Bekijk Volledige Versie : serververbinding mislukt
ik kan niet in het spel komen, de boodschap ververs je client komt elke keer weer terug.
Ik heb mn pc al een paar keer opnieuw opgestart, maar het beginscherm van kaart laden verschijnt en dan kom ik niet verder !!
ik kan niet in het spel komen, de boodschap ververs je client komt elke keer weer terug.
Ik heb mn pc al een paar keer opnieuw opgestart, maar het beginscherm van kaart laden verschijnt en dan kom ik niet verder !!
ik kan ook niet op de testserver komen, ligt settlers plat?
heb je cookies en tijdelijke internetbestanden en dergelijke al een keer verwijderd van de browser die je gebruikt???
meestal lost dat het wel op, anders hier nog ff een keer posten, of contact opnemen met support...
ja dat heb ik gedaan, bedankt voor je reactie.
Zal support maar ff inschakelen, hopelijk zijn ze bij de les
groet, gekewe
Nelleke199
06-08-13, 11:11
Ik kan ook niet op mijn eiland komen, de wachtrij blijft eindeloos staan, de kaart wordt niet geladen. Meerdere malen geprobeerd.
Vanmorgen vroeg kon ik wel op mijn eiland komen.
Hellup! :o)
standaard vraag, maar cache geleegd allen? had gexte idd eigenlijk al half gevraagd :P
Nelleke199
06-08-13, 11:20
Mijn cache wordt ieder avond geleegd, ik sla ook nooit cookies op en zo. Is inderdaad een standaard vraag :o)
Vanmorgen heb ik een avontuur gespeeld, niks aan de hand.
Dat kader waarin staat: inlogrij starten beweegt wel. De tip van de dag verandert en het blok inlogrij starten vervaagd en licht op, alsof het werkt.
Andere site's laden en werken uitstekend overigens
Nelleke199
06-08-13, 11:31
Gekewe, ik heb support een berichtje gestuurd
ik zie zelfde probleem al voorbij komen... same here....
vanmorgen wel kunnen spelen, boel liep vast, opnieuw in willen loggen en daarna steeds foutmeldingen
ik zie zelfde probleem al voorbij komen... same here....
vanmorgen wel kunnen spelen, boel liep vast, opnieuw in willen loggen en daarna steeds foutmeldingen
sluit ik me bij aan
De über-actieve Buuffie71 is nu erg ontheemd ook ... mij lukt het ook niet ... :-(
Ticket al verstuurd trouwens ...
Kan iemand het ff op de WChat roepen ... want heb wat avo-afspraken staan ... en weet niet of dat gaat lukken zo ...
Ik kan inmiddels weer in het spel komen
Nelleke199
06-08-13, 11:59
Ik ben weer op mijn eiland, de boel startte als vanouds.
ik ben eindelijk ook weer binnen
zwarte dinsdag, veel files op de NL servers :D
Sorry allen, moest ff een DDOS-aanval testen, maar jullie mogen weer (A)
ik het probleem ook. maar ook in anno online kon ik niet opkomen.
en de hele settlers homepage kon ik niet opkomen
om half 2 ongeveer deed alles weer
wittenagel
06-08-13, 18:36
Ik heb dus ook rond 11:50 hetzelfde probleem gehad
ik heb nergens last van gehad...
misschien hebben jullie dezelfde ISP en dat jullie ISP een probleem had of zo?!?!?
Ik heb problemen om in het spel te komen iedere keer als ik het passwoord intype logt hij niet in. Af en toe als ik geluk heb doet hij het wel. Dit is al vanaf begin deze week zo. Nu kom ik er weer niet in.
thebutcher005
04-09-13, 07:12
Ik krijg steeds volgende melding: - ik kan er dus ook niet opgeraken -
Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.
We werken aan een oplossing voor dit probleem.
DikkeHarry
04-09-13, 07:12
Nogepa, dat heeft nu gewoon te maken met het onderhoud dat iets uitloopt! Niemand kan inloggen (voor zover ik weet).
Septdragon
04-09-13, 07:15
Klopt, ik ook niet; en dan nog iets: wat vreemd dat op een Nederlands forum de Engelse tijd staat, ziet er niet echt profi uit.
