Bekijk Volledige Versie : Extra ruimte op je eiland
Een tijdje geleden heeft er iets op de testserver gestaan m.b.t. het kapot maken van de bergen op je eiland waardoor je weer extra ruimte creëert.
Wanneer komt dit ook in het echte spel tot de beschikking?
Ook zou ik graag zien dat er op plekken waar bomen hebben gestaan dat je dit ook kan weghalen zodat je hier ook kan bouwen.
Graag een reactie van BB (of anderen natuurlijk).
avisker
Een tijdje geleden heeft er iets op de testserver gestaan m.b.t. het kapot maken van de bergen op je eiland waardoor je weer extra ruimte creëert.
Wanneer komt dit ook in het echte spel tot de beschikking?
Ook zou ik graag zien dat er op plekken waar bomen hebben gestaan dat je dit ook kan weghalen zodat je hier ook kan bouwen.
Graag een reactie van BB (of anderen natuurlijk).
avisker
Allereerst kan ik je zeggen dat je bomen nooit weg kunt halen. Er zal dus ook geen update komen waarin dit wel kan.
Er zijn een hoop dingen die draaien op de testserver, maar het ene duurt langer om te testen dan het ander.
Meestal komen zulke updates gelijk met andere grote veranderingen. Bijvoorbeeld events of het recente stermunten-systeem. Nog eventjes geduld dus :)
Als er een mogelijkheid gemaakt kan worden om ook bergen kapot te maken, lijkt het mij ook dat het mogelijk moet zijn om die stammetjes weg te halen.
Als er een mogelijkheid gemaakt kan worden om ook bergen kapot te maken, lijkt het mij ook dat het mogelijk moet zijn om die stammetjes weg te halen.
De reden dat die stammen niet weg kunnen, is doordat deze eenmaal nodig zijn voor de productieketen van hout. Op het moment dat jij alle stronken verwijderd, dan heb jij een probleem. Maaaaaar, je hebt wel gelijk. Het zou een idee kunnen zijn om een deel van het hout weg te kunnen halen en eventueel nog terug te planten als je jezelf bedenkt.
Dat geld natuurlijk ook wanneer je je bergen kapot maakt. Dat heb je die goederen ook niet meer.
BB_Skelril
29-11-13, 19:16
De functie staat nog steeds in de planning maar is door een problemen die naar voren kwamen op de testserver tijdelijk uitgesteld.
BB_Skelril
BB_Skelril
29-11-13, 21:06
Tymy,
Het in elkaar zetten van een functie kan soms in een middag worden gedaan, enkel betekent dit niet dat de functie ook na behoren zal werken. Het gaat hierbij om het verwijderen van land, iets wat in de opzet van TSO vrij lastig is om te doen. Dat is ook de reden dat de functie nog even op zich laat wachten.
BB_Skelril