PDA

Bekijk Volledige Versie : Supersnelle productie kopermijnen

Erinyyen
07-08-13, 09:17
Sinds vanochtend produceren een aantal van mijn kopermijnen "versneld". Niet de gebruikelijke 3 of 1½ (versneld) minuut + "loopafstand" maar ongeveer elke 4 seconde een productiecyclus.

GEXTE
07-08-13, 09:27
en dat vind je een probleem? ;)
ik zou dat prima vinden :D

jorris86
07-08-13, 09:44
ik heb hetzelfde. Na anderhalf uur zijn mijn kopermijnen al op! Als ik in het economie-overzicht kijk, staat er hetzelfde als voorheen, dat klopt dus niet. Maar er is sinds vanmorgen wel veel kopererts bijgekomen. Heel vreemd... Ik heb het trouwens met al mijn kopermijnen, maar de ene gaat nog sneller leeg dan de andere...

jorris86
07-08-13, 09:55
Haha, ik heb er zelfs één die iedere seconde een productiecyclus of 2 doorloopt. Visschoteltje erop en koper boeren maar!

Sufkonijn
07-08-13, 20:44
ik had er 2, nu weer dezelfde 2, idd ff een buffje op gegooid. maar goed het hoort niet natuurlijk

Zvicinou
08-08-13, 13:11
ik wou hetzelfde posten, maar ik ben kennelijk niet de enige.
ja het is wel erg lekker om zoveel koper te krijgen. maar dit is wel erg belachelijk :)

tot BB deze bug maakts, bouw ik wel me mijnen door.

kili
08-08-13, 13:48
probeer m al steeds te krijgen sinds ik t bestaan er van weet, aar heb dikke pech :(
Lijkt me wel heerlijk zon onuitputbare kopermijn :P

Zvicinou
08-08-13, 13:55
probeer m al steeds te krijgen sinds ik t bestaan er van weet, aar heb dikke pech :(
Lijkt me wel heerlijk zon onuitputbare kopermijn :P

als ze leeg zijn, moet ik ze gewoon vervangen hoor.
al zijn ze in een half uur leeg

kili
08-08-13, 14:38
als ze leeg zijn, moet ik ze gewoon vervangen hoor.
al zijn ze in een half uur leeg

hehe was ook niet letterlijk bedoeld, maar koper kan normaliter snel gaan ;)

BB_Skelril
08-08-13, 16:04
Bedankt voor het rapporteren van deze bug. Ik heb de informatie inmiddels doorgegeven aan onze ontwikkelaars en er zal zo snel mogelijk een oplossing voor worden gemaakt.

BB_Skelril

hobbeldebobbel
08-08-13, 16:16
Bedankt voor het rapporteren van deze bug. Ik heb de informatie inmiddels doorgegeven aan onze ontwikkelaars en er zal zo snel mogelijk een oplossing voor worden gemaakt.

BB_Skelril

Ik denk niet dat de spelers die met deze "bug" geconfronteerd worden het heel erg zullen vinden als deze bug net als vele andere - die wel hinderend werken - pas naar een (verre) toekomst wordt verschoven. :))

BB_Skelril
08-08-13, 16:35
hobbeldebobbel,

Ik wil je vragen om deze (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16860-Kan-niet-op-sommige-eilanden-van-gilde-leden?p=11599#post11599) post even door te lezen. Overigens zijn vele van de aangegeven bugs inmiddels opgelost.

BB_Skelril