PDA

Bekijk Volledige Versie : pauze knop voor premium.

mindelements
03-12-13, 22:26
zoals de titel al zegt. een pauze knop voor premium. deze kan alleen voor premium 1 dag, 1 keer gebruikt worden en voor premium 3 dagen, 3 keer enz.

Paul06
03-12-13, 22:47
Zal vanuit BB totaal niet rendabel zijn, dus zal hoogstwaarschijnlijk niet worden geïmplementeerd. Daarnaast is premium alleen te koop in pakketten van 7, 30, 180 of 360 dagen, wat zou betekenen dat je hem elke dag op pauze zou kunnen zetten en zou je dus je 7-daagse premium kunnen opknippen in 7 vrije zaterdagen waarin je 24 uur lang je volledig uit gaat leven om vervolgens weer een week te herstellen. Dit is vanuit het oogpunt van BB onrendabel, zij zien het liefst zoveel mogelijk omzet en zullen dus niet een aankoop van ± 8 euro (7 dagen premium) zo omzetten dat hij gebruikt kan gaan worden als een aankoop die nu ± 13 euro (30 dagen premium) oplevert.

kili
04-12-13, 00:07
Denk dat je daar wel gelijk mee hebt Paul06, maar zou wel graag de 1 dag premium zien worden toegevoegd. Deze mag van mij in edels dan verhoudingsgewijs best 2x zo duur zijn dat 1 dag je omgerekend kost bij de 7 dagen premium. 7 dagen is voor mij iig een te grote sprong om steeds te kopen en ga ik zelf iig ook zeker niet doen. Bij 1 of wellicht zelfs 3 ben ik misschien nog eens over de streep te trekken.

copycat
04-12-13, 03:49
Op de testserver staat momenteel een premium van 3 dagen te koop, dus wie weet ;)
Verder is er wel aan de lvl 50 spelers gedacht, waar je voor 900 stermunten 1 dag kan kopen.

Verder als antwoord op de oorspronkelijke vraag: HOLLANDER! :)

totalnuts
04-12-13, 05:23
Pauze knop ben ik ook niet zo voor, ik zou wel graag zien dat de klok start als inlogt en stopt als uitlogt.
Er gaat wel erg veel verloren op deze manier.

Zvicinou
04-12-13, 13:38
Pauze knop ben ik ook niet zo voor, ik zou wel graag zien dat de klok start als inlogt en stopt als uitlogt.
Er gaat wel erg veel verloren op deze manier.

dat is dus ook een pauze knop.

totalnuts
09-12-13, 09:02
pauze knop zoals hier boven is beschreven lijkt me toch anders wanneer in en uitlogt wat ik toch net iets meer doet dan 1 of 3 x per dag

Qwerty
09-12-13, 22:56
wat zou betekenen dat je hem elke dag op pauze zou kunnen zetten en zou je dus je 7-daagse premium kunnen opknippen in 7 vrije zaterdagen waarin je 24 uur lang je volledig uit gaat leven om vervolgens weer een week te herstellen.

Telt de premium ook wanneer je hem vlak voor het beeindigen van een avontuur inzet??, zo ja dan kan het nog veel efficienter: permanent op pauze zetten en vlak voor afronden even er vanaf, zo heb je er maandenlang, misschien wel een jaar, plezier van.

copycat
10-12-13, 03:28
JA, vlak voor beeindigen van een avontuur je premium aanzetten, krijg je ook 50% extra loot ;)
Zo haal je het maximale iig al uit 1 premium dag, scheelt je een uur of anderhalf.

Pauzeknop?? tsk, doe eens niet zo mal :p

GEXTE
10-12-13, 07:56
genoeg games met premium functie, maar nog nooit een pauze knop gezien...
persoonlijk vind ik het een slecht idee, maar ieder zijn/haar mening :)