PDA

Bekijk Volledige Versie : zone kon niet worden geladen

ZoreanderNL
08-09-13, 20:27
Ik kan niet meer naar een ander eiland, en nu ook niet meer inloggen. Na het laden verschijnt : Er is een fout opgetreden in deze zone. Probeer het nog een keer....help :(

Poegel
08-09-13, 20:40
Ik kan niet meer naar een ander eiland, en nu ook niet meer inloggen. Na het laden verschijnt : Er is een fout opgetreden in deze zone. Probeer het nog een keer....help :(

Heb ik af en toe ook. Normaal lukt het me weer om in te loggen, nadat ik de browser opnieuw opstart.
Anders kun je ook altijd nog even een andere browser proberen als dat niet lukt.

ZoreanderNL
08-09-13, 20:43
Yup tx...maar andere browser werkt ook niet....erger nog..ik verneem via (real life ) mail dat mijn gilde leden ook niet naar mijn eiland kunnen ...

Poegel
09-09-13, 10:13
Yup tx...maar andere browser werkt ook niet....erger nog..ik verneem via (real life ) mail dat mijn gilde leden ook niet naar mijn eiland kunnen ...

aiai, tijd om support te mailen dan :(

KingBoa
09-09-13, 13:15

Dit heb ik ook gehad een aantal maanden terug, support kon niets anders doen dan mijn profiel resetten.

NathanRahl
16-09-13, 15:01
Topic kan dicht. Opgelost na mailtje aan support.