Bekijk Volledige Versie : Talentenboom Ontdekkingsreiziger: Gelukkige omweg werkt niet
Beste mensen,
Al heel lang heb ik het idee dat gelukkige omweg niet werkt in de talentenboom vd ontdekkingsreiziger.
Dit talent zou de kans op het vinden van graniet met 8, 16, 24 procent moeten verhogen (level schaal).
Maar dit gebeurd zeer waarschijnlijk niet, heb over 20 manuscripten op men snelle verkenners verspilt en zelfs nu die 10 snelle verkenners allemaal 24% kans hebben op graniet vinden tijdens de middellange reis gebeurd er nog steeds helaas niks. 1 keer een week terug hadden alle verkenners plotseling wel het tekstje van de beinvloedde vaardigheid in het rapport in men mailbox maar daarna helemaal nooit meer vanuitgaande dat ik ze nog minimaal een stuk of 20 keer elk nog op pad heb gestuurd naar de middellange reis.
Dus erg vreemd allemaal, and aub dubbelchecken of dit echt werkt.
Dank
Is hier al wat mee gedaan? Ging bij mij goed tot einde kerst event. Sindsdien, dus al 4 weken lang, 2x per dag of marmer of hhp. Never nooit meer graniet gezien. Dat is zeer frustrerend ook gezien de inspanning om al die boeken te maken.
ik doe altijd de zeer lange schatzoektochten dus ik keek hier niet eens naar.
me normale zoekers heb ik maar 3 boekjes geinvesteert om hun zoektocht wat te verkorten.
me snelle die zoeken naar avo's
dus ach ja.
Bertolucci
05-02-14, 03:59
Mijne bracht vrij vaak graniet mee, maar is nu doorontwikkeld naar artefactzoeker.
Is nu onderhoud, maar zal em nog eens wat vaker op middellange zoektocht sturen binnenkort.
hier ook niks geen problemen mee, brengt beduidend meer graniet dan eerst, vreemde is wel de aantallen
middellange zoektocht hier altijd, en brengt dan 100 of 50 graniet mee, wat soms ook 62 of andere aantallen is klopt ook niet echt
Bertolucci
06-02-14, 16:51
Dat is een andere granietvaardigheid, kans ook op 24% extra geloof ik dat die geeft en met nog een vaardigheid erbij dat ie sowieso 10% extra thuisbrengt van alles, krijg je dus wat raardere getallen thuis.
Nu 4 keer geoloog laten lopen en 2x graniet gekregen (62 en 138), dus lijkt toch niets mis.
Sinds het laatste onderhoud werkt het weer goed zoals voor de kerst. Kan er ook aan liggen dat ik er nu weer op let dat ik eerst de buit van de vorige zoektocht oppak in mijn mail voordat ik ze weer op pad stuur. In ieder geval komt ie weer met regelmaat met graniet thuis.
Ik heb die verbetering op het oog en ben nu manuscripten aan het produceren. Ik merk op in de vaardighedenstamboom dat de geïnvesteerde manuscripten 0% extra granietvindvaardigheid opleveren. Helaas zijn mijn ontdekkingsreizigers nu onderweg dus ik kan geen screenshot van deze situatie delen.
Ik zal mijn bevindingen hier posten. Laters!
Citroentje
15-03-14, 11:12
Sinds de afgelopen 5-6 dagen komt mijn ontdekkingsreiziger vandaag voor het eerst terug met graniet na een middellange zoektocht en eronder staat:
Beïnvloedde vaardigheden:
Bergschoenen,
Lang Weekend,
Hier hoort ook "Gelukkige Omweg" bij te staan aangezien ik er 3 manuscripten in heb zitten, het lijkt er op dat de tooltip die 0% aangeeft niet simpelweg een grafisch probleem is.
tsja je krijgt wat het aangeeft. maar idd nutteloos en moet anders worden
Sinds de afgelopen 5-6 dagen komt mijn ontdekkingsreiziger vandaag voor het eerst terug met graniet na een middellange zoektocht en eronder staat:
Beïnvloedde vaardigheden:
Bergschoenen,
Lang Weekend,
Hier hoort ook "Gelukkige Omweg" bij te staan aangezien ik er 3 manuscripten in heb zitten, het lijkt er op dat de tooltip die 0% aangeeft niet simpelweg een grafisch probleem is.
Zuur. Heb je (net als ik ) graniet nodig. Investeer je die manuscripten die je maar 1 per dag ongeveer kan produceren, levert dit niets extra op.
Overigens heb ik net het 2de manuscript geïnvesteerd in de gelukkige omweg en nog steeds staat eronder dat ik 0% extra graniet ga vinden...
BB_Skelril
17-03-14, 17:19
Dit is enkel een grafische bug en heeft geen effect op de daadwerkelijke kans om graniet te vinden. Het kan voorkomen dat spelers meerdere keren achter elkaar geen graniet krijgen, uiteindelijk hangt dit af van kansberekeningen achter de schermen.
BB_Skelril
Dankje voor je antwoord BB_Skelril