PDA

Bekijk Volledige Versie : Troepen bouwen

Roodstaart
13-09-13, 20:12
Er zijn inmiddels meerdere topics over geweest; maar heb nooit een officiƫle reactie van BB gezien.

Kan er AUB; SVP iets aan het maximaal aantal te bouwen troepen worden gedaan.... ik wordt gek van die 25 iedere keer!!

Pas de schuifbalk net zo aan als voor handel; dat zal een hoop problemen & RSI verschijnselen voorkomen bij de spelers!!

**En voor de piepers onder de reacties; een paar 100 troepen bouwen is best te doen; maar duizenden per dag.... no-way**

Poegel
13-09-13, 20:14
Wordt eens tijd om een zwaar aangetekende brief naar het BB-hoofdkantoor te sturen hierover :)
Van mij mag deze meteen in het spel worden gebracht! :D

Kleppelekker
13-09-13, 20:15
helemaal eens, en dan gelijk respons over mijn eerdere posts over generaals op eiland waar geen plek voor is!

TEMPLARRED
13-09-13, 20:16
Dat zou schitterend zijn. Mijn hand is nu al ver lam van al die troepen weg te klikken.

GEXTE
13-09-13, 20:22
goede premium feature ;)

TheDutchman
13-09-13, 21:39
Mee eens morgen invoeren. en dan ook meteen in proviandhuis.

GEXTE
14-09-13, 03:06
zijn bots toegestaan???
misschien gewoon een scriptje draaien die automatisch je leger traint? :P
een speler haalt hier geen in-game voordeel uit, dus op zich zie ik hier ook nix op tegen...

gekewe
14-09-13, 06:32
t lijkt me stug dat ze t niet naar 250 troepen per keer kunnen schuiven die balk.
Tip voor diegene die t moeten realiseren bij TSO: pik t idee van diegene die t al lang heeft gemaakt in bv t handelshuis :)

Klein
14-09-13, 08:25
zijn bots toegestaan???
misschien gewoon een scriptje draaien die automatisch je leger traint? :P
een speler haalt hier geen in-game voordeel uit, dus op zich zie ik hier ook nix op tegen...

Bots en scripts moet je echt niet willen in een spel, ongeacht of iemand er wel of niet direct voordeel uit heeft. Het trekt de spelersverhoudingen scheef en het blijft nooit bij alleen maar dat klikje waar het voor bedoeld is. Na een tijdje moeten de prijzen omhoog omdat de schoorsteen van de ontwikkelaars ook moet blijven roken. Uiteindelijk verpest het de sfeer in het spel en dat is waar het grootste deel van de mensen toch voor speelt.

Kortom: bots en scripts zijn een absoluut ongewenst verschijnsel ongeacht of je anders met een muisarm komt te zitten ;)

Oh en dan on-topic... zo'n uitbreiding van het balkje zal best eenvoudig te maken zijn als de ontwikkelaars er een prioriteit van maken. Actie voor de BB's dus :)

LadyGx
14-09-13, 13:42
Jaaa meer troepen kunnen maken!!!

Ik wordt er gek van ... heb bijna geen zin meer om de kleermakers te gaan doen.. teveel klikken..

Derkie
14-09-13, 18:26
Eens met de medetroepenverslinders! Kwestie van een cijfertje veranderen of wat dan ook,als je settlers per 1-5-25 kan maken kan dat ook met rekruten.
Gewoon DOEN bb, niet op je gat zitten wachten tot we weer diamanten kopen.

Verder is dit wel een topspel en wel zin in komend event,maar dit is ergernis nr1 van velen!

Zvicinou
14-09-13, 22:17
ik word er ook niet vrolijk van om fftjes 1000 mannetjes in de barak te zetten