Bekijk Volledige Versie : sprookjesavo's
Als je alleen een vervolg-avo kan krijgen bij het avontuur "het dappere kleermakertje" is het misschien geen slecht idee om die in de winkel ook te koop te zetten voor iets anders dan 650 kaartstukken? (edelstenen of gildemunten misschien?)
650 kaartstukken heb je zelfs met 10 reizigers niet zo snel bij elkaar en op de handel is de vraag enorm groot en het aanbod vrijwel nihil....
just my 2 cents worth...
Of je laat het juist zo en laat het mechanisme van vraag en aanbod zijn werk doen... Er zijn genoeg mensen die eigenlijk niets met kaartstukken doen en nu hun kans schoon zien.
Vind dat het avontuur een lagere prijs mag krijgen, aangezien de beloningen van het avontuur zelf ook nog mager zijn.
Vervolgavonturen zijn dan wel weer beter.
t is wel endgame content he. Prijzen mogen hoog zijn, dan moet je wel sparen. Het is nou ook weer niet de bedoeling dat iedereen volgende maand alweer klaar is met alles. Quote:'als je begrijpt wat ik bedoel'
sigaar2012
15-08-13, 07:32
je kan hem ook vinden met je schatzoekers is ook een optie heb hem zo al gevonden en als je hem met meerdere doet kan je een anders speler hem laten beginnen en meevechten want met 3 spelers zijn ze inderdaad beter te doen.
Vind dat het avontuur een lagere prijs mag krijgen, aangezien de beloningen van het avontuur zelf ook nog mager zijn.
Vervolgavonturen zijn dan wel weer beter.
als de prijs zo hoog is en de beloning zo mager dan zou niemand hem spelen (en dan zou de prijs ook vanzelf dalen)... wat dus niet het geval is ;)
ik ben er ook voor om de marktwerking de prijs te laten bepalen! kwestie van vraag en aanbod!
buiten dat sluit ik me ook aan bij kili. als je er elke dag een zou krijgen/zou kunnen kopen dan was/is de uitdaging zo weg... ze moeten het niet te makkelijk maken!
Het dappere kleermakertje
5300 troepen verlies, 2 x loot van 2 x 200 recr gegeven maakt totaal 5700 troepen verlies.
Mijn beloning: 100 bonen, 700 graniet en 2 chocokonijnen.
75.836 ep, die ep maakt t nog enigszins dragelijk, maar die loot???? zelfs geen vervolgavo :(
pffff