PDA

Bekijk Volledige Versie : Wetenschapsysteem: vaardigheden voor generaals



gio4
02-01-14, 11:50
Ik stel voor dat er via het wetenschapssysteem ook vaardigheden beschikbaar komen voor generaals:
Je kunt hierbij denken aan het volgende :
* Sneller reizen van en naar avonturen;
* Meer troepen meenemen;
* Sneller herstellen nadat hij gewond is geraakt:
* Meer eigen slagkracht;
* Sneller verplaatsen op de avonturenmap (wellicht lastig te implementeren)

etc.
Gio4

Qwerty
02-01-14, 12:58
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16721

hier kun je lezen dat het wetenschapssysteem gefaseerd ingevoerd wordt en dat de generaals als laatste aan de beurt zijn.

GEXTE
02-01-14, 14:33
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16721

hier kun je lezen dat het wetenschapssysteem gefaseerd ingevoerd wordt en dat de generaals als laatste aan de beurt zijn.

generaals zijn nu toch de volgende???
daarna komt deel 4, dat heeft betrekking op je eiland als ik me niet vergis was/is dat de laatste...

ZoreanderNL
07-01-14, 11:06
Ik stel voor dat er via het wetenschapssysteem ook vaardigheden beschikbaar komen voor generaals:
Je kunt hierbij denken aan het volgende :
* Sneller reizen van en naar avonturen; Die 15 min voor vet/BH is toch prima ?
* Meer troepen meenemen;Heb je toch de Kwartiermeester generaal voor ? 1000 troepen per keer
* Sneller herstellen nadat hij gewond is geraakt:Zijn die EHBO doosjes voor...Geen idee hoe lui aan die dingen komen, maar staan vaak op de handel
* Meer eigen slagkracht;Extra slagkracht is er al door de verschillende buffjes ( katapult dingen enzo )
* Sneller verplaatsen op de avonturenmap (wellicht lastig te implementeren) Tja

etc.
Gio4

Maar ik geef toe dat een wormhole zoals in settlers 2 (?) wel ideaal zou zijn ja

Zvicinou
07-01-14, 11:14
dat reizen naar avonturen zal wel fijn zijn :)
ik moet altijd wachten op me normale jongens.