PDA

Bekijk Volledige Versie : Happy hour

gekewe
01-10-13, 02:39
Op 30-9 was er op de Duitse server een happy-day
Is er in Duitsland vaker een happy-day of is dat alleen op andere data?
En zo ja, waarom wordt er verschil gemaakt tussen de verschillende landen? :confused:

wittenagel
01-10-13, 08:33
Ik denk omdat dit marketing is.

Neem als voorbeeld 3 bedrijven met dezelfde eigenaar.
1 gevestigd in nederland de andere in duitsland en de derde in frankrijk.

In nederland maken ze reclame omdat er geen arbeid is om te verrichten.
In duitsland is er op dat moment geen reclame omdat ze dat niet nodig vinden
In frankrijk hebben ze een planning om volgende week reclame te plaatsen

Ik denk dat het ook zo met de servers gaat

Qwerty
01-10-13, 08:50
Op de UK-server is al 2x 100% happy hour geweest in de afgelopen 10 dagen. Aanbiedingen doe je om de omzet te stimuleren, kennelijk is er op NL genoeg omzet om het target te halen zonder happy hour .

Poegel
01-10-13, 11:09
Op de UK-server is al 2x 100% happy hour geweest in de afgelopen 10 dagen. Aanbiedingen doe je om de omzet te stimuleren, kennelijk is er op NL genoeg omzet om het target te halen zonder happy hour .

jep, puur marketingtechnisch :) Happyhour komt hier ook nog wel.

Zvicinou
01-10-13, 11:19
ik durf te wedden tijdens halloween event nog een happy hour komt.

gekewe
01-10-13, 19:39

Ja, dat denk ik ook, alleen jammer dat de nederlandse settlers dus toch wel edels kopen buiten de happyday om, we geven teveel uit !!
Iedereen heeft naar meneer Rutte geluisterd, Houd de economie draaiend :)

GEXTE
02-10-13, 01:37
puur marketing technisch...
waarschijnlijk is gewacht tot edelstenen niet meer schenkbaar/verhandelbaar waren (ik weet niet hoe dat zit bij andere servers???)...
premium is nu (volgens mij, als ik het goed heb begrepen (alle posts bij elkaar knutselen)) nog 2 weken verhandelbaar...
als dat is afgelopen krijgen wij ook zeker een happy hour/edelsteen actie... misschien wel al een na de update van vandaag dat edelstenen niet meer verhandelbaar zijn... afwachten dus... :)

Birojomi
06-10-13, 21:20
Van mij mag het onderhand al wel weer een keer komen hoor.
Andere servers hebben het vaker dan ons, beetje jammer hoor dat wij iedere keer achter de feiten aanlopen.
Hoop dat ze het spoedig aan gaan kondigen :)

kraplap
10-10-13, 19:54
in principe is het gewoon valsspelen van bb dat ze andere servers vaker een happyhour geven dan de nederlandse.

Qwerty
10-10-13, 22:35
Gisteren de 3e 100% happy hour in 2 weken op de uk-server

kraplap
11-10-13, 08:12

nederlandse server word gewoon achtergesteld..krijgen wij nu een 300% happy hour ter vergoeding van de happy hour die we gemist hebben

gekewe
11-10-13, 08:40
nederlandse server word gewoon achtergesteld..krijgen wij nu een 300% happy hour ter vergoeding van de happy hour die we gemist hebben

jaaaaa, zou wel net zo eerlijk zijn :)

Poegel
11-10-13, 09:11
Gaan jullie ook steeds naar de Jumbo om korting te vragen? :D

kraplap
11-10-13, 10:32

maar nu is het net of bij dezelfde winkel een vast clubje mensen wel de korting krijgt en de rest van de klanten niet. :confused: :)

Als er een happy hour is dan iedereen en niet een bepaalde server wel en andere niet.

jane
11-10-13, 21:55

Die opmerking snap ik wel hoor poegel als je zonder geld in een spel te stoppen speelt.( jou eigen keus)
Maar het marketing smoesje gaat hier niet echt op, ik krijg toch steeds mee het idee dat Skelril het wel best vindt.
En totaal niet voor de NL server op komt. Maar goed als je alleen door de weeks support verricht, tja dan is het achter de feiten aan lopen.
Want ik weet prima hoe mega happy hour werkt. maar goed als er niemand in het weekend is van support, dan is er ook niemand die meld dat ze de NL server zijn vergeten om te zetten.

