Bekijk Volledige Versie : Eeen 2de barak zou geen probleem moeten zijn, toch?
Dames en heren,
zouden wij BB kunnen overhalen om een 2de BARAK aan het spel toe te voegen?
Aangezien de grotere avonturen, zoveel manschappen vragen, is het ondanks een barak op lvl5 en versnellers erop, toch een groot probleem om je troepen op peil te houden.
We hebben al de mogelijkheid gekregen om een 1000 manschappen transport te krijgen, MIJN GROTE DANK DAARVOOR, maar toch dat we maar 1 barak hebben, vind ik eigenlijk te weinig.
Ik hoop op een hoop reacties, waardoor BB toch misschien het nut van een 2de gaat inzien.
Groeten en veel speelplezier toegewenst voor iedereen,
King of Dam.
het is een probleem ja, vooral als je veel C erbij moet maken. of dat je een foutje maakt en je nog eens die dure troepen moet trainen.
ik moet nog wel even sparen voor die generaal om 1000 troepen te verplaatsen.
hmm een 2de barak zou lekker zijn. 1tje voor die langdurige troepen en 1 voor je R en zo.
Roodstaart
24-09-13, 17:48
Zie het probleem niet van 1 barak; verbeterd trainingsplan erop en gaan met die banaan!
Enige wat toch een keer gefixed moet worden is meer dan 25 troepen tegelijk kunnen trainen!
Roodstaart
24-09-13, 20:44
Welk probleem? Er is totaal geen probleem.....
Een overuren-trainer in de gildewinkel zou toch wel fijn zijn :)
eventueel het zelf kunnen aanmaken van verbeteringen, met expertgrondstoffen,
maar dan specifieke verbeteringen, die enkel vooraf bepaalde legereenheden sneller aanmaakt
in dit geval zou je dus een soort van 2de trainingstab in je barak kunnen krijgen, of een systeem gebaseerd op het vaardigheidsprincipe :)
is maar een idee, kan verdr uitgewerkt orden ;)
ik zie helemaal geen probleem
Het was maar een idee en wilde weten of hiervoor een draagvlak was.
maar dat idee van meerdere lvl's is ook goed.
of net zoals bij verkenners enz. dmv boeken bepaalde troepen kunnen versnellen qua aanmaak is ook een mogelijkheid.
En inderdaad die 25 troepen per x is goed om rsi te kweken hahahahha dus als daar meteen ook wat aan gedaan kan worden GRAAG!!!!!!!
groeten, King.
Roodstaart
25-09-13, 11:34
Het grootste probleem dat ik zie met een 2de barak is.... ruimte gebrek... andere suggesties zoals additionele verbeteringen in de barak zijn natuurlijk altijd welkom :)
jij hebt een 2de eiland nodig roodstaart
Een level 6 of level 7 barak zou ook de grootste problemen kunnen oplossen.
Ik zie dat jij hetzelfde briljante idee als mij hebt gekregen!
Van mij mogen alle gebouwen wel een lvl 6 cap krijgen. + daarbij een lvl 7 cap voor veel stermunten. *hint* *hint*
Als alles naar lvl 6 kan, dan scheelt dat strategisch een hoop! :D Skelril, geef dat ideetje maar door aan BB.
Roodstaart
25-09-13, 18:32
Ik zit aan nog iets ander te denken. Namelijk een nieuw type barak. Noem het een Arena.
Deze doet alles wat de normale barak doet, is licentievrij, Arena level 1 is gelijk aan Barak level 5, maakt naast de standaardtroepen van de barakken ook bataljons aan (500 van elk type) en zijn niet verhandelbaar. Deze bataljons kunnen ook worden omgezet naar verhandelbare bataljons die je NIET van het avontureneiland mee terug kan nemen. Dit type hebben we al, maar dan alleen in batches van 20 stuks en zijn nog niet verhandelbaar.
Volgens mij zit hier alles wel zo'n beetje in wat je kunt wensen. Vul maar aan waar dat nodig is ;)
Waarom wil iedereen toch zo graag nieuwe gebouwen.....
laten we eerst maar eens wat extra bouwruimte krijgen.... anders vallen er weer genoeg buiten de boot die alles moeten omgooien!
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.