PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn eiland heeft niet stil gestaan gedurende het onderhoud

BB_Skelril
07-01-14, 18:50
Verschillende spelers hebben gemeld dat hun eiland niet heeft stil gestaan gedurende het onderhoud. Om het probleem beter te onderzoeken willen we jullie vragen om hier al je meldingen (zo duidelijk mogelijk) te plaatsen zodat we de problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen.

BB_Skelril

EnemyReaverNLD
07-01-14, 18:52
Mijn eiland heeft niet stil gestaan gedurende het onderhoud, heel me pakhuis vol :P geweldig bedankt BB cker voor de compensatie (tumbs up)

OO_Arjan
07-01-14, 18:53
Mijn eiland is compleet doorgelopen, maar de compensatie die jullie ervoor hebben gegeven vind ik meer dan voldoende...(enige jammere is dat ik me vanmiddag verveelde...):P

Enkidoe
07-01-14, 18:55
Ik heb dit gemerkt aan lege mijnen en aan handelsaanbiedingen die verlopen waren. Bufs waren ook uitgewerkt, munthuis e.d. waren vooral het slachtoffer.

copycat
yup, alles liep gewoon door, maar kleinigheidje houd je toch ;)

feathers
mijn eiland heeft niet stil gestaan, bedankt voor de compensatie toppie !!

Jemma95
07-01-14, 18:57
http://d.pr/i/YPuY

Yep, deze screenshot laat duidelijk zien dat de zak met regenboogsneeuw idd om middernacht zal verlopen net zoals ik em toen had geplant op de mijn, is het beste bewijs voor mijn productie.
wel naar dat 12 munthuizen niet op x3 maar x1 hebben gewerkt sinds 12 smiddags :(

YgraYne
07-01-14, 18:58
Mijn eiland heeft tijdens het onderhoud niet stilgestaan. Het lijkt wel of alles sneller heeft gelopen dan normaal, boerderijen, water, marmer, steen , koper, afijn alles moest bijgevuld worden. En bij deze hartelijk dank voor de compensatie.

YgraYne:)

Nelleke199
07-01-14, 18:59
Een aantal kopermijnen zijn ingestort, 3 marmer afgravingen, graanvelden leeg, alle verbeteringen zijn doorgelopen en premium heeft niet stilgestaan.

Maar ik vind de compensatie daarvoor ruimhartig. Bedankt daarvoor.

Was wel een beproeving hoor, 7 uur niet spelen. :o

bzztoh
07-01-14, 19:36
Mijn eiland heeft ook niet stil gestaan (handel verlopen, buffs uitgewerkt, kopermijnen leeg etc)
Maar de compensatie is prima, bedankt.

Santos
07-01-14, 19:38
Mijn eiland heeft ook niet stilgestaan maar de compensatie maakt alles ruimschoots goed.

kili
07-01-14, 19:38
Ik heb dit gemerkt aan lege mijnen en aan handelsaanbiedingen die verlopen waren. Bufs waren ook uitgewerkt, munthuis e.d. waren vooral het slachtoffer.

Heb het ook vooral daar aan gemerkt. 1 en ander valt ook nog te traceren via enkele gebouwenupgrades. Heb niet gezien op hoeveel ze gister stonden, maar wellicht dat BB dit in de logs kan nagaan en vergelijken met huidige stand van zaken.

copycat
07-01-14, 20:12
waarom zouden ze dat doen? je hebt al compensatie gekregen toch?

PaulCool
07-01-14, 22:27
Mijn eiland heeft ook niet stilgestaan, te zien aan de ijskoude ijzermijn die weg is.
Compensatie is prima.

Zvicinou
07-01-14, 22:44
mijn eiland heeft niet stilgestaan.
2 goudmijnen leeg ect.

1 buf is niet doorgelopen, en dat is de stinkert op me barak. had ik toch nog fftjes profijt van en barak was ondertussen ook leeg.
slapende generaals waren ook weer wakker.

het enige wat ik niet leuk vind is dat me premium tijd wel is doorgelopen tijdens het onderhoud. en moest planning aanpassen.
me KM is nu wel afgerond dankzij 2 gildeleden (top!)

de beloning is wel leuk. had liever 3x 1 dag premium gehad hoor. vind 3 dagen best wel lang. de choco konijn is eigenlijk waardeloos daar stik ik in ondertussen.

ik zou eigenlijk de verloren premium tijd terug zien. iedereen heeft die 3 dagen gekregen.
voor de rest heb je je best gedaan :)

enne nog bericht gehad van BB_ravel? :P

liesbeth
07-01-14, 22:46
Mijn eiland heeft helaas ook niet stil gestaan, ook mijn premium en buffs zijn gewoon door gelopen, tarwe velden waren leeg, alleen heel raar mijn kopermijnen niet, leek of die wel stil gestaan hadden.
Maar de compensatie maakt het goed !

Dank jullie wel daar voor.

Hagar
07-01-14, 23:51
lekkere compensatie. Thx.
Die paar stenen en planken om mijnen op te bouwen nemen we er wel bij!

Als ik dan toch 1 verzoekje mag doen: steek bij de volgende attenties zo'n zwaktepuntdrankje of zo :)
Die zouden zéééér geapprecieerd worden!

Reinout
08-01-14, 05:57
Bij mij heeft ook alles doorgelopen, geen problemen mee daar is mijn eiland op gebouwd.

Nelleke199
08-01-14, 10:25
Volgens mij staat mijn eiland nooit stil tijdens het onderhoud. Ik sta vroeg op, dus ben meestal vlak na onderhoud op Settlers, zoals ook vanmorgen, de boel loopt gewoon lekker door.

BB_Skelril
08-01-14, 11:13
Onze systeembeheerders hebben na het onderhoud van afgelopen nacht 12 uur extra toegevoegd aan de avonturen en premiumtijd.

BB_Skelril

kili
08-01-14, 16:36
Top :)

Zvicinou
09-01-14, 12:02
Onze systeembeheerders hebben na het onderhoud van afgelopen nacht 12 uur extra toegevoegd aan de avonturen en premiumtijd.

BB_Skelril

top! ik had dit ngo niet eens gelezen!
ik merkt deze ochtend pas dat ik nog premium had staan^^
ik had 2 dagmissies. en kennelijk als ik vriends gebouwen buf krijgt die dus ook extra tijd.

wat ik wel mis is het extra bouwvakrijtje waar ook normaal de teller staat. maar dat vind ik niet zo erg.

ik zit nog in een ls, misschien nog wat extra loot! ik ga eens kijken hoe ver hij is :)

GEXTE
09-01-14, 18:49
het is inderdaad (voor sommige) wel irritant dat je niet kunt zien hoe lang je nog premium hebt...
alleen het aantal dagen wordt weergegeven...
zelf heb ik nog meer dan genoeg dagen staan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat als je 1 dag hebt of zo dat je graag wilt weten of je nog 1 uur, nog 2 uur of nog 5 uur premium hebt...

dat je iets in de bouwrij moet zetten om daar achter te komen is natuurlijk puur flauwekul... buiten dat hebben veel mensen hun eiland reeds vol staan...

Zvicinou
10-01-14, 08:33
my premium duurde tot een uurtje of 4 smiddags. alleen waar ik op loot zat was niet zo snel met leeghalen.
dus toen hij klaar was, was me premium alweer afgelopen.
jammer.

enne ik bouwde altijd wel een veldje of een putje om te checken hoeveel ik nog had^^ alleen dit keer kon dat dus niet.