Kom op Skelril maak je eens hard voor de NL server.

BB_Skelril
12-10-13, 06:43
Jane,

The Settlers Online is een groot online spel wat in tientallen landen beschikbaar is, er werken meerdere teams aan mee waarvan ik bij het community management team zit. Ik heb geen invloed op de happy hour beslissing gezien dit aan het marketingsteam is, oftewel het enige dat ik voor jullie kan doen is wat ik als community manager behoor te doen en dat is jullie feedback doorgeven aan de juiste teams. Ik heb in dit geval jullie feedback van de afgelopen weken over dit onderwerp doorgestuurd en zal dat ook blijven doen, zoals ik met vele onderwerpen doe.

Ook het ondersteuningsteam heeft hier geen invloed op, deze beslissing ligt puur bij het marketingsteam en het feit dat er enkel doordeweeks een ondersteuningsteam aanwezig is heeft dus ook niets te maken met het feit of er wel of geen happy hour is.

Uiteraard maak ik mij altijd hard voor de Nederlandse server, enkel zullen jullie als spelers hier meestal niets van mee krijgen gezien het allemaal "achter de schermen" afspeelt.

Hopelijk heb ik jullie hiermee wat meer duidelijkheid gegeven over de situatie.

BB_Skelril

kraplap
12-10-13, 07:54
Skelril, bedankt voor je inzet voor de nederlandse server..top :) Ook bedankt dat je dit met hen opneemt.

Het blijft raar waarom het marketingsteam onderscheid blijft maken. :confused:

Zvicinou
12-10-13, 09:55
Skelril, bedankt voor je inzet voor de nederlandse server..top :) Ook bedankt dat je dit met hen opneemt.

Het blijft raar waarom het marketingsteam onderscheid blijft maken. :confused:

money money money

madorcia
17-10-13, 09:20
De 'beloningen' die de Duitse servers hebben ontvangen zijn voor het feit dat de servers voor langere tijd offline waren. Het gaat dus ook niet om een beloning, maar om een compensatie. Verder heeft ook de Nederlandse wereld een uitnodiging voor de testserver ontvangen, en zal ook de Nederlandse wereld gewoon de beloningen hiervoor krijgen.

BB_Skelril

ik hoor hier niets over de gevraagde happy hour.
wanneer krijgen wij die ? een 100% of een 300% ?
is al weer een poos geleden.

kraplap
17-10-13, 10:55
Gisteren duitsland 100% een happyhour en wij vandaag 20% happyhour :mad:..dit is toch te erg voor woorden!!! Het mod.team kan er niets aan doen, de beslissing wordt in Duitsland genomen door het marketingteam. Maar ik begin er toch wel heel hard erover te denken om totaal geen geld meer in dit spel te steken.

sorry moet even mijn frustratie kwijt!! :)

madorcia
17-10-13, 11:15
Gisteren duitsland 100% een happyhour en wij vandaag 20% happyhour :mad:..dit is toch te erg voor woorden!!! Het mod.team kan er niets aan doen, de beslissing wordt in Duitsland genomen door het marketingteam. Maar ik begin er toch wel heel hard erover te denken om totaal geen geld meer in dit spel te steken.

sorry moet even mijn frustratie kwijt!! :)

Ik begrijp dat de mod er niets aan kan doen. Maar ze kunnen wel onze onvrede over brengen en hun duidelijk maken dat het op deze manier niet leuk is voor de nederlandse spelers als andere landen voor getrokken worden.
Ze hadden in mijn ogen misschien geen NL versie uit kunnen brengen want blijkbaar staan wij onderaan als prio. terwijl dit toch gelijk hoort te wezen aan andere landen.

kraplap
17-10-13, 11:33
Ik denk dat die onvrede al lang en breed gemeld is, maar dat er vanuit BB er gewoon niets aan gedaan wordt. Dan kunnen wij onze onvrede wel blijven uiten op het mod.team, maar we schieten er niets mee op.

