Bekijk Volledige Versie : Goudtoren verschijnt niet
De goudtoren die als beloning kwam met de adventskalender heb ik geplaatst, maar hij verschijnt niet. In het stermenu staat hij doorzichtig, maar niet meer aanklikbaar! De plaats waar ik hen geplaatst heb lijkt nog steeds "bebouwbaar"
De goudtoren die als beloning kwam met de adventskalender heb ik geplaatst, maar hij verschijnt niet. In het stermenu staat hij doorzichtig, maar niet meer aanklikbaar! De plaats waar ik hen geplaatst heb lijkt nog steeds "bebouwbaar"
Het opnieuw inloggen of tijdelijk gebruiken van een andere browser zal dit oplossen als het goed is.
underground007
03-01-14, 14:14
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelpl helppppppppppppppppppppppppppppppp ik heb deur 23 opengemaakt en ik krijg mijn 70 pakjes nie
en deu r 24 ook nie
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelpl helppppppppppppppppppppppppppppppp ik heb deur 23 opengemaakt en ik krijg mijn 70 pakjes nie
en deu r 24 ook nie
Vandaag kun je alleen nog de laatste deur openen. Als je die met pakketjes nog niet open had gemaakt, kun je de rest niet openen.
Probeer degene die nog dichtzijn te openen met edelstenen, dat kan wel nog!