Bekijk Volledige Versie : Bevrijd het thuisgebied missie
Om de hoofdmissie te voltooien moet ik nog de taak "meer sectoren" afronden.
Deze blijft echter vergrendelt, terwijl ik alle andere taken van deze missie al afgerond heb.
Hij blijft ook als pop-up naar voren komen dat de missie is afgerond.
Zonder dat ik op het icoontje "afronden" kan drukken.
Bekende fout in het spel waar momenteel aan wordt gewerkt. Binnenkort zal dat als het goed is verholpen zijn.
Ik kan missie ~bevrijd het thuisgebied~ niet afronden. Een jaar geleden zou hieraan worden gewerkt.
Blijft nog telkens als pop-up naar voren komen dat de missie is afgerond, zonder dat ik op het icoontje ~afronden~ kan drukken.
Ook nog meerdere missies voldoen niet en/of sluiten een volbrachte missie niet tot het bedoelde resultaat af.
Kom hierom ook ~bijna één jaar~ niet verder dan level 32.
Het plezier in dit spel is daardoor wel aan het zakken hoor.
Maar je lvl't gewoon zonder die questen, dus er is geen probleem lijkt me. Je kunt trouwens de meeste hoofdquesten toch pas afronden op lvl 50
Er is degelijk in m`n missie boek lange tijd bij mij problemen. Op de eerste plaats gebeurd dit; ~versla het eerste bandieten kamp~ blijft telkens naar voren komen, terwijl alle bandieten kampen zijn veroverd. Hierbij kan ik niet de beloning binnen halen. De vijftig punt ster telt niet aan en icoon ~dood aan de leiders~ blijft staan.
Reageert niet en bij opnieuw opstarten van het spel verschijnt voornoemde icoon opnieuw, maar blijft wel het probleem behouden.
Dus ik kan niet door levelen van 32 naar 33 doordat de ster punten (beloningen) niet verder optellen.
Diverse laatste missies die nu zijn geëindigd op 5 juni werden niet met beloond.
Nog even voor alle duidelijkheid op voorgaande foutmelding betreffende op berichten ~versla het eerste bandieten kamp~ Het eiland is wel volledig veroverd en zijn op alle veroverde gebieden een pakhuis geplaatst.
Toch staat nu het Settlers7 spel volledig stil en kan ik nu al bijna een jaar alleen maar grondstofmijnen, waterputten en korenvelden vernieuwen.
Kom geen stap verder! Ook niet met de missies te voldoen.
De beloningen (groen sterpunt) gaan wel naar de linkerbovenhoek maar de groene cirkel hierin telt niet op!
Zolang deze fout blijf bestaan, heeft het voor mij nog geen enkele zin om aan te sluiten in een Gilde.
Nog even voor alle duidelijkheid op voorgaande foutmelding betreffende op berichten ~versla het eerste bandieten kamp~ Het eiland is wel volledig veroverd en zijn op alle veroverde gebieden een pakhuis geplaatst.
Toch staat nu het Settlers7 spel volledig stil en kan ik nu al bijna een jaar alleen maar grondstofmijnen, waterputten en korenvelden vernieuwen.
Kom geen stap verder! Ook niet met de missies te voldoen.
De beloningen (groen sterpunt) gaan wel naar de linkerbovenhoek maar de groene cirkel hierin telt niet op!
Zolang deze fout blijf bestaan, heeft het voor mij nog geen enkele zin om aan te sluiten in een Gilde.
Ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent, maar nadat je het eiland veroverd, dan moet je avonturen spelen om te lvl'en. De exp van de hoofdquest heeft dus geen invloed op het feit dat je niet meer lvl omhoog kunt. Je kunt gewoon een avontuur gaan spelen om lvl omhoog te gaan.
Beste Poegel;
Ik ben gewoon aan het spelen zoals wordt aangegeven in de spelregels. Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg v.w.b. de fouten die zich in dit spel voordoen.
Hier dan nóg een ander voorbeeld! HOOFDMISSIE 13.`Bevrijd het thuisgebied` Voltooi de missie: `Meer sectoren` ---Daar staat dan vermeld:----
Om deze missie te ontgrendelen, moet je aan de volgende eisen voldoen: ~vereist spelersniveau: 15.
Ik heb spelers niveau 32. Waarom ontgrendeld het slotje niet?
Kortom; het spel is blijven hangen en ik kom geen enkele punt verder. Kan alleen maar uitgeputte mijnen, waterputten en tarwevelden vernieuwen.
Is dat leuk spelen? Hopelijk kan je me helpen dat het spel goed verloopt. Tot nu toe heeft het geen zin om robijnen te kopen en/of aan te melden bij een Gilde.
Groet van Ruud
Beste Poegel;
Ik ben gewoon aan het spelen zoals wordt aangegeven in de spelregels. Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg v.w.b. de fouten die zich in dit spel voordoen.
