PDA

Bekijk Volledige Versie : Missie "Alles verzamelen" verschijnt niet als voorwerpen wel verschijnen

Paul06
16-12-13, 21:04
Al enkele keren is het me opgevallen dat de missie om de voorwerpen op mijn eiland te zoeken niet verschijnt terwijl er wel voorwerpen liggen. Dit gebeurt vaak als ik online ben op het moment dat de voorwerpen opnieuw verschijnen en ik van de vorige missie alle verzamelvoorwerpen heb gevonden.
Na een refresh is het wel over, dus op zich geen probleem, maar misschien kan er toch naar worden gekeken.

Groet,
Paul06

Shinshi
16-12-13, 21:50
had hetzelfde, maar bij mij na een refresh kwam hij ook niet, heb overigens hetzelfde probleem bij alle missies

Paul06
16-12-13, 22:53
had hetzelfde, maar bij mij na een refresh kwam hij ook niet, heb overigens hetzelfde probleem bij alle missies

Als je het bij alle missies hebt zou je het probleem misschien bij jezelf moeten zoeken. Cache al geleegd? Flash up-to-date? Cookies weggegooid? Verschillende browsers/computers geprobeerd? Al het voorgaande 2 keer gedaan en geen verbetering? Dan een ticket aanmaken bij support (http://www.thesettlersonline.nl/nl/hulp-en-ondersteuning), misschien dat zij je kunnen helpen.