Bekijk Volledige Versie : Nieuwe items gildemarkt
Dag allemaal,
Op welke items hebben jullie gestemd tijdens de gildemarktverkiezing?
Ik: Slaaprif + Stelen van de Rijken + Drijvend huisje
Drijvend huis is altijd leuk natuurlijk.... maar weer die limiet van 1.... je koopt 1 x een drijvend huis en hebt gauw weer 3k gildemuntjes waar je geen bestemming voor hebt :-(.... Ik zou eigenlijk graag Vikingen terugzien in de Gildemarkt voor 2800 gildemuntjes....
Zombie is een must have, stelen van de rijken is alleen voor de zeer lage levels nog interessant, dus dat werd een slaaprif (nu alleen te verkrijgen middels edels).
En uiteraard (ivm plaatsgebrek en de overvloed aan adelijke huizen op de markt) kies ik dan ook voor het drijvende huis ;)
drijvend huis, reden ook ruimte gebrek voor adelhuisjes.
slaaprif.. hoeveel mensen hebben nou gems uitgegeven voor dit avo? ik niet! dus nu kan ik dit wel :)
en zombie de enige ander nuttig ding
Ik had gestemd voor de zombie, maar ook de koper hervulling, eindelijk het slot af vd kopermijnen omdat er maar 3 opties zijn, herbouwen tot je neervalt van frustratie, te dure hervullingen kopen voor edelstenen of de peperdure eindeloze kopermijn.
Daarnaast idd nog voor het drijvende huis sinds het toch al een gelimiteerd voorwerp is (wat ik nooit heb begrepen)
de dingen van de 1e ronde zijn uiterst teleurstellend en ik heb gewoon 100 munten en 500 koperertsafzetting aangeklikt...
geen speciale reden, gewoon omdat ik een keuze moest maken (verplicht)... persoonlijk vind ik daar nix fatsoenlijks bij zitten wat de moeite is...
2e ronde natuurlijk zwevend huisje...
drijvende huisjes wegens dreigend plaatsgebrek.
Zombie voor evidente redenen
zombie, slaaprif en Venetiaans huis.
Quote Gexte:
en ik heb gewoon 100 munten en 500 koperertsafzetting aangeklikt...
Heb je de prijzen van die 100 munten gezien? Indien je datzelfde aantal gildemunten op de handel gooit kun je veel meer dan 100 munten krijgen.
Zombie>Prijs: 530 gildemunten (ongelimiteerd>>daarom dus
Kopertertsvulling(Prijs: 140 gildemunten (ongelimiteerd) en dan! Je bouwt 1 lvl 5 kopermijn,die je blijft vullen...(op een uitgebreide Onderzochte bodem)winstgevend,en als vervanging voor een onuitputbare kopermijn)
omdat niet ieder1 zo'n put kan aanschaffen..:)
Woonboot>helaas 1 x maar gezien de tekorten aan ruimte ideaal..
Dit was dus mijn overweging...
Crusader1981
18-01-14, 13:00
helaas de pop up nog niet voorbij zien komen, dus zal voor mij wel gemiste kans zijn om te stemmen :-)
Normaal gezien komt de pop-up wanneer je uitlogged.
Crusader1981
18-01-14, 15:20
Van gilde genoten hoorde ik juist dat de pop up tevoorschijn kwam net na het inloggen
sandrablok
18-01-14, 18:27
eerst natuurlijk de zombie en kopererts
en drijvend huis maar maak hem duurder en dan 3
zombie, slaaprif en Venetiaans huis.
Quote Gexte:
Heb je de prijzen van die 100 munten gezien? Indien je datzelfde aantal gildemunten op de handel gooit kun je veel meer dan 100 munten krijgen.
niet naar gekeken, ik vond het sowieso niet interessant... alleen dat drijvend huisje is het enigste fatsoenlijke...
zombies heb ik ook nog 100 liggen van halloween, dus die heb ik ook niet nodig...
helaas de pop up nog niet voorbij zien komen, dus zal voor mij wel gemiste kans zijn om te stemmen :-)
Je bent niet de enige :(
Heb het "Drijvend Huisje" gekozen, de rest kan me niet boeien want is vrij verhandelbaar.