Nelleke199
04-09-13, 07:20
Het onderhoud loopt iets uit........ is 2 1/4 uur niet wat veel?
na de zoveelste kop koffie..en de zoveelste klik op nu spelen..nog steeds niets :P
Nelleke199
04-09-13, 07:30
Raak straks helemaal van slag :o)
Dadelijk mijn hele eilandje aan puin...kunnen ze die bug niet vangen?
half 9 nu en nog steeds maintenance?
berichtje van BB waarom het zolang duurt zou wel zo netjes zijn dan weten we wanneer we weer kunnen spelen en hoeven niet
elke paar minuten te klikken
DikkeHarry
04-09-13, 07:33
Ik ben voor compensatie! Iedereen het eerste jaar een gratis Premiumaccount!
Julius-Civilis
04-09-13, 07:35
Ik ben voor compensatie! Iedereen het eerste jaar een gratis Premiumaccount!
Harry, je bent een man naar mijn hart :):D
ze kunnen geen klok kijken :) hebben natuurlijk flink wat problemen met het premiumaccount. Heel de planning naar de maan :(
ik ben zo blij dat ik mijn goudlijn niet aan heb gezet :O
op de nieuwspagina en facebook ook niks te vinden waarom het zo uitloopt:(
heel mijn planning naar de haaien..is er daar niemand die het aan knopje van de server weet te vinden?
BB_Skelril
04-09-13, 07:47
De servers zijn momenteel niet bereikbaar. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op de hoofdpagina bekend worden gemaakt.
BB_Skelril
kost me weer een lv5 goudmijn met de uitloop pfffff
update kan ik begrijpen en is ook oke , maar geef aan van te voren dat het uit gaat lopen ,zodat de spelers er rekening mee kunnen houden.
Dank je BB_Skelril
Ik blijf geduldig wachten, en wachten, en wachten..
hey gekewe ik kan er ook niet in :< .... sick
BB_Skelril
04-09-13, 07:55
Carli,
De 'tijd' stopt tijdens het onderhoud waardoor er niets verloren gaat. Verder snap ik je frustraties enkel kunnen er soms dingen gebeuren waar wij niets aan kunnen doen waardoor de servers tijdelijk niet bereikbaar zijn. We hopen zo snel mogelijk een oplossing te hebben zodat jullie weer kunnen spelen!
BB_Skelril
nog steeds lukt het niet om het spel op te starten!
Bollekebeer
04-09-13, 07:56
kost me weer een lv5 goudmijn met de uitloop pfffff
update kan ik begrijpen en is ook oke , maar geef aan van te voren dat het uit gaat lopen ,zodat de spelers er rekening mee kunnen houden.
1) Is het niet zo dat tijdens het onderhoud de eilanden en de productie stil komt te staan.....
2) als je van te voren weet dat het gaat uitlopen dan weet je dat en geef je een andere tijd aan, ik vermoed dat er wat dingen fout zijn gegaan en dat men druk bezig is om de boel weer draaiend te krijgen.
3) in de tekst van de update staat dat het kan uitlopen....
inloggen lukt nog steeds niet. Onderhoudswerkzaamheden zouden tot ca 6 uur duren, het is nu al 3 uur later. Zijn er al wel mensen verbonden?
dure dingen gaan standaard op slapen op dinsdag, vrij simpel
Bij mij ook, maar het duurt nu wel erg lang eer we weer kunnen spelen, hoop dat het snel opgelost is
DikkeHarry
04-09-13, 08:11
Ach.. hopelijk krijgen we er een hoop voor terug.. :)
Een weekje premium zou wel leuk zijn ;)
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xardia Bekijk Berichten
Het ging gisteren bij de Duitse server ook al mis
03.09.2013Premium-Status: Update
Liebe Siedlerinnen und Siedler,
bei einigen Spielern fehlt offenbar ein Tag Premium-Status, der im Rahmen der neuen Questkette übertragen werden sollte. Wir senden diesen 1-Tages-Buff im Laufe des Tages, spätestens am Abend, per Script über Nacht nach.
