Bekijk Volledige Versie : Landingsplekken Generaals
Kleppelekker
18-08-13, 15:40
Misschien handig om meer landingsplekken te realiseren voor generaals. Zijn er nu 8 maar met 11 generaals heb je bouwplekken nodig..... laten die nu net niet meer aanwezig zijn. Moet nu verplicht een gebouw slopen om me generaals te kunnen laten landen en vullen met troepen..
Roodstaart
18-08-13, 15:42
Yep... wordt misschien wel tijd voor een apart eilandje voor de generaals.... ergens links onderin naast sector 1; waar alleen (15) generaals geplaatst zouden kunnen worden!
TEMPLARRED
18-08-13, 15:42
als je een deel generaals weg stuurt, kan je de overgebleven generaals niet op de vrijgekomen plekken zetten. Dat is volgens mij een bug
Kleppelekker
18-08-13, 15:46
als je een deel generaals weg stuurt, kan je de overgebleven generaals niet op de vrijgekomen plekken zetten. Dat is volgens mij een bug
klopt omdat de automatische landingsplekken geen bouwplekken zijn. Is gewoon beetje zonde.... we wachten maar a of er iets mee gebeurd
anoniem107
18-08-13, 15:50
ja extra eilandje speciaal voor generaal klinkt goed ik moet elke keer 6 generaal ergens zelf neerzetten omdat ik geen plek heb heel irie
Met het oog op de toekomst ben ik voorstander van een klein eilandje erbij, maar voorlopig heb ik zeeën van ruimte. Figuurlijk dan hè.
Heb er ook nog geen last van, maar lijkt me ook niet echt een wenselijke situatie zo nee...Er zal iig iets op gevonden moeten worden ja.
Roodstaart
18-08-13, 20:12
Kom op BB we zien dit graag zo snel mogelijk geïmplementeerd :)
Kom op BB we zien dit graag zo snel mogelijk geïmplementeerd :)
wij ook ;)