Dat wij geen prio zijn wordt al meer duidelijk. En al helemaal dat ze Nederlanders niet serieus nemen.

madorcia
17-10-13, 11:42
mja als duitsland gister een happyhour 100% gehad heeft. en wij uiten onze onvrede niet meer tegen het mod team dan zal er zo ie zo niets veranderen.
alleen met je onvrede uiten en aangeven dat wij gelijk behandeld willen worden net als andere landen zou misschien kunnen helpen.
als je je er bij neer legt gebeurt er zeker niets.

Poegel
17-10-13, 11:53
Mod = mensen op de chat die alles in de gaten houden.
Admin = Skelril, daar moet je bij problemen komen

Dus die mensen op de chat kunnen je niet verder helpen, onthoud dat.

*hint* wetend van vorig jaar moet je gewoon wachten tot de laatste week van het event. (Waar je geen pompoenen meer kunt krijgen via missie enzo) Op dat moment komt er een grote happy hour. *hint* Trust me :)

gekewe
17-10-13, 12:02
Whahahahahahahahaha, hebben jullie het gezien ????
happy-bijna-nix van 20% !!!!
Sjonge-jonge, wat worden we weer verwend

GEXTE
17-10-13, 12:18

allemaal vragen om happy hour, krijgen ze happy hour en is het nog niet goed :P

s-andman
17-10-13, 12:54
allemaal vragen om happy hour, krijgen ze happy hour en is het nog niet goed :P

Gezien andere servers is dit eerder zo:

We staan in de rij bij de supermarkt ik krijg 50% korting dan ben jij aan de beurt en kriigt op het zelfde product 20% korting.

sorry maar meer als een goede grap kan ik in het ook niet vinden

copycat
17-10-13, 13:08

Geduld dames en heren, na de 20% aktie volgt er doorgaans een 100% aktie.
Dus neem deze 20% aktie niet aan, want ook dit is een marketing-trucje ;)

s-andman
17-10-13, 14:06
Ik ben helaas niet te verleiden met een 100% bonus. Maak er een 200% bonus van en ik zal er over nadenken.

300%= verkocht indd :)

BB_Skelril
17-10-13, 16:36
Ik wil even duidelijk maken dat de moderators vrijwilligers zijn die, net zoals jullie, het spel leuk vinden en graag spelen en willen helpen om de chat rustig te houden. Moderators hebben geen invloed op bugs, functies, happy hours etc.

Verder wil ik degene die mijn eerdere bericht niet hebben gelezen in dit topic deze link te volgen: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17338-Happy-hour?p=14123&viewfull=1#post14123

Ik heb helaas geen verdere informatie op dit moment.

BB_Skelril

youno
17-10-13, 19:38
Jane,

The Settlers Online is een groot online spel wat in tientallen landen beschikbaar is, er werken meerdere teams aan mee waarvan ik bij het community management team zit. Ik heb geen invloed op de happy hour beslissing gezien dit aan het marketingsteam is, oftewel het enige dat ik voor jullie kan doen is wat ik als community manager behoor te doen en dat is jullie feedback doorgeven aan de juiste teams. Ik heb in dit geval jullie feedback van de afgelopen weken over dit onderwerp doorgestuurd en zal dat ook blijven doen, zoals ik met vele onderwerpen doe.