+1!
BB_Skelril
20-01-14, 09:09
De pop-up verschijnt wanneer je inlogt maar software zoals adblock plus kan ervoor zorgen dat de pop-up wordt geblokkeerd. Ook kan je een andere browser proberen te gebruiken. Mocht na dit alles de pop-up nog steeds niet tevoorschijn komen dan kan je het beste contact opnemen met het ondersteuningsteam (http://www.thesettlersonline.nl/hulp-en-ondersteuning).
BB_Skelril
Bij mij is de pop-up de eerste keer geopend. Toen alleen weggeklikt en nu krijg ik pop-up niet meer dus kan ook niet stemmen.
Bij mij is de pop-up de eerste keer geopend. Toen alleen weggeklikt en nu krijg ik pop-up niet meer dus kan ook niet stemmen.
Kijk in je browsergeschiedenis wat de link naar de enquête was. Zo kun je hem alsnog opnieuw doen.
Crusader1981
20-01-14, 17:48
Heb bericht gestuurd naar het ondersteuningsteam hierover.
Settlers in diverse internetbrowsers opgestart en ingelogd, pop-up blokkade bij de internetopties uitgeschakeld en heb geen software op de pc voor pop-up blokkades en nog geen pop up :-)
er zijn oorlogen gevoerd om stemrecht te verwerven, dus het is toch wel belangrijk dat je mee doet... al is het maar om al die gesneuvelden die het mogelijk hebben gemaakt te eren ;)
Crusader1981
22-01-14, 08:19
heb het advies van ondersteuningsteam opgevolgd: zet de firewall uit, maar nee nog steeds geen pop-up.
Had een link dan niet een beter idee geweest?
heb het advies van ondersteuningsteam opgevolgd: zet de firewall uit, maar nee nog steeds geen pop-up.
Had een link dan niet een beter idee geweest?
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan???
Dit is toch leuk zo?
Als je ECHT wil stemmen op die items voor de nieuwe gildemarkt-items, zal je er wel wat voor moeten doen :p
Crusader1981
23-01-14, 09:08
Heb via email een link gekregen om te stemmen.
Heb voor de zombie en de kopererts gekozen en het drijvend huis :-)
Bedankt ondersteuningsteam dat ik toch alsnog kon stemmen!
Waarom wil niemand slaaprif? :(
TheDutchman
23-01-14, 13:02
Waarom wil niemand slaaprif? :(
Omdat het avontuur niet genoeg loot geeft en te simpel is voor lvl 50 spelers.
Persoonlijk heb ik voor Zombie en kopererts vulling gekozen. Die laatste omdat ik niet met geld speel en dus geen oneindige kopermijn kan aanschaffen.
ik wil wel slaaprif poegel!
kan ik hem eindelijk eens spelen. heb geen zin in om er gems voor neer te leggen.
ik wil wel slaaprif poegel!
kan ik hem eindelijk eens spelen. heb geen zin in om er gems voor neer te leggen.
Precies, dat is ook mijn motivatie om erop te stemmen.
Waarom zou je een ertsrefill kopen? 500 tegen 140 gildemunten. Volgensmij is het rendabeler om gewoon de erts *slim* in de kopen via een andere weg. Maarja, ieder zijn ding. Ik wil iig graag slaaprif spelen, dus als daar niet op wordt gestemd, dan hoop ik dat het avontuur alsnog *ergens* beschikbaar gaat komen.
Precies, dat is ook mijn motivatie om erop te stemmen.