Außerdem schenken wir allen aktiven Spieler zusätzlich 3 Tage Premium-Status. Diese werden ebenfalls bis heute Abend Mittwoch tagsüber versandt.
Letztes Update: 18:57
Fröhliches Siedeln!
BB_Pandur
Dit is ook al een leuk begin :D
das idd niet gek 3 dagen premium ;)
eens kijken of we ook compensatie krijgen hier
goedenmorgen ik kan geen verbinding krijgeen met de server;.(
cache geleegd opnieuw opgestart maar geen tesultaat ?
goedenmorgen ik kan geen verbinding krijgeen met de server;.(
cache geleegd opnieuw opgestart maar geen tesultaat ?
Omdat er problemen zijn met het onderhoud inglover, niemand kan erop
de update is nog bezig inglover niemand kan inloggen momenteel
Yep gelezen geduld is een schone zaak dan maar;.p
ik kom er ook niet in. chrome browser, cache leeg
Roman_Wiley
04-09-13, 08:44
Tsjonge, da's wel ff afkicken zeg :)
Dan maar koffie drinken achter teletekst....
Ach ga ik het huis poetsen
eh21021981
04-09-13, 09:10
Verplicht van het mooie weer genieten :)... en toch elke 10 minuten weer achter je pc kruipen om te zien of je die geoloog al kunt wegsturen :)
En hier zijn ze ook nog steeds aan de weg aan het timmeren , dat zal een mooi paadje worden straks :)
ook zie ik dat er verschil zit van 1 uur met werkelijke tijd en BB tijd forum bericht : ) 09.17 maar werkelijk 10.17
bleh, nu staat mijn goudsmelter ook zonder buf te draaien :-)
... maar ze hebben toch wel iets goed kapot gemaakt als het onderhoud van gepland 4,5 uur, 4,5 uur uitloopt. Hopelijk hebben ze een goede back-up gemaakt :-(
purple-prince
04-09-13, 09:23
Gisteren het probleem met het niet in kunnen loggen met explorer en nu dit, toch maar weer terug naar de beta status.
Een leuke edelstenen aktie ter compensatie.
Zou wel op zijn plaats zijn .
Kunnen we de premium uit proberen.
En buf kopen om verloren tijd in te halen
;.p
Julius-Civilis
04-09-13, 09:41
Gisteren het probleem met het niet in kunnen loggen met explorer en nu dit, toch maar weer terug naar de beta status.
Het probleem met het niet kunnen inloggen bestaat overigens nog steeds. En ik heb het hier over het probleem dat je steeds terugkeert in het inlogscherm i.p.v. het scherm met de button "nu spelen". (Dit gaat dus niet over het uitgelopen onderhoud).
De oplossing die ik voor mijzelf heb gevonden, is eerst op hulp te klikken en dan vanuit dat scherm in te loggen. Dan lukt het (bij mij in elk geval) wel.
Het kan zijn dat dit probleem Internet explorer gerelateerd is en in andere browsers niet voorkomt. Dat zal ik nog even testen.
BB-Skellril is overigens op de hoogte van dit probleem en is een onderzoek gestart.
Verder allen veel geduld toegewenst :)
Edit: Inmiddels getest in Chrome en Firefox. Daar geen problemen ondervonden. Dus voor BB_skellril: Het lijkt vooralsnog een IE issue te zijn. Wellicht helpt je dit bij je verdere onderzoek :)
Een leuke edelstenen aktie ter compensatie.
Zou wel op zijn plaats zijn .
Kunnen we de premium uit proberen.
En buf kopen om verloren tijd in te halen
;.p
Daar zou ik me wel in kunnen vinden . dan kunnen we idd die premium eens uit proberen en nog belangrijker wat bufs halen idd om deze tijd weer goed te maken :)
Julius-Civilis schreef :Het probleem met het niet kunnen inloggen bestaat overigens nog steeds. En ik heb het hier over het probleem dat je steeds terugkeert in het inlogscherm i.p.v. het scherm met de button "nu spelen". (Dit gaat dus niet over het uitgelopen onderhoud).
ik snap wat je wilt zeggen hiermee, maar je krijgt nu dat mensen die niet goed lezen van alles gaan uithalen om in te loggen terwijl volgens mij inderdaad het onderhoud stagnatie heeft.
grtz ToYoSoFt
Hey JC,
Idd dat probleem met inloggen had ik gister ook, en alternatieve route werkte uiteindelijk.