Ook het ondersteuningsteam heeft hier geen invloed op, deze beslissing ligt puur bij het marketingsteam en het feit dat er enkel doordeweeks een ondersteuningsteam aanwezig is heeft dus ook niets te maken met het feit of er wel of geen happy hour is.

Uiteraard maak ik mij altijd hard voor de Nederlandse server, enkel zullen jullie als spelers hier meestal niets van mee krijgen gezien het allemaal "achter de schermen" afspeelt.

Hopelijk heb ik jullie hiermee wat meer duidelijkheid gegeven over de situatie.

BB_Skelril

Wat een kletspraat is dit BB_Skelril je moet beter weten.
maar ja zo zijn zij weer even STIL

GEXTE
17-10-13, 20:00
het is voor Skelril natuurlijk ook niet altijd even makkelijk... hij is communitymanager en krijgt alles van ons op zijn bordje en hij moet daar dan dingen uitfilteren en doorspelen naar anderen binnen BB waar hij dan weer van afhankelijk is... en hoewel hij het ongetwijfeld ook niet altijd eens zal zijn met bepaalde beslissingen binnen BB kan hij dat hier natuurlijk niet zomaar op de forums posten en aan de grote klok hangen, want BB blijft wel zijn werkgever en die kan hij dus niet zomaar publiekelijk afvallen...

maar aan de andere kant, dat hij alles van ons op zijn bordje krijgt daar heeft hij natuurlijk ook zelf voor gekozen door communitymanager te worden :P

kraplap
17-10-13, 21:15
Het valt denk ik inderdaad niet mee voor Skelril om al die kritiek aan te horen, maar ik vind dat het geval van de happy hour de schuld bij BB ligt. Duitse en Engelse server krijgen 100% happy hour vrij vaak en nu krijgen wij na zo lange tijd een happy hour van 20% en dan mogen we zeker ook nog dank je wel zeggen.

edski
17-10-13, 23:32
Jane,

BB_Skelril

Misschien moet je eens wat dingen voor de schermen brengen zodat er meer begrip is voor wat jij doet Skelril ;-)

jane
18-10-13, 11:09
Gezien ik niets meer mag zeggen als ik constateer dat er dingen niet kloppen. hou ik bij deze mijn mond maar.
Maar toch wil ik dit nog even kwijt.(al zal het me waarschijnlijk een forum ban opleveren.

Skelril, je bent community manager misschien dat het tijd word om eens wat meer mensen bij het spel te betrekken? een manager heeft toch de mogelijkheid om de delegeren?
Zodat de informatie wel op tijd komt, en er niet pas na dat de testserver al gesloten is, er gepost word dat er een stresstest loopt?

Dit ten behoeven van de spelers en zeker voor de NL community, dit zorgt er voor dat...
je de NL spelers hier houd, en ze niet steeds op het Duitse of de Engelse forum hoeven te gaan zoeken.

Ik weet prima hoe het achter de schermen gaat.
Een forum mod zou hier niet misstaan. En je hebt hier een paar spelers die heel veel hier op het forum al voor je doen. Dus was is er mis met iets meer uit handen geven?

Dit voorkomt gelijk dat spelers niet de hele dag hoeven te gissen, hoe het event en andere dingen nou eigenlijk echt moeten. ( gezien jij vaak pas eind van de dag pas iets post).

Skelril doe er mee wat je wil, en beschouw het misschien eens als opbouwende kritiek.
Dit heb ik speciaal niet naar support gepost, omdat je daar toch geen stap verder komt.

Groet jane ( iemand die niet alleen het belang van BB belangrijk vind, maar juist het belang van de spelers voorop zet)

PS voor ieder die wil: er is nu een aanbieding van 20% extra bij aankoop van edelstenen.

