PDA

Bekijk Volledige Versie : Binnenplein

Daveke
30-08-13, 16:10
Onze eilanden zijn te klein elke groene zone staat vol en ik heb zelfs nog enkele bouwvergunningen over dus daarom het volgende voorstel.

Een gebouw dat je met stermunten kan kopen waarin je andere gebouwen kan steken. Mijn idee :
-Neemt geen bouwvergunning in beslag zoals andere gebouwen uit de shop
-5 gebouwen per level dus 25 maximaal.
-Kosten voor upgrades = die van een watermolen x5.
-Gebouwen die je er insteken kan je niet boosten en upgraden.
-Gebouw erin steken of eruit halen is hetzelfde als een gebouw verplaatsen en kost dus evenveel.
-Om in & uit het gebouw te geraken komt er 2x 10 seconden bij de totale productietijd bij.

Dan stel ik ook voor om de gebouwen zoals het klassieke settlers hoofdkwartier, duister kasteel, wit kasteel en heksentoren dezelfde functies te geven (dus dat ze een opslagfunctie krijgen) met als verschil dat het 10 gebouwen per level is maar dat ze enkel huizen en adellijke huizen kunnen bevatten.

Ik hoop dat dit idee in overweging word genomen.

groeten
Daveke

GEXTE
30-08-13, 18:47
ik vind het wel goed dat de ruimte gelimiteerd is!
als je onbeperkt van alles kunt bouwen dan is wat mij betreft de lol er zo vanaf...
nu moet je nog een beetje managen en afwegingen maken, dat is dan helemaal voorbij...

Hersens
04-09-13, 07:26
Waarom gaat bij u altijd de lol dr af als u iets extra krijgt meneer gexte? Ik vind het wel een goed idee het houd het spel langer aantrekkelijk.

GEXTE
04-09-13, 09:51
een strategie spel is naar mijn mening een spel waar je keuzes en beslissingen moet maken. als je de bouwruimte onbeperkt maakt dan haal je het strategie element helemaal weg... (wat mij betreft zit er nu al te weinig strategie in het spel om het überhaupt nog een strategie spel te noemen!)

jengokhan
04-09-13, 12:34
Van mij mogen ze er wel 3 nieuwe zones bij doen, al is het alleen maar om je decoraties neer te kunnen zetten. Bovendien zou het wel leuk zijn om die vervolgen vrij te spelen met extreem moeilijke kampen.

Buuffie71
04-09-13, 13:16
Ken toevallig een spel waar ze een apart deel hebben waar het enige wat je er kan plaatsen is: decoratie.

Dus dat zou ook nog optie zijn, maja aangezien die deco niks doet behalve mooi (of juist heel lelijk) zijn, denk ik niet dat daar door TSO veel prioriteit aan gegeven zal worden.

Denk ook dat ze nu met de problemen van vandaag wel wat anders aan hun hoofd hebben :-)