PDA

Bekijk Volledige Versie : Game wil niet laden

ThaFizz
27-09-13, 03:24
Is er een extra onderhoud bezig? Hebben de gremlins de servers van BB overgenomen? Is er iets anders mis? Ik kan wel inloggen, maar als ik de game wil spelen blijft het hangen in een laadscherm. Ben ik de enige?

UPDATE [1]:
Ik was niet de enige... http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17327-Browser-cache-wissen

UPDATE [2] (05:14):
Na ongeveer 20 minuten in een (fictieve?) inlogrij gehangen te hebben wil het spel wel weer laden, maar alles reageert ontzettend traag

gekewe
27-09-13, 04:55
bij mij dezelfde problemen :( Rond 5.15 uur was t dus pas opgelost.
Eerst de boel maar eens op orde brengen voordat er weeer wat nieuws wordt geimplanteerd of zullen de zombies van halloween dwars hebben gelegen?

GEXTE
27-09-13, 05:12
Is er een extra onderhoud bezig? Hebben de gremlins de servers van BB overgenomen? Is er iets anders mis? Ik kan wel inloggen, maar als ik de game wil spelen blijft het hangen in een laadscherm. Ben ik de enige?

UPDATE [1]:
Ik was niet de enige... http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17327-Browser-cache-wissen

UPDATE [2] (05:14):
Na ongeveer 20 minuten in een (fictieve?) inlogrij gehangen te hebben wil het spel wel weer laden, maar alles reageert ontzettend traag

ik heb ook een bug gevonden:

http://i898.photobucket.com/albums/ac181/emeelgames/zwarte3_zps2fa1664c.jpg

totalnuts
27-09-13, 05:13
Dat het nie werkt ok, maar maak het dan even bekend op de home page, zodat je niet alles uit de kast haald om het aan de praat te krijgen.
het eerst ga je toch zoeken of het probleem niet in je PC zit.

GEXTE
27-09-13, 05:32
Dat het nie werkt ok, maar maak het dan even bekend op de home page, zodat je niet alles uit de kast haald om het aan de praat te krijgen.
het eerst ga je toch zoeken of het probleem niet in je PC zit.

no offense, maar ik dacht dat jij al langer settlers speelde :P
dan zoek je het probleem toch pas in 2e instantie bij je zelf? :P

totalnuts
27-09-13, 06:28
Hier en bij de meeste niet GEXTE, en evengoed is het een kleine moeite om het er bij te zetten, net als de aankondiging van het geplande onderhoudt, en als je bij IE aleen een blauw scherm krijgt, niet eens een laadbar en bij Firefox wel de laadbar die stopt na 2 seconden

ThaFizz
27-09-13, 06:50
Huh!? Dat is niet waarvoor ik het op de handel heb gezet

GEXTE
27-09-13, 11:01
Huh!? Dat is niet waarvoor ik het op de handel heb gezet

zo stond het er toch echt op :P

Hier en bij de meeste niet GEXTE, en evengoed is het een kleine moeite om het er bij te zetten, net als de aankondiging van het geplande onderhoudt, en als je bij IE aleen een blauw scherm krijgt, niet eens een laadbar en bij Firefox wel de laadbar die stopt na 2 seconden

ja, inderdaad, of een soort trouble-shoot guide maken waarin je allerlei mogelijke bugs/oplossingen aanbiedt van reeds bekende problemen... bugs en dergelijke kunnen plaats vinden, maar om hier over duidelijkheid te krijgen is inderdaad erg belangrijk!

Roodstaart
28-09-13, 19:13
Ondervind tegenwoordig dagelijks problemen; wordt er diverse keren uitgegooid; zonder direct aanwijsbare reden.... waar het vroeger misschien 1 - 2 keer per dag gebeurd gebeurd het nu al gauw 2x per uur!

Poegel
28-09-13, 21:49
Ondervind tegenwoordig dagelijks problemen; wordt er diverse keren uitgegooid; zonder direct aanwijsbare reden.... waar het vroeger misschien 1 - 2 keer per dag gebeurd gebeurd het nu al gauw 2x per uur!

