PDA

Bekijk Volledige Versie : Barak loopt door

liesbeth
28-01-14, 08:53
Mijn barak loopt door, terwijl er geen leger uit komt, ik heb al gerefresht
ik heb alles uitgezet, boekbinder en burgemeestershuis zijn leeg.
Heb geschiedenis al geleegd, nieuwe flashplayer , op nieuw op gestart, andere browser, edels gebruikt ( ook voor noppes )
Eindelijk lijkt ie goed te lopen, trekt ie alles zelf terug in je barak, ik heb vandaag
een avo op de planning staan met meerdere personen, die daar rekening mee
houden.
Dus al bij al alles goed balen
Zijn er meerdere die er last van hebben ?

KingBoa
28-01-14, 12:20
http://forum.thesettlersonline.com/threads/26479-unemployed-settlers-bug/page2 (http://forum.thesettlersonline.com/threads/25915-OPEN-Barracks-resets-progress)

Misschien dat je van deze link wat wijzer wordt.

BB_Skelril
28-01-14, 16:10
Dit is een bug die voorkomt door het gebruik van een verbetering op je barak. Onze ontwikkelaars zijn druk bezig om deze bug te achterhalen, momenteel heb ik geen extra informatie.

BB_Skelril

KingBoa
28-01-14, 17:31
Dit is een bug die voorkomt door het gebruik van een verbetering op je barak. Onze ontwikkelaars zijn druk bezig om deze bug te achterhalen, momenteel heb ik geen extra informatie.

BB_Skelril

We hebben het opgelost door 30 minuten uit te loggen en cookies te verwijderen, daarna werkt het weer normaal.

Paul06
28-01-14, 23:42

BB_Skelril

Betekent dit dat het verstandig is nu even geen verbeteringen op je barak te gebruiken?

Hagar
30-01-14, 10:55
hier loopt alles normaal met de verbeteringen er op

BB_Skelril
30-01-14, 17:51
Paul06,

Het probleem komt alleen bij een handvol spelers voor, ik kan uiteraard niet zeggen of het bij jou wel correct zal werken of niet maar ik denk dat de meeste mensen zich geen zorgen hoeven te maken over dit probleem.

BB_Skelril

Paul06
30-01-14, 17:52
Paul06,

Het probleem komt alleen bij een handvol spelers voor, ik kan uiteraard niet zeggen of het bij jou wel correct zal werken of niet maar ik denk dat de meeste mensen zich geen zorgen hoeven te maken over dit probleem.

BB_Skelril

Het het getest, hij deed het gewoon met een drilmeester-stinkerd erop, toch weer 24 uur bespaard

Thym
24-06-14, 23:05
Probleem doet zich nu bij mij voor, enig idee wanneer de baracken zich zelf herstellen, is dat pas als de buf is uitgewerkt? ipv versnellen van proces, staakt ie t proces, triest

GEXTE
25-06-14, 01:33
Probleem doet zich nu bij mij voor, enig idee wanneer de baracken zich zelf herstellen, is dat pas als de buf is uitgewerkt? ipv versnellen van proces, staakt ie t proces, triest

lol, op zich wel grappig...
natuurlijk niet als het je overkomt, maar ik snap sowieso niet hoe ze iets wat voorheen gewoon prima werkte toch kunnen verkl@#en...
maar past prima in het BB gedachtengoed :)