Waarom zou je een ertsrefill kopen? 500 tegen 140 gildemunten. Volgensmij is het rendabeler om gewoon de erts *slim* in de kopen via een andere weg. Maarja, ieder zijn ding. Ik wil iig graag slaaprif spelen, dus als daar niet op wordt gestemd, dan hoop ik dat het avontuur alsnog *ergens* beschikbaar gaat komen.
die zombie is nutteloos, die had je met halloween onbeperkt kunnen kopen...
ik weet al niet eens meer wat ik daar heb gekozen, alleen dat drijvende huis is interessant, maar die mag je weer maar 1x...
erg jammer dat die gildewinkel zo waardeloos is :(
Ik ben blij dat BB het Slaaprif toch wil toevoegen aan de gildetab bij de volgende update!
Zie ernaar uit om hem te spelen!
Bertolucci
04-02-14, 03:26
Heb laatst groot deel van overschot aan gildemuntjes aan guildie gedoneerd om nog voor de nieuwe gildemarkt komt, die guitige geoloog te kopen.
Gaf erg veel voldoening zo iets met mijn overschot aan gildemuntjes te doen.
BB_Skelril
04-02-14, 18:45
Drijvend huis is altijd leuk natuurlijk.... maar weer die limiet van 1.... je koopt 1 x een drijvend huis en hebt gauw weer 3k gildemuntjes waar je geen bestemming voor hebt :-(.... Ik zou eigenlijk graag Vikingen terugzien in de Gildemarkt voor 2800 gildemuntjes....Het drijvende huis heeft een limiet van 1 vanwege gelimiteerde ruimte op het water. Er zijn maar een kleine hoeveelheid bouwplekken beschikbaar op het water, wanneer we de limiet verhogen zou dit betekenen dat we in de toekomst bepaalde gebouwen niet meer kunnen gebruiken.
BB_Skelril
Nuttige info, Skellril... dank u.
Hadden we zelf kunnen bedenken, maar er wordt liever geklaagd :p Hollanders hè ;)
Het drijvende huis heeft een limiet van 1 vanwege gelimiteerde ruimte op het water. Er zijn maar een kleine hoeveelheid bouwplekken beschikbaar op het water, wanneer we de limiet verhogen zou dit betekenen dat we het gebouw in de toekomst bepaalde gebouwen niet meer kunnen gebruiken.
BB_Skelril
Volgens mij voor veel level 50 spelers al gelimiteerde ruimte op het hele eiland lol
Dus wanneer komt daar dan eens een aanpassing voor ? roflol
Is nu al een probleem om alle gebouwen te plaatsen die er zijn in het spel en een goede economie te hebben.
Dus kom eens met die rotsen opruimers (alle rotsen dan en niet dat kleine beetje zoals laatste keer op de test)
En Boomstam verwijder team
Een extra eiland waar je met schepen naar toe moet (Net als de PC versies)
Dit zijn allemaal opties om ruimte gebrek tegen te gaan en zijn ook al vaker genoemd op het forum.
Als hier nu eens wat meer aandacht aan gegeven word,
Ruimte gebrek daar heb ik ook last van, en dan komen ze straks ook nog aan met dat nieuwe grote gebouw ( houtschool ;(( )
zal wel weer een hoofd misse worden , die je niet weg kan klikken.
Wil je je missie boek dus leeg hebben zal je gebouwen moeten slopen ;(( om die rare update te kunnen bouwen.
Laten ze maar een wat bedenken voor meer ruimte op je eiland ipv allerlei nieuw gebouwen te introduceren die ook nog eens giga veel plek innemen.
Ze kunnen ook beter wat aan de barak doen , legers maken omhoog , en zoals bij de wachtrij gebouwen..... troepen die in de maak zijn naar
boven of beneden kunnen verplaatsen.
Bertolucci
06-02-14, 16:38
Is ook al nieuw gebouw aangekondigd verbeterde silo om per 3 boerderijen met 1 silo toe te komen, dat zal toch al een boel plek gaan opleveren (2/3e keer boerderij of 50).
En betreffende houtschool? Bedoel je dat epische gebouw? aangezien die nieuwe tropencreche gewoon 2 bij 2 wordt.
Tropencreche en granietkuil hoeven ze van mij trouwens geen missie van te maken want ga niet verplicht edelstenen uitgeven aan gebouwen die na een week instorten.