PDA

Bekijk Volledige Versie : Expeditie en nieuwe stukjes land innemen

madorcia
30-11-13, 16:31
Het lijkt me fantastisch als we terug gaan naar de roots. (settlers2)
En dat we een scheepswerf krijgen en een haven. Dat we met bootjes op expeditie kunnen en zo aan nieuwe ruimte kunnen komen . ons eiland is nu toch echt wel te klein .

Het is eigelijk net als ik in mijn gedicht aangaf. die dingen opblazen geven voor de eindspeler te weing ruimte.
En zeker op lvl 50 zal er een uitdaging in het spel moeten zitten. anders ben ik bang dat mensen zich gaan vervelen en stoppen met tso.(zoals bij vele online games al gebeurt is)

Ik hoop dat deze suggestie mee genomen word en het een serieuze overweging gaat worden.

Groetjes

tjemig
30-11-13, 16:40
Oh ja dat is een goed idee . Dat vond ik in die oude settlers ook super :) en zouden we ook gelijk weer stukje land erbij hebben. met misschien weer nieuwe bandieten die je weg kan spelen voor nog meer ruimte .. TOP!!

Kleine-Jill
30-11-13, 16:43
Jaa dat lijkt mij wel mooi .
Een missielijn om een haven te bouwen.
en expeditie om meer land te krijgen

greetz

domkoetje
30-11-13, 16:44
Ja, goed idee (denk ik)

inglover
30-11-13, 16:48
hmn nja lijkt me wel wat .
op ontdekkingsreis en vinden van nieuwe landen

goed idee

joda
30-11-13, 16:50
als dat er ook bij komt dan kan je net zo goed een ander spel gaan spelen, bijvoorbeeld grepolis

madorcia
30-11-13, 16:53
als dat er ook bij komt dan kan je net zo goed een ander spel gaan spelen, bijvoorbeeld grepolis

Heb dat voorheen ook gespeelt . maar ik vind dat een totaal ander spel. en het lijkt me een leuke aanvulling voor settlers

Zvicinou
01-12-13, 10:54
een 2de eiland zou mooi zijn:) kan ik ook weer volbouwen :P

kraplap
01-12-13, 12:11
top idee...morgen meteen invoeren... :D