PDA

Bekijk Volledige Versie : Webshop met TSO artikelen

Dimitri-van-m
10-08-13, 02:27
Ik zag dat er een mooie canvas schilderij was te winnen bij de verjaardags event. Helaas te laat gemerkt.
Maar is het niet mogelijk dat jullie een webshop maken met artikelen van TSO en dus bijvoorbeeld canvas schilderijen.(meerdere versie's)

Of een leuke muis map of helemaal even gek doen een eigen TSO toestenbord (net als wow).

Ik ben grote fan van TSO en zeker niet de enige. daarom denk ik ook wel dat er markt voor is.

Ben je voor laat dan even een berichtje achter.

En hopelijk hebben we snel een webshop met leuke artikelen van TSO

Update: Posters zal ook al super wezen.

GEXTE
10-08-13, 06:19
een kratje TSO godendrank ;)

Appeltaart
10-08-13, 07:23
Ik geloof dat kili het canvas zo ruilt voor 10k edelstenen :P

kili
10-08-13, 09:38
Helaas, is niet te koop taartje :P

ricos221
10-08-13, 12:48
leuk maar dat zullen ze vast al in de planning hebben voor als het spel de betafase passeert.

Zubatsu
10-08-13, 15:30
leuk maar dat zullen ze vast al in de planning hebben voor als het spel de betafase passeert.

keep dreaming :P
over 5 jaar zitten we nog in de beta ;-)

GEXTE
10-08-13, 16:38
keep dreaming :P
over 5 jaar zitten we nog in de beta ;-)

ik meen ergens gelezen te hebben dat beta binnenkort eindigt voor een aantal servers (waaronder de NL server), maar kan het zo ff niet terug vinden...
ik meen met de invoering van de premium accounts, maar zoals ik al zei, ik weet niet meer waar ik het gelezen heb en wat er precies stond, dus misschien dat deze info die ik nu geef niet klopt... (persoonlijk vind ik het ook niet zo heel interessant of het beta of alpha is)

Dimitri-van-m
10-08-13, 17:29
Het spel zal altijd in beta zitten want ze blijven door ontwikkelen. Als ze stoppen met dat en dus niks meer nieuws bij komt zijn we uit beta.

GEXTE
10-08-13, 18:21
ik heb het nog ff opgezocht:

Level 50 players can now earn a new resource called Star Coins. When a player reaches Level 50, they will no longer earn experience points but instead the Star Coins and all existing experience points already earned by Level 50 players will be converted to Star Coins. A new section in the in-game shop will allow trading in this special resource against very valuable items.

Along with these new upgrades, Ubisoft® and Blue Byte® also announced that the beta tag will be removed for the European English, Poland, Netherland and Czech version in August. So go on and check out The Settlers Online, with all the new content high level players are sure to enjoy the new Epic Raids, however new players will have plenty to look forward to when they sink their teeth into this fantastic strategy game.

Dimitri-van-m
10-08-13, 18:33
ik heb het nog ff opgezocht:

Level 50 players can now earn a new resource called Star Coins. When a player reaches Level 50, they will no longer earn experience points but instead the Star Coins and all existing experience points already earned by Level 50 players will be converted to Star Coins. A new section in the in-game shop will allow trading in this special resource against very valuable items.

Along with these new upgrades, Ubisoft® and Blue Byte® also announced that the beta tag will be removed for the European English, Poland, Netherland and Czech version in August. So go on and check out The Settlers Online, with all the new content high level players are sure to enjoy the new Epic Raids, however new players will have plenty to look forward to when they sink their teeth into this fantastic strategy game.

duidelijk :D nu alleen nog een webshop

edski
10-08-13, 20:52
is toch simpel om aan dat soort items te komen alle gebouwen en andere afbeeldingen zijn op internet te vinden
je download het een en ander en je maakt je eigen t-shirt, canvas of muismat online voor een paar euries ;)

Word natuurlijk wel een probleem als je de gebouwen en settlers als model wilt hebben dan zouden ze een webshop moeten maken of in een actie bij AH weg moeten geven bij elke 10 euro boodschappen een model ;)

GEXTE
10-08-13, 20:53
of je laat je eigen wit kasteel 3d printen :D

edski
10-08-13, 21:10
of je laat je eigen wit kasteel 3d printen :D

Heb je wel een 3D model nodig anders gaat het nog niet en ik heb nog geen 3D modellen gezien op internet

Dimitri-van-m
10-08-13, 21:29
is toch simpel om aan dat soort items te komen alle gebouwen en andere afbeeldingen zijn op internet te vinden
je download het een en ander en je maakt je eigen t-shirt, canvas of muismat online voor een paar euries ;)

Word natuurlijk wel een probleem als je de gebouwen en settlers als model wilt hebben dan zouden ze een webshop moeten maken of in een actie bij AH weg moeten geven bij elke 10 euro boodschappen een model ;)

Mag van mij gelijk, zal gelijk dan veel boodschappen gaan doen daar :P

En heb geprobeerd om zelf afbeeldingen te gebruiken maar de kwaliteit is te laat voor canvas of poster, zou TSO de originele afbeeldingen/achtergronden moet vrijgeven

edski
11-08-13, 08:39
Mag van mij gelijk, zal gelijk dan veel boodschappen gaan doen daar :P

En heb geprobeerd om zelf afbeeldingen te gebruiken maar de kwaliteit is te laat voor canvas of poster, zou TSO de originele afbeeldingen/achtergronden moet vrijgeven

Beter zoeken zijn er namelijk wel die voldoen