Bekijk Volledige Versie : schoenkadootje
Kan alleen niet kijken wat voor kadootje, lijkt wel of er weer inlog problemen zijn
Kan weer inloggen en heb jet kadootje ook mogen ontvangen.. dank u Sint
sigaar2012
05-12-13, 19:59
heb ook inlogproblemen met IE nieuwssite wordt niet correct weergegeven maar via andere weg kunnen inloggen en moet zeggen bolt ook van geen kanten.
Alvast bedankt voor de kadootjes,voor de andere problemen kan ik jullie helaas niet bedanken
Dank u Sinterklaasje
Daar sluit ik mij volledig bij aan, dank u Sinterklaasje! :)
BB_Skelril
05-12-13, 20:25
Sigaar2012,
Onze webservers zijn eerder op de avond getroffen door een kleine storingen die ongeveer 10 minuten duurde. Inmiddels is de storingen verholpen en kan iedereen weer gebruik maken van onze web services. Mocht je nog problemen ondervinden dan wil ik aanraden om eerst je cache en geschiedenis te verwijderen.
BB_Skelril
Sigaar2012,
Onze webservers zijn eerder op de avond getroffen door een kleine storingen die ongeveer 10 minuten duurde. Inmiddels is de storingen verholpen en kan iedereen weer gebruik maken van onze web services. Mocht je nog problemen ondervinden dan wil ik aanraden om eerst je cache en geschiedenis te verwijderen.
BB_Skelril
CTRL+SHIFT+DEL in je browser (chrome) en dan kun je snel je cache legen :D
sigaar2012
05-12-13, 21:40
Dit is reeds gebeurt en geen verbetering merkbaar kom wel online via IE als ik naar mijn profiel reis en daar inlog.
cache gewist, geschiedenis verwijdert, fliash laatste stand, dirext X laatste stand, Windows update laatste stand ,hardware laatste stuurprogrammas en nvidia laatste stand alles werkt maar de nieuwspagina wordt verkeerd geladen waardoor inlogknop onbruikbaar wordt wordt niet geheel weergegeven heb al een tiket verstuurd naar support.
Dezen morgend om 5U45 werkte nog alles normaal is pas begonnen nadat de Heilige Sint is langsgekomen mischien dat ik stout geweest ben wie zal het zeggen.
Mijn Kadootjes heb ik wel ontvangen waarvoor dank.
Dit is reeds gebeurt en geen verbetering merkbaar kom wel online via IE als ik naar mijn profiel reis en daar inlog.
cache gewist, geschiedenis verwijdert, fliash laatste stand, dirext X laatste stand, Windows update laatste stand ,hardware laatste stuurprogrammas en nvidia laatste stand alles werkt maar de nieuwspagina wordt verkeerd geladen waardoor inlogknop onbruikbaar wordt wordt niet geheel weergegeven heb al een tiket verstuurd naar support.
Dezen morgend om 5U45 werkte nog alles normaal is pas begonnen nadat de Heilige Sint is langsgekomen mischien dat ik stout geweest ben wie zal het zeggen.
Mijn Kadootjes heb ik wel ontvangen waarvoor dank.
Zou je een screenshot kunnen plaatsen? (of via privémail kunnen sturen) Ik zou graag willen zien wat jij dan precies ziet. Misschien heb ik een oplossing.
browser updaten en probleem is opgelost :)
sigaar2012
09-12-13, 17:12
probleem opgelost sinds vandaag ze hebben hun inlogpagina verandert en het werkt weer bij mij dus fout lag volledig bij tso ze hebben nl happy uurtjeen voor dat aan te kondigen hebben ze hun nieuwspagina aangepast.
En van ondersteuning zoals gewoonlijk niks gehoord.
het lijkt mij sterk dat een artikel over het happy hour iets te maken heeft met de login functie!
het zou kunnen dat je een bug had met de weergave, maar waarschijnlijk ligt het probleem toch bij jouw browser...
BB_Skelril
09-12-13, 18:03
sigaar2012,
Dit probleem komt enkel en alleen voor met Internet Explorer - het probleem ligt dus aan de browser. Dat je geen antwoord hebt gehad van het ondersteuningsteam kan kloppen, het ondersteuningsteam werkt namelijk niet tijdens het weekend en tickets die tijdens het weekend worden aangemaakt worden dus pas op Maandag of Dinsdag beantwoord (dit hangt af van de hoeveelheid tickets die binnenkomen gedurende het weekend).
BB_Skelril