PDA

Bekijk Volledige Versie : Geen verbinding met The Settlers Online

KingEdwards1
04-09-13, 08:51
09.50 uur
... jammer dat heel veel vroege vogels vandaag geen verbinding kunnen krijgen, maar het zou ook nog aan mijn campingwifi kunnen liggen. Eén dag zonder inloggen betekent wel een week langer wachten op de edelstenenbonus. hopelijk wordt dit snel hersteld ...

Klein
04-09-13, 09:02
09.50 uur
... jammer dat heel veel vroege vogels vandaag geen verbinding kunnen krijgen, maar het zou ook nog aan mijn campingwifi kunnen liggen. Eén dag zonder inloggen betekent wel een week langer wachten op de edelstenenbonus. hopelijk wordt dit snel hersteld ...

Updates lopen wel eens uit. Dat is niet alleen hier, bij vrijwel ieder online spel gebeurt dat. Ik weet vrij zeker dat er een aantal ontwikkelaars met het zweet in hun handen zitten te haasten om alles weer draaiende te krijgen. Je hebt vandaag vast nog wel voldoende tijd om in te loggen voor je dagelijkse bonus ;)

Ik begrijp dat het af en toe lekker kan zijn om je frustratie over de zaak even van je af te typen, maar lees volgende keer eerst eens het forum door om te kijken of er iets over bekend is in plaats van een nieuwe thread aan te maken.

Veel plezier op de camping nog :)

KingEdwards1
04-09-13, 09:17
Ah, ben ondertussen wakker geworden. op de camping ben ik de verschillende dagen kwijt en dacht dat het nog dinsdag was, maar weet ondertussen dat het woensdag is en men hard bezig is met de update. mijn welgemeende excuses hiervoor.

Klein
04-09-13, 09:47
op de camping ben ik de verschillende dagen kwijt

Weet je nog waar je ze voor het laatst gezien hebt :D

KingEdwards1
04-09-13, 11:11
Denk niet Klein, maar denk groot

KingEdwards1
04-09-13, 11:16
Denk niet Klein, denk groot ....

KingEdwards1
04-09-13, 11:18
Ben liever groot dan Klein, lol

Evilin
04-09-13, 17:46
Na een hele dag wachten op verbinding, kan ik er anders nog steeds niet op :/ ... Kan wel inloggen, maar kom niet verder met Nu Spelen. Heb al opnieuw opgestart, cache geleegd.... what else???

Rativo
04-09-13, 17:47
probeer eens een andere browser

Evilin
04-09-13, 17:49
Wat raad je me aan?