Dat is geen bug, maar een nieuwe feature. Als het spel ziet dat jij veeeel te lang speelt, dan moet je naar buiten toe. :) Dus als je eruit word gegooid = naar buiten toe en frisse lucht halen xD

GEXTE
29-09-13, 01:13
Dat is geen bug, maar een nieuwe feature. Als het spel ziet dat jij veeeel te lang speelt, dan moet je naar buiten toe. :) Dus als je eruit word gegooid = naar buiten toe en frisse lucht halen xD

anti-trombose feature :D

maar zonlicht doet wel pijn aan mijn ogen ;)

kili
29-09-13, 17:59

Dit gebeurd mij als ik in chrome speel, met IE heb ik hier geen last van. Met IE soms via een omweg inloggen, via andere pagina dan de homepage.

Zvicinou
29-09-13, 18:50
heb geen last met chrome, ben de hele dag al online.

gekewe
30-09-13, 14:11
kan er weer eens niet opkomen, zucht, dagen gaat t goed en nu ist weer mis, en ja ik heb van alles en nog wat geprobeerd, maar t is en blijft een mooi blauw scherm
en ik kan ook niet op mn engels en duits account komen
Op de duitse ist trouwens al de hele dag happyhour

jengokhan
30-09-13, 14:20

dit is een steeds groter worden probleem binnen het gilde waar ik bij zit, gisteren zijn er spelers hierdoor gestopt en nu begint het ook bij mij:(

gekewe
30-09-13, 15:03
kom er met IE wel op maar dus niet met chrome, ??

Poegel
30-09-13, 17:12
kom er met IE wel op maar dus niet met chrome, ??

Kan aan de flash liggen. Als je flash installeerd op je PC en je hebt flash voor chrome, dan kunnen die botsen.
Misschien dat daar ergens het probleem ligt?

Heb ik soms ook met Youtube. Dan hapert hij helemaal, doordat Chrome 2 flashplayer gebruikt, wat niet hoort :)

aRPeaR
30-09-13, 18:25
Ik kwam er ook niet op via google chrome, maar wel met Internet explorer:confused:

BB_Skelril
01-10-13, 16:39
Ik heb hier gisteren melding van gemaakt bij onze systeem beheerders. Ze hebben het probleem bekeken en voor zover mogelijk is alles opgelost. Mochten jullie nog connectie problemen ondervinden dan wil ik iedereen vragen om het in dit topic te blijven plaatsen zodat het overzichtelijker is.

BB_Skelril

gekewe
01-10-13, 19:31
thx Skelrill en tot nu toe gaat t goed :) hopelijk blijft t zo

aRPeaR
01-10-13, 19:41
Kan nog steeds niet spelen via google chrome, hij blijft in het laadscherm hangen, ook op de test server.
Alles geüpdatet/gedaan videokaart, adobe, shockwave, cache en cookies.

Met internet explorer kan ik gewoon spelen.

GEXTE
02-10-13, 01:39
Kan nog steeds niet spelen via google chrome, hij blijft in het laadscherm hangen, ook op de test server.
Alles geüpdatet/gedaan videokaart, adobe, shockwave, cache en cookies.

Met internet explorer kan ik gewoon spelen.

pak me en klik me! (bij voorkeur link wel openen met chrome ;)) (chrome://settings)
ook alles al geprobeerd daar???

ik vlak de blunders van BB niet uit, maar waarschijnlijk is dit een software probleem aan de client (jouw) kant... misschien dat de server wel heel gevoelig voor is voor een minimale wijziging/update aan jouw kant... heb je de laatste tijd iets geupdate of zo, ga dat ff na en kijk of het goed is gegaan...

aRPeaR
16-10-13, 04:26
Nog steeds geen verandering, alle instellingen geprobeerd.
Ik kan wel met een andere computer via google er op komen.

copycat
16-10-13, 09:18
Heb al eens hetzelfde ondervonden, na een windows-update.
Oplossing: andere windows gestart en NOOIT meer windows ge-update (slecht woord, ik weet het :) )

bowmore62
20-01-16, 18:55
kan inloggen, maar bij "speel spel" hou ik een blauw/grijs scherm en kom niet verder.

Armanis
21-01-16, 13:21
Ik kom ook niet in het spel, krijg steeds dit te zien:

Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.

Spitfire68
21-01-16, 13:24
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/19430-uitloop-game-update

kijk hier eens na

Armanis
21-01-16, 13:34
Bedankt heb het net gelezen, en veel verontruste spelers....hoezo verlavend :P

Spitfire68
21-01-16, 13:37
Whahahahaha, begin hier ook al ontwennings verschijnselen te krijgen, zweten, trillen, zenuwachtig, etc :confused: