PDA

Bekijk Volledige Versie : Verplaatsknop is greyed-out

Buuffie71
11-12-13, 08:46
Verplaatsknop is greyed-out terwijl ik nog niets heb verplaatst. Refresh helpt niet en ook cashe legen maakt niks uit.

Lijkt zo sinds laatste onderhoud van afgelopen nacht.

Heeeeeel onhandig. 1 minuut wachttijd was al onhandig, maar niet kunnen verplaatsen zou betekenen dat ik alles moet afbreken en opnieuw opbouwen. Voor veel dingen geen serieuze optie.

Hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt.

BB_Skelril
11-12-13, 09:17
Deze functie is op korte termijn gedeactiveerd als gevolg van een kritieke bug die kon leiden tot gesloten zones. We zijn bezig met een hot fix en zullen jullie op de hoogte houden.

Meer informatie kun je vinden in de Kerst FAQ (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17509-Ontwikkelaarsdagboek-Kerst-2013?p=15565#post15565).

BB_Skelril

Frisqy
11-12-13, 13:05
Ik kan me gebouwen niet verplaatsen wat is hier de reden voor? Waarom staat het uit? :(

Kolkkie
11-12-13, 13:18
Hoe kan het dat iets, wat altijd gewoon gewerkt heeft ineens een bug bevatten? Onderhand heb ik door de tijd heen mijn hele eiland wel meerdere malen verbouwd. Ik heb nooit last gehad van een een of andere bug. Die minuut wachten vind ik al ergerlijk zat (wegens iets wat mij helemaal niet duidelijk is). Laat staan dat ik nu niets meer kan verplaatsen. Erg slecht dit.

Kolkkie
11-12-13, 14:28
Een of andere bug.

http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17554-Verplaatsknop-is-greyed-out?highlight=verplaatsen

kraplap
11-12-13, 18:44
Hallo bij mij kan ik bij mijn bouwmenu geen enkel gebouw verplaatsen daar de knop voor verplaatsen grijs blijft.

Qwerty
11-12-13, 18:48
Gebouwen verplaatsen:
Deze functie is tijdelijk gedeactiveerd als gevolg van een kritieke bug die kon leiden tot gesloten zones. Onze ontwikkelaars werken aan een hot fix, zodra er meer informatie is zullen we jullie op de hoogte brengen.

was getekend: bb_skelril

Buuffie71
12-12-13, 01:30
Uhm, lezen jullie niet? Je kan toch al lezen dat het antwoord vanochtend al gegeven is ?

Jemma95
13-12-13, 09:50
Blue byte zegt:

Deze functie is op korte termijn gedeactiveerd als gevolg van een kritieke bug die kon leiden tot gesloten zones. We zijn bezig met een hot fix en zullen jullie op de hoogte houden.

Meer informatie kun je vinden in de Kerst FAQ.

BB_Skelril

Buuffie71
14-12-13, 14:01
Ben inmiddels wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Met al die nieuwe dingen vanwege het kerstevent moet ik nog het e.e.a. verplaatsen. In veel gevallen is afbreken & weer opbouwen echt te duur en dus geen optie.

copycat
14-12-13, 16:10
Ik ga meteen 'helpen' ;)

Ben2M4n
14-12-13, 18:40
"een kritieke bug die kon leiden tot gesloten zones"

wat moet ik me hierbij voorstellen dan ?