Bekijk Volledige Versie : functie gilde interface
een paar vraagjes hierover
1 wanneer wordt gildelid als inactief gezien, na 2 dagen?
2 hoe werkt de opvolgingsfunctie van de gildeleider,wordt deze na een tijd automatisch overgedragen
of moet de leider dat nog bevestigen, heb gehoord dat de nummering van opvolgenign zichzelf verandert.
ik heb het op de test server geprobeert hoe het werkte.
je kan de opvolging in de interface helemaal zelf veranderen.
en de leider moet zelf de "troon" opgeven en dus afdragen aan de eerste opvolger.
zit een knop ergens links onder geloof ik.
let wel, de opvolger MOET een gildehuis hebben.
anders kan hij/zij de leiderschap niet accepteren.
sigaar2012
21-08-13, 17:22
nu mijn vraag bb spreekt van twee mogelijkheden dus de tweede zal na een bepaalde inactiviteit zijn stel men rijd me ondersteboven ben zwaar gewond en lig op intensieve zorgen maar na lange tijd wordt ik beter en kan terug keren naar huis nu heeft iemand mijn gilde overgenomen via mogelijkheid 2 te lang inactief.
En hij smijt me uit mijn eigen gilde dan sta ik daar wel schoon mijn hele investering weg, bestaat er dan een mogelijkheid om mijn rechtmatige eigendom terug te vorderen.
hier zou ik nu graag een antwoord op willen krijgen.
nu mijn vraag bb spreekt van twee mogelijkheden dus de tweede zal na een bepaalde inactiviteit zijn stel men rijd me ondersteboven ben zwaar gewond en lig op intensieve zorgen maar na lange tijd wordt ik beter en kan terug keren naar huis nu heeft iemand mijn gilde overgenomen via mogelijkheid 2 te lang inactief.
En hij smijt me uit mijn eigen gilde dan sta ik daar wel schoon mijn hele investering weg, bestaat er dan een mogelijkheid om mijn rechtmatige eigendom terug te vorderen.
Aangezien je officieren je gilde over zullen nemen, verwacht ik niet dat zij je uit de gilde zullen smijten. Je benoemt ze niet voor niets officieren.
PS. Gebruik aub schrijftaal de volgende keer. Moet het eerst 3x lezen...
hobbeldebobbel
21-08-13, 20:28
Aangezien je officieren je gilde over zullen nemen, verwacht ik niet dat zij je uit de gilde zullen smijten. Je benoemt ze niet voor niets officieren.
PS. Gebruik aub schrijftaal de volgende keer. Moet het eerst 3x lezen...
Ben je echt zo traag van begrip?
Ben je echt zo traag van begrip?
Zeker weten, vooral na 5 uur :)
je hebt wel veel vertrouwen in je gildegenoten :)
dat zullen ze zeker appreciëren :)
sigaar2012
22-08-13, 15:26
Heb zeer veel vertouwen deze vraag was ook maar bedoelt voor het geval kan ook in een andere gilde gebeuren.
Het grote probleem is dat niet alleen maar oficieren je gilde kunnen overnemen en zie geen enkele mogelijkheid om de opvolglijst te verkleinen naar bv 3 opvolgers wat meer als genoeg moet zijn.
En nu nog een vraag als ik ze al mag stellen.
Stel ik ben het moe en laat mijn gilde over aan mijn eerste opvolger hij heeft een gildehuisje gebouwd standaart 15 plaatsen het mijne heeft 65 plaatsen krijgt hij dan ook de certificaten van de niet gebruikte plaatsen of moet hij die maar weer zelf bijkopen.
Ps speciaal voor ploegel ben een belg en al lang van school af is en hier is de nederlandse schrijfwijze al 5 keer verandert dus mijn excuses als je dit meerdere keren moet lezen vooraleer je er aan uit komt.
volgens mij is het aantal plaatsen gekoppeld aan de gilde zelf en niet aan het gildehuis...
als het goed is dan wordt het aantal plaatsen dus ook gewoon overgedragen :)
persoonlijk vind ik de updates vrij waardeloos...
de bedoeling is goed en bepaalde info ook nuttig (gilde missie info)..
maar verder heb ik er geen goed woord voor over!
actief(ja/nee)... dat wordt bepaald op 24 uurs basis (geloof ik)... een inactieve gildeleider betekend dat de volgende in de lijst het kan overnemen... maar dit zal toch zeker niet na 24 uur al zijn?!?!?!? (indien dit niet na 24 uur is, dan is mijn vraag waarom voor een gildeleider andere "inactief" regels gelden dan voor gewone normale spelers/gildeleden???)
verder heb je nog de compleet nutteloze info of iemand om medewerking heeft verzocht, want dan kun je toch niet joinen... de persoon die het avontuur gestart heeft moet nog steeds gewoon handmatig een uitnodiging sturen... het zou handig zijn als je ook daadwerkelijk het avontuur kon joinen als iemand medewerking verzoekt zonder dat daar nog een uitnodiging aan te pas moet komen!
wat mij betreft:
-gildemissie info is nuttig
-actief(ja/nee) geeft een leuke indicatie, maar op zich waardeloos... als ik dagelijks inlog dan is het nog steeds mogelijk dat er 24 uur tussen zit... (maandag ochtend van 8:00 tot 12:00 online, volgende inlog moment is dinsdag avond van 22:00 tot 24:00 (dan ben ik dus 34 uur niet online geweest, maar wel dagelijks (zelfs 6 uur in 40 uur tijd, wat ik heel wat vindt!)...
-"medewerking verzocht" dat heeft geen enkele nut als ik nog steeds mensen moet vragen (lees: uitnodigen) om mee te gaan, of dat ik nog steeds mensen moet vragen om een uitnodiging te sturen...
als je het mij vraagt ontbreekt het bij BB aan project management... er is gewoon helemaal niet over nagedacht en ze doen zomaar iets wat op zich wel aardig lijkt, maar in de praktijk gewoon geen meerwaarde heeft...
wéér een gemiste kans!