PDA

Bekijk Volledige Versie : Gildemarkt

Fingonn
10-01-14, 23:49
Goedenavond,

Is het misschien weer eens tijd voor nieuwe gildemarkt items?
Deze items hebben we ondertussen ook al weer aardig lang. Had het er net over in onze chat en het lijkt mij een perfect moment. Hopelijk zijn er meer mensen die er zo over denken:)
Of zijn er al plannen voor binnenkort?

Gr. Fingonn

GEXTE
11-01-14, 01:36
de gildemarkt was een erg leuk idee, maar helaas was de uitvoering compleet waardeloos...
ze moeten die winkel gewoon helemaal aanpassen en dan gewoon een winkel waar je van alles kunt kopen van mij part tegen heel hoge prijzen (20k gildemunten voor een ontdekkingsreiziger, 100k gildemunten voor een onuitputbare kopermijn, etc.), dan hebben de mensen iets om voor te sparen, misschien zelfs in combinatie met het uit de handel nemen van gildemunten, zodat je het echt zelf moet verdienen en niet bij elkaar kunt handelen (zoals stermunten nu ook zijn)...

zoals het nu is kunnen ze die gildemissies en gildewinkel net zo goed afschaffen...

Zvicinou
11-01-14, 12:36
het zal niet meer al te lang duren voordat er nieuwe items in de gildemarkt zullen verschijnen verwacht ik.

SirGoldalot
13-01-14, 10:07
Ik zou erg graag weer het extra bouwrij vakje zien, waar ik al tijden op zit te wachten, dus wat mij betreft verandert de gildemarkt komende woensdag en staat die er iig bij. Alvast bedankt ;)

SirGoldalot