BB_Skelril
18-10-13, 17:12
Jane,

Ik wil je aanraden om mijn eerdere post in dit forum te lezen, gezien ik daar vrij veel in uitleg. Het is helaas niet zo gemakkelijk als je nu doet voorkomen, zo moet veel informatie door meerdere personen worden goedgekeurd voordat het kan worden geplaatst etc. Verder is de claim die je maakt dat ik de belangen van de spelers niet voorop zet totaal ongegrond, gezien ik deze als community manager altijd voorop zet. Enkel is het voor mij niet altijd mogelijk om alle informatie te verstrekken aan jullie, waar ik soms zelf de informatie nog niet heb ontvangen.

BB_Skelril

Qwerty
22-10-13, 08:58
En ja hoor, verschil moet er wezen, de uk-server heeft alweer een 100% happy hour te pakken

kraplap
22-10-13, 10:10
zucht...zal niet waar zijn!!! Maar misschien zijn wij morgen aan de beurt..

madorcia
22-10-13, 13:10
En ja hoor, verschil moet er wezen, de uk-server heeft alweer een 100% happy hour te pakken

Bah... nou hoop echt dat wij hem nou toch ook snel krijgen.
maar zou toch leuk zijn als alle landen gelijk behandeld worden

LadyGx
22-10-13, 18:12
Beetje jammer dit.. Nog altijd geen 100% actie op onze server..

copycat
22-10-13, 19:34
Morgen komt ie.

Griffyon
22-10-13, 20:29
Och, ik speel ook op newfoundland (.com server) en na ons laatste happy hour (waar ik 20% niet onder schaar trouwens) hebben zij er al 5 gehad, vandaag opnieuw.

5 ? ja, geen typvaut maar vijf.....

ik heb het gevoel dat skelril onvoldoende z'n best doet om voor ons e.e.a. in orde te maken.

BB_Skelril
22-10-13, 21:15
Griffyon,

Ik heb helaas geen invloed op de happy hour naast het doorsturen van jullie feedback over dit onderwerp. Jullie feedback wordt elke week doorgestuurd, of/wanneer jullie een happy hour kunnen verwachten kan ik helaas niets over zeggen gezien ik dit ook niet van te voren te horen krijg.

BB_Skelril

LadyGx
23-10-13, 18:09
Dat weten we dat het niet van te voren wordt aangekondigd.. Maar het is absurd dat andere servers al 5 stuks krijgen met halloweeen en wij het met 20% moeten doen.

Ik geef geen cent uit aan het spel op deze manier.

Zvicinou
24-10-13, 09:28
vandaag happy hour mensen!!
tot 23.00 vanaaf!

copycat
24-10-13, 14:40
Hehe, is dat gezeur eindelijk afgelopen hier :)

IKZAGHET
24-10-13, 23:50
Natuurlijk... moet je werken... kom je thuis lees je over happy hour en is het afgelopen. :( Balen

Zvicinou
25-10-13, 09:13
sogges dan ff inloggen hé^^

Klein
26-10-13, 11:40
Griffyon,

Ik heb helaas geen invloed op de happy hour naast het doorsturen van jullie feedback over dit onderwerp. Jullie feedback wordt elke week doorgestuurd, of/wanneer jullie een happy hour kunnen verwachten kan ik helaas niets over zeggen gezien ik dit ook niet van te voren te horen krijg.

BB_Skelril

Als je dan toch feedback gaat geven kan ik je net zo goed gelijk wat verkooptips meegeven. Als je iets verkoopt aan een consument dan moet je dat doen op het moment dat zijn portemonnee zo ruim mogelijk gevuld is. Vooral impulsaankopen (zoals spelvaluta met Happy Hour) doen het dan een heel stuk beter. Als je wilt weten wanneer de meeste salarissen gestort worden dan kijk je bijvoorbeeld naar de betaaldagen van de rijksoverheid (zie bijv.http://www.ncf.nl/pdf/lidmaatschap/Betaaldata%20salaris%20en%20feestdagen%20in%202013 .pdf). De tijd om de verkoopactie te houden is de dag van - of na - de storting. In dit geval zou dat dus afgelopen vrijdag zijn. Zaterdag zou ook een prachtige dag zijn want dan hebben mensen ook daadwerkelijk tijd om geld uit te geven. Hoe dan ook, de dagen vóór de salarisbetaling zijn voor consumentenacties ronduit slecht. Zeker 60% van de consumenten zit dan namelijk tegen de onderkant van hun portemonnee aan te staren. En laten jullie nu precies op dat moment een Happy Hour organiseren. Dan ben je óf vies van omzet óf je hebt niet nagedacht over je verkoopactie.

