PDA

Bekijk Volledige Versie : help ik weet niet hoelang mijn prmium nog loopt

TIPEX
10-09-13, 21:14
bij je premium krijg je een axtra bouwrijvakje, daar kun je de resterende tijdsduur lezen

Bucket
10-09-13, 23:05
Tja, telkens een put bouwen om te zien hoeveel tijd je nog hebt is niet echt handig. Ik zou liever zien dat als je met je muis over het aantal beschikbare dagen gaat er een tooltip verschijnt die het exacte aantal dagen, uren en minuten aangeeft.

Maar ach, binnenkort zijn m'n gratis vrije dagen op en ik ben toch niet van plan om nieuwe te kopen met echt geld. Ik heb al +/- €300,- in dit spel zitten en ben zeker niet van plan om binnen een afzienbare termijn nog meer geld in dit spel te pompen, en zeker niet voor een beetje extra loot en 10% lagere buffs bij andere spelers.
Nee ze hadden er beter van kunnen maken: Per geïnvesteerde euro 0,5% meer loot/EP. Dus als je voor een tientje aan voorwerpen koopt in de handel krijg je 5% meer loot, enz.

GEXTE
11-09-13, 00:21
helemaal mee eens!!!
links onder je avatar kun je het aantal dagen zien, maar het moet toch ook mogelijk zijn om daar het aantal uur aan te geven!
het is complete onzin dat je iets moet bouwen om te kunnen zien hoe lang je premium nog geldig is!
het moet iets extras geven en daarmee bedoel ik niet extra moeite!