).
dank voor de feedback skedrill!
WIDTHBEARD
14-02-14, 10:54
Mooi idee gekekwe, om de kruiden daarvoor te gebruiken :D
Inderdaad is de uitdaging om nieuwe snellere speel guides te maken iets dat mij heel veel aanspreekt :D
om dit topic ff omhoog te halen (had het nog niet eerder gezien):
Top idee! Vooral de peperkoek om de looptijden in te korten.
WIDTHBEARD
22-10-14, 15:25
Vraag me af wat nu de status is? Heeft Skellrill idd iets gedaan? hebben nieuwe moderators hier al naargekeken en iets mee gedaan? krijg nog steeds in fluister positieve reacties hierop...
Best een goed idee, maar bedenk wel dat het voor blocks niet uitmaakt hoe snel je generaal loopt. Hoe slomer hij loopt, hoe lager de kans dat je block kan falen.
ghosttown6
28-10-14, 20:11
prima idee ,de loopafstanden bij sprookjes en expert avo zijn inderdaad zo groot dat het een echte verbetering kwa spelverloop oplevert.
Ik vind het een prima idee!
Dit is ook vaker binnen onze gilde geroepen..
En nee, ik zit niet in dezelfde gilde ;)
Dus bij deze "Voor!"
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.