Maar goed, dat ter overweging voor het sales team bij jullie. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

GEXTE
26-10-13, 11:58
Als je dan toch feedback gaat geven kan ik je net zo goed gelijk wat verkooptips meegeven. Als je iets verkoopt aan een consument dan moet je dat doen op het moment dat zijn portemonnee zo ruim mogelijk gevuld is. Vooral impulsaankopen (zoals spelvaluta met Happy Hour) doen het dan een heel stuk beter. Als je wilt weten wanneer de meeste salarissen gestort worden dan kijk je bijvoorbeeld naar de betaaldagen van de rijksoverheid (zie bijv.http://www.ncf.nl/pdf/lidmaatschap/Betaaldata%20salaris%20en%20feestdagen%20in%202013 .pdf). De tijd om de verkoopactie te houden is de dag van - of na - de storting. In dit geval zou dat dus afgelopen vrijdag zijn. Zaterdag zou ook een prachtige dag zijn want dan hebben mensen ook daadwerkelijk tijd om geld uit te geven. Hoe dan ook, de dagen vóór de salarisbetaling zijn voor consumentenacties ronduit slecht. Zeker 60% van de consumenten zit dan namelijk tegen de onderkant van hun portemonnee aan te staren. En laten jullie nu precies op dat moment een Happy Hour organiseren. Dan ben je óf vies van omzet óf je hebt niet nagedacht over je verkoopactie.

Maar goed, dat ter overweging voor het sales team bij jullie. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

of het is zo dat als de mensen geld hebben/salaris hebben gehad dat de inkomsten toch al prima zijn en zoals jij aangeeft dat de dagen voor de salarisbetalingen de inkomsten minder zijn waardoor ze dan juist acties organiseren om zo ook in de normaal slappe dagen mensen over de streep proberen te trekken om zo toch inkomsten te genereren ;)
(en je kunt ook sms-en, dan volgt de telefoonrekening vanzelf op een later tijdstip ;))

edski
05-11-13, 17:13

is er idd geweest met een magere 100%
nu nog een van 300% zou wel lekker zijn

totalnuts
06-11-13, 05:04

Ik vraag me ook af, wil iedereen die erover zeurt (ja want dat is het) het nu alleen maar zien of er happy hour is, of kopen die dan ook daadwerkelijk 3X voor 100€ of 50€ in die 2weken
voor de duidelijkheid als je edels koopt ga ik er vanuit dat je het gelijk goed doet en het meeste eruit haalt

GEXTE
06-11-13, 05:20
Ik vraag me ook af, wil iedereen die erover zeurt (ja want dat is het) het nu alleen maar zien of er happy hour is, of kopen die dan ook daadwerkelijk 3X voor 100€ of 50€ in die 2weken
voor de duidelijkheid als je edels koopt ga ik er vanuit dat je het gelijk goed doet en het meeste eruit haalt

ik snap wat je zegt en bedoeld... wat je denk ik vergeet is dat mensen van alle leeftijden dit spel spelen...
misschien dat jij jouw zoon van 14 wel 100 € zakgeld per week geeft, zodat hij edelstenen kan kopen, maar dit geldt niet voor iedereen...
als je maar een tientje per week krijgt als zakgeld en daar edelstenen voor wilt kopen, dan is het wel erg fijn om het dubbele te krijgen...
(dit is overigens maar een voorbeeld ;)
(overigens krijg ik helemaal geen zakgeld meer, dus koop ik geen edelstenen ;))