Helaas nu wel erg afkicken ... maja als we compensatie krijgen in de vorm van een paar dagen premium ... dat klinkt wel leuk ... maar dan raken we daar weer aan verslingerd ... hihi ....
Wel bijzondere verkooptruc ...
Iedereen veel geduld gewenst :-)
purple-prince
04-09-13, 10:05
Het probleem met het niet kunnen inloggen bestaat overigens nog steeds. En ik heb het hier over het probleem dat je steeds terugkeert in het inlogscherm i.p.v. het scherm met de button "nu spelen". (Dit gaat dus niet over het uitgelopen onderhoud).
Klopt JC na een paar keer proberen overgestapt op chrome daar werkt het wel goed.
Julius-Civilis
04-09-13, 10:10
ik snap wat je wilt zeggen hiermee, maar je krijgt nu dat mensen die niet goed lezen van alles gaan uithalen om in te loggen terwijl volgens mij inderdaad het onderhoud stagnatie heeft.
grtz ToYoSoFt
Mensen die gewoon kunnen inloggen, zullen helemaal niets gaan uithalen Toyo, want die kunnen namelijk gewoon inloggen. Het probleem is duidelijk beschreven en zal dus enkel hen helpen die hetzelfde probleem ondervinden :)
Edit: En voor de mensen die wel van alles uit gaan halen. U mag me dankbaar zijn, dat ik u tijdens dit lange wachten een beetje tijdverdrijf heb geschonken. Ik heb geen enkel bezwaar als u mij ingame hiervoor beloont met wat silo's, jagershutten of (ik noem maar wat) een 360 dagen premium account. :) Alvast bedankt :)
eh21021981
04-09-13, 10:19
Sprookjeskasteel dat zonder buff draait... ook geen leuke gedachte :(
Als ik dit zo allemaal lees, heb ik wel een beetje het gevoel dat er veel mensen "lichtelijk" verslaafd zijn aan dit spel. Waarbij ondergetekende ;-)
ondertussen kan je je afvragen: draait er nog niets? bestaat de NL server nog?
edit: lezen met een vleugje ironie ;-)
Sinds gisterenavond lukt het mij niet om te gaan spelen, wel inloggen, maar krijg niet mijn eilandje :(
me hele goudlijn draait zonder buf... enne ik zal ook me lvl 5 goudmijn kwijtraken. ik moet zo weg en ben pas later terug en DAAG goudmijntje
me hele goudlijn draait zonder buf... enne ik zal ook me lvl 5 goudmijn kwijtraken. ik moet zo weg en ben pas later terug en DAAG goudmijntje
SVP even teruglezen voor je conclusies trekt. E.e.a. stopt gewoon.
ach je moet het zo zien het is lekker druk op de forum
krijg die ook eens een boost.
dat is leuk , dus je buffs die erop zitten stoppen dan ook ?
anders draaien mijn hazenamuletten voor niks nu en mis ik dus wel de extra munten en goud staven.
DikkeHarry
04-09-13, 10:41
De 'tijd' stopt, Rativo, dus niet de buff!
Julius-Civilis
04-09-13, 10:45
Hoe lang duurt zo'n forumboost eigenlijk totalnuts? En wat heb je erop gegooid? Mandje? Schotel? Wees eens duidelijk :) :D
Roodstaart
04-09-13, 10:47
Jongens & meisjes toch... ga toch eens werken......
(Hoop wel dat iedereen gisteren zijn voorraden heeft geteld :))
Het gaat zo opvallen als ik vandaag ineens 2x zoveel doe op het werk :-)
Julius-Civilis
04-09-13, 10:49
Jongens & meisjes toch... ga toch eens werken......
Dat is nou juist het probleem Roodstaart.... We willen allemaal aan het werk maar kunnen niet inloggen...... ...... Lees toch eens! :D
van mij kant alleen maar HAHAHAAHAHHAHAHAHAHAH
