Bekijk Volledige Versie : wachtende missie
wanneer mijn wachtende missie pschuift, activeert deze niet,
ik had gisteren wachtende missie: bezit minsents 1 kopermijn,deze was opgeschoven naar dagelijkse
pas vandaag kon ik de missie voltooien
heb dat dus ook ook gedaan, maar heb nu hetzezlefde probleem met volgende missie
refresh helpt niet
zorg voor 4 bosbeheerers op je eiland (was wachtende kan nu niet voltooien
het lijken me beide missie's die als eerste krijg wanneer je laag lvl bent
295
Ik heb hetzelfde probleem vandaag met de missie "Titanium tekort" alles is groen, maar geen knop om te voltooien. Alleen edelstenen betalen en sluiten.
Azuredraco
29-11-13, 15:41
zelfde probleem, bij een mouseover geeft de tooltip ook een andere missie aan.. welke missie dat is verschilt
KarelvanAnjou
29-11-13, 16:53
Heb deze week al een paar keer gehad dat ik bij mijn dagelijkse missie de grondstoffen betaalde en dat vervolgens het scherm oplichtte en ik alleen de knop sluiten kon clicken en de knop beloning ophalen ontbrak.
BB_Skelril
29-11-13, 18:01
Deze bug kan sinds het onderhoud van 27 november voorkomen. Onze ontwikkelaars zijn op de hoogte maar ik heb momenteel nog geen tijdstip waarop we verwachten deze problemen te hebben opgelost.
BB_Skelril
Eergister heb ik een dagelijkse missie weggeklikt omdat ik deze niet wilde doen. Nu stond er al een wachtende missie die dus doorschoof, maar helaas
deze missie kan ik nu al 2 dagen niet voltooien ondanks dat hij groen is afgevinkt :p wat nu??????
had missie bezit 10 kaartstukken
missie werd niet actief, of voltooide niet, maar toen ik in handelshuis kaartstukjes spendeerde voltooide de missie gelijk
Rickabilly"s ervaringen zijn dat ze ook actief worden na het voltooien van een avontuur en bij respawn van de verzamelmissie
leuk bedacht alleen ik hoef niets te handelen ik moet alleen iets bezitten zou dat ook werken
nou het is gelukt hoor rare snuiters daar :) ff heen en weer geruild en tada
Bertolucci
10-12-13, 15:03
Hoi, de dag missie noodgevalletje vraagt om 2 wagens, deze heb ik en het label wordt dus ook groen compleet met vinkje, echter de volgende stap dat dan onder het missievak de knop "beloning ophalen" verschijnt (in plaats van de knop "afmaken met edelstenen", die er nu staat) naast de knop "sluiten" vind niet plaats.
Meer mensen hier last van?
ik ook met sommige, al een keer gehad met wielen en ook met titanium (alle expertlevel viel me op!). Na een dag wachten gaan ze wel ineens door.
Bertolucci
10-12-13, 19:44
Ok, wacht ik morgen even af, in en uitloggen hielp in ieder geval niet.
(Is dit trouwens goeie plek om dit te melden?)
(Is dit trouwens goeie plek om dit te melden?)
perfect, alhoewel er volgens mij al meerdere threads/post waren met betrekking tot deze bug...
de plaats van melding is dus prima, maar wellicht had je ff kunnen kijken, want het lijk mij een zelfde soort bug als deze (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17541-Dagelijkse-missie-start-niet-door) en deze (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17524-wachtende-missie)...
maar details blijf je houden :P
BB_Skelril
11-12-13, 09:16
De problemen met de dagelijkse missies zijn met het onderhoud van afgelopen nacht verholpen.
BB_Skelril