totalnuts
06-11-13, 07:00
de verhouding blijft hetzelfde als je minder te besteden heb koop je ook niet 3X in 2 weken voor 1 tientje of minder
als je dan edels wil kopen wacht je op het juiste moment., en haalt voor jou het maximale eruit
evengoed zijn het altijd dezelfde die jammeren denk, als er 200% is en ze kopen voor een bepaald bedrag en 3 weken later is er 300% lopen ze weer te jammeren
het is gewoon dat gejammer, je loopt ook niet elke dag dezelfde winkel ( en ja het is een winkel, the settlers online winkel ) in om te zeuren of die tv niet voor de helft kan

en vreemd genoeg in het spel zelf hoor ik niks anders dan, dit spel is gratis en geeft er never nooit geen € aan uit
en hier is het andersom

GEXTE
06-11-13, 11:57
de verhouding blijft hetzelfde als je minder te besteden heb koop je ook niet 3X in 2 weken voor 1 tientje of minder
als je dan edels wil kopen wacht je op het juiste moment., en haalt voor jou het maximale eruit
evengoed zijn het altijd dezelfde die jammeren denk, als er 200% is en ze kopen voor een bepaald bedrag en 3 weken later is er 300% lopen ze weer te jammeren
het is gewoon dat gejammer, je loopt ook niet elke dag dezelfde winkel ( en ja het is een winkel, the settlers online winkel ) in om te zeuren of die tv niet voor de helft kan

en vreemd genoeg in het spel zelf hoor ik niks anders dan, dit spel is gratis en geeft er never nooit geen € aan uit
en hier is het andersom

daar heb je in principe ook gelijk in...
alleen is het natuurlijk wel vreemd dat in jouw dorp/stad de supermarkt maar zelden reclames/acties heeft terwijl de supermarkt van dezelfde keten in het dorpje verderop met regelmaat acties/reclames heeft...
de Duitse/Engelse servers hebben (blijkbaar) regelmatig happy hour terwijl dat het hier maar zelden is...

totalnuts
07-11-13, 09:26
daar heb je in principe ook gelijk in...
alleen is het natuurlijk wel vreemd dat in jouw dorp/stad de supermarkt maar zelden reclames/acties heeft terwijl de supermarkt van dezelfde keten in het dorpje verderop met regelmaat acties/reclames heeft...
de Duitse/Engelse servers hebben (blijkbaar) regelmatig happy hour terwijl dat het hier maar zelden is...

dat geld over het algemeen wel voor supermarkten en dergelijke, maar gaat ook niet op in winkel ketens als mediamarkt, saturn, kruitvat en ga zo maar door wat bij mediamarkt in R-dam Alexandrium in de aanbieding is, kost bij mediamarkt R-dam centrum de normale prijs
of is in het geheel niet in het assortiment, voor deze reden ben ik zelf genoodzaakt naar het centrum te huppelen met alle problemen erbij (zoals parkeren)

Qwerty
07-11-13, 12:07
voor deze reden ben ik zelf genoodzaakt naar het centrum te huppelen met alle problemen erbij (zoals parkeren)

helaas is het niet mogelijk van de nl-server naar de uk-server te huppelen :)

Mrovje
07-11-13, 12:56
????????????????????????????

jane
24-11-13, 11:31
Zo na al mijn geklaag en scherpe opmerkingen, vind ik nu wel dat ik even moet zeggen....

Toppie Skelril, eindelijk hebben wij nu ook met regelmaat mega happy hour.

groet jane

Morrighan
25-11-13, 09:50
Tja, natuurlijk erg leuk zo'n happy hour. Ik doe daar niet aan mee want ik ben nog steeds bezig met verkrijgen van edelstenen van vorig happy hour (zijn wel degelijk betaald maar niet ontvangen):(