PDA

Bekijk Volledige Versie : chat filter

GEXTE
31-08-13, 21:27
het zou erg prettig zijn als er een keer iets aan die chat filter gedaan kon worden...
het grootste mankement is vooral dat je de letter "k" niet los mag gebruiken... hoe ze daar ooit bij zijn gekomen snap ik niet, want in geen enkele mij bekende taal is de letter "k" een scheldwoord...
maar deze letter wordt heel vaak los gebruikt!
zo is het een afkorting van okay, maar worden er ook duizendtallen mee aangeduid...

GEXTE
31-08-13, 21:34
dat kan inderdaad, maar dan ga je extra functionaliteit en dergelijke toevoegen wat mij veel meer tijd en resources lijkt te kosten dan ff de letter "k" uit de lijst met verboden woorden te halen :P

Bucket
01-09-13, 03:25
Of een gildelid wiens naam niet door de filter komt, das ook leuk als je hem wil aanspreken...
Op welke manier ik ook naar zijn naam kijk er zit geen enkele lettercombinatie in die op wat voor manier dan ook niet aan de taal eisen zou voldoen.

GEXTE
01-09-13, 09:08
lol, dat heb ik nog niet gezien/meegemaakt :D

volgens mij is de chat filter gebaseerd (lichtelijk aangepast) op de Engelse taal, maar dat sommige dingen wel gefilterd worden en andere niet blijft toch een verhaal apart... zo zijn er diverse Nederlandse scheldwoorden die wel gewoon door de filter heen komen...