PDA

Bekijk Volledige Versie : Vind de Decoraties

prinserwini0
29-10-13, 15:53
ik laat jullie 2 plaatjes zien van dezelfde sector op de ene plaatje staat de gewone sector en op de andere zelfde sector alleen dan met decoratie's
de opdracht is om de decoraties te vinden,wie als eerste de decoraties vindt krijgt een prijs en dat is niet een kleine,wel ff contact opnemen met mij als je gaat meedoen kan ik je als vriend toevoegen als ik je nog niet heb namelijk voor de eventuele prijs ik wens jullie veel s6.
o ja en duistere kasteel en verzamelvoorwerpen tellen niet mee als decoratie.
PS: Blue byte is niet verantwoordelijk voor de prijzen en het spel,dat ben ik prinserwini0 wat ik zeer letterlijk opneem.

zet het antwoord hierin op deze plek niet in fluister.

er is weer een nieuwe veel s6 hoop dat jullie het leuk vinden,reacties mogen altijd.

De prijs is: 300 Goudstaven en 100 Graniet wie als eerste de 7 decoraties heeft bij benoeming van de naam en plek krijgt de prijs.

vind de 7 decoratie's

http://i1333.photobucket.com/albums/w621/Prinserwini0/S8zonderdeco_zps6f90d26e.png
http://i1333.photobucket.com/albums/w621/Prinserwini0/S8metdeco_zps3f52579f.png

Groetjes,Prinserwini0

diviswedi
29-10-13, 16:21
gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!

bartie
29-10-13, 16:41
3 keer stenen met bloemen, 1 keer vazen en 1 keer wegwijzer... eerste 3 zijn makkelijk

diepren
29-10-13, 16:54
yep heb ze ook

Flut
29-10-13, 18:41
leuk die vogelverschrikker rechts in het eerste scherm:D

wat heeft je gemotiveerd om dit spel te maken?
welk soort beloningen kunnen deelnemers verwachten?

sammymoos
29-10-13, 18:53
steen bloemen 3x bij kleine rots bij de putten en precies daartussen bij de boompjes.

ik zie een vogelverschrikker op het weggetje rechts hihi

bij tarweveldje tussen het pakhuis en de stallen in de vazen.

wegwijzer volgens mij achter de boom rechts onderin.

prinserwini0
29-10-13, 20:19
de motivatie was voor de gezelligheid en eens keer wat anders,en de beloning kan je in o.a graniet,kaartstukken,munten,lootspotje avontuur verwachten is wat ik op het moment heb.

en hoop natuurlijk ook dat jullie het leuk vinden.

Gr Prinserwini0

GEXTE
30-10-13, 02:20
hmmm, heb je de voorwaarden en regels wel goed door gelezen van settlersonline???
volgens mij zijn prijsvragen, quizjes en dergelijke (waar prijzen te winnen zijn) verboden, tenzij je toestemming hebt van BB... volgens mij is dit in strijd met de EULA die ook jij hebt geaccepteerd ;)

ik vind het overigens wel een leuk idee hoor, maar wijs je er alleen maar ff op ;)

prinserwini0
30-10-13, 08:06
ik heb toestemming gekregen van BB... om prijzen te mogen weggeven

Groetjes,Prinserwini0

poehe
31-10-13, 18:33
1 Engelenstandbeeld bij waterput-kolenbrander
2 rechts achter dat adelijkehuis ligt ook niet maar of het nu zijn kisten of niet is is niet te zien
3 rechtsboven het burgemeestershuis staat Steen met bloemen
4 Tussen herberg en bosbeheerder vazen
5 wegpaaltje tussen barrak en bosbeheerder in het hoekje

Endugu
31-10-13, 18:39
Steen met bloemen boven het burgermeester huis, een standbeeld links van het burgermeester huis, vazen in het bos boven de herberg, kapotte handkar rechts van het adelijk huis, standbeeld links van de kolenbrander... dat zijn er 5.

Nr 6... ik zie iets roods links van de bosbeheerder onder het burgermeester huis, maar geen flauw idee of dat dat een deco is en zo ja, welke

Endugu
31-10-13, 18:48
n6 is wegwijzer bij de poort van het burgermeester huis