Hier dan nóg een ander voorbeeld! HOOFDMISSIE 13.`Bevrijd het thuisgebied` Voltooi de missie: `Meer sectoren` ---Daar staat dan vermeld:----
Om deze missie te ontgrendelen, moet je aan de volgende eisen voldoen: ~vereist spelersniveau: 15.
Ik heb spelers niveau 32. Waarom ontgrendeld het slotje niet?
Kortom; het spel is blijven hangen en ik kom geen enkele punt verder. Kan alleen maar uitgeputte mijnen, waterputten en tarwevelden vernieuwen.
Is dat leuk spelen? Hopelijk kan je me helpen dat het spel goed verloopt. Tot nu toe heeft het geen zin om robijnen te kopen en/of aan te melden bij een Gilde.
Groet van Ruud
Is het al bekend bij je dat je avonturen moet spelen om lvl omhoog te gaan? Ik heb namelijk die missies die jij beschrijft ook niet en ik kan gewoon verder komen.
Nou dan kom ik niet verder.
Jammer hoor. Ik heb dit spel lang vol weten te houden in de hoop dat een foute bug opgeheven zal worden.
Hoe lang moet ik avonturen blijven volgen volgens jou terwijl ik de beloningen niet worden ontvangen?
Begin nu echt te denken dat ik dit Settlers7 spel speel voor Jan zonder naam.
Groet van Ruud
Ik zal wel eens op je eilandje komen kijken
Ik word echt knettergek van de melding dat deze missie (Bevrijd het thuisgebied) voltooid is :mad:, maar als ik de beloning wil ophalen begint het weer van vooraf aan :<< :confused:
Ik moet nog de missie "meer sectoren" doen, maar doordat ik een te hoog lvl ben en je lvl 15 moet zijn om hem af te ronden blijft deze dus eeuwig open.
Deze missie heb ik gekregen terwijl ik al hoger in lvl was.
BB Doe er wat aan!!!!
Ik wil de loot niet eens meer gewoon deleten deze missie.
Ik weet dat er meerdere mensen zijn met dit probleem, meld het hieronder en laat zien hoe groot het probleem is!!!!
wittenagel
06-08-13, 20:26
Volgens mij ben jij niet de enige
Andere zie hier .com (http://forum.thesettlersonline.com/threads/22386-Overview-of-reported-issues?p=211964&viewfull=1#post211964)
Ze zijn wel bezig. Je kan hier even kijken wat ze allemaal hebben gemaakt
>hier< (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16842-Verandering-log-12.06.2013)
Wel vervelend inderdaad
Ja ik kijk er al een half jaar tegenaan, hopen dat het snel opgelost word.
Bedankt voor je reactie :>
Plots lijkt de melding weg te zijn, Toeval????????? :>
lelikedroak
13-08-13, 15:36
Ik heb van Bevrijd het thuisgebied nog steeds de missie open staan dat er 0 of minder bandietenkampen op mijn eiland mogen staan. Nu ben ik lvl 49 en bezig met kleermakertjes, dus ga er maar vanuit dat die er niet meer staan :-) Hij geeft ook aan dat de missie meer sectoren ook niet voltooid is.
Mijn missie staat ook nog steeds open, zodat de hoofdmissie ook niet afgemeld kan worden. Wanneer wordt dit probleem opgelost!!!Staat al erg lang open zie ik!!!!
Nelleke199
14-12-13, 16:42
Ja maar,..... daar is BB pas maanden mee bezig om dat op te lossen. Je moet wel een beetje geduld hebben hoor :o)
Benieuwd of wij over een aantal maanden ook nog steeds gebouwen niet kunnen verplaatsen, zou mij niets verbazen.
Is het je nog niet opgevallen dat er altijd tenminste één feature stuk gaat als wij iets nieuws krijgen? Dus hoe langer dat je spelt, hoe meer last je daarvan krijgt.
Het enige wat echt altijd goed werkt is de winkel, edelstenen kopen kan je altijd....
Even geduld.... De problemen zijn van dec 2012(!). Ik moet dus ook nog mijn thuisgebied bevrijden. De missies Meer Sectoren en Voor Eens En Altijd blijven hangen. Ik heb in mei 2013 al een gemaild, met screenshots en al: Het probleem was bekend. In sept 2013 nog eens: nul reactie. Schandalig dat ze niet eens de moeite nemen om te reageren, is toch niet teveel gevraagd na ruim een jaar. Blijkbaar zien ze bij BB geen probleem, in het veranderingslog van 27-02-2013: "Diverse missies konden niet worden voltooid door een te hoog niveau. Dit probleem is opgelost en alle missies kunnen worden voltooid"
Het enige wat echt altijd goed werkt is de winkel, edelstenen kopen kan je altijd.... Dat is dus iets wat ik vanaf nu weiger te doen als het nog niet gemaakt is. Zullen ze bij BB niet wakker van liggen, maar toch.
ik ben lvl 37 heb vandaag sector 6 leeg gemaakt en 1 kampje in sector 9 verslagen en mijn missie voor eens en altijd is ineens af terwijl ik nog bandieten kampen op mijn eiland heb staan dit slaat nergens op. wat dus duid dat de missie een paar serieuse bugs heeft. graag reactie of een fix
Deze fout heb ik al vanaf dat het missieboek werd zoals het nu is, van december 2012 dus....slaat helemaal nergens op, kan op voltooien klikken, maar blijft hangen. Eén positieve noot: het geknipper van "Missie behaald", met zo'n blauwe pijl die steeds terugkwam? Dat is nu sinds een maand of twee weg. Toch nog iets wat verholpen is...
BB_Skelril
24-02-14, 17:46
Jehanne,
Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met het ondersteuningsteam, die kunnen je verder helpen met de problemen met de missie.
BB_Skelril
Troost je, ben al tijden lvl 50, maar schijnbaar heeft de missiebalk niet door dat ik mijn eiland volledig bezet heb.
Ook hier : lvl 15 nodig voor meer sectoren.
Mss is er toch nog een ander niveau van het spel (ondergronds zoals eens voorgesteld werd)???
Ik zou wel graag die Stelen eens spelen dat je als beloning krijgt :)
Jehanne,
Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met het ondersteuningsteam, die kunnen je verder helpen met de problemen met de missie.
BB_Skelril
Wat als je dat al meerdere malen hebt gedaan?
Wordt het niet eens tijd dat de bug in de missieketen "Bevrijd het thuisgebied" wordt gefixt? Duurt al meer dan een jaar nu ondertussen. Komen steeds nieuwe dingen bij maar die missieketen fixen lijkt wel erg moeilijk.
Ik heb hem ook al ruim een jaar staan en meerdere tickets verstuurd.ook lvl 48 al maar niks dat de missie voltooid.beetje erg jammer dit BB.wel vernieuwingen terwijl de dit niet word opgelost.
De problemen zijn van dec 2012(!)
En nog steeds moet ik mijn thuisgebied bevrijden... Volgende maand zit de tweede verjaardag van deze bug er aan te komen. Dit heugelijke feit moet natuurlijk gevierd worden. Ik ga vast de kaartjes schrijven om het voltallige ondersteuningsteam uit te nodigen.
Moet nog steeds opkijken tegen de melding dat ik mijn thuiseiland dien te bevrijden. Denk dat dit idd toch al bijna 2 jaar rond is?!
Desalnietemin had ik toch graag die Stelen van de Rijken eens willen spelen die ze beloven als beloning :)
I-Van, dat gaat nogal kletterend feestje worden denk ik zo als je iedereen vraagt :)
Ja, die bug heb ik ook al twee jaar...en daar doen ze dus niks aan, omdat je het spel gewoon kan spelen, echt wel raar :-P
jaja mensen, na ruim 2 jaar lijkt het toch te gaan gebeuren:
•De zijmissie ‘’Voor eens en altijd’’ kan voltooid worden zonder alle bandietenkampen te verslaan.
Als de missie Meer Sectoren ook gelijk van zijn slotje af gaat kan dit topic eindelijk op slot
Bertolucci
20-01-15, 00:38
ik moet zeggen het is een indrukwekkend lijstje verbeterpunten.
volgende keer nog de fluisterknipperbug erbij en we hebben nog een oeroude opgelost ;)
Nelleke199
20-01-15, 09:21
Niet aardig om te schrijven natuurlijk, maar ik heb er helemaal geen vertrouwen in dat die indrukwekkende lijst van verbeterpunten echt gaat werken. Geloof er niks van. En als die problemen worden opgelost, zullen er vast nieuwe bugs komen. Want zo gaat het altijd, als ze ergens aan knutselen gaat er iets anders stuk. Er werkt volgens mij niemand meer bij BB die de oorspronkelijke software nog begrijpt.
Ik snap het niet: als ik een probleem heb met een spel, mail ik Ondersteuning, en word ik fatsoenlijk geholpen. Ik kan niet geloven dat jullie altijd een standaard-vragenlijst terugkrijgen en de hoop opgegeven, loll.
Bertolucci
20-01-15, 10:06
Dat laatste durf ik niks van te zeggen en oude software lezen is inderdaad een vak, maar de nieuwe bugs komen over het algemeen toch vooral met nieuwe uitbreidingen mee. Dus ik heb nog wel vertrouwen dat de klachtenregen van de week in ieder geval een miezerbuitje wordt.
Dat er bij de rotsenblazers en nieuwe collecteer-buff avo´s al wel weer wat dingetjes zijn blijven liggen op de testserver is van te hopen dat het dan ook op test blijft en niet mee live gaat.
@Nelleke dus, ik had salah gemist.
Bertolucci
20-01-15, 10:07
Ow jé der is weer een post opgegeten. Ow nee, er was een post extra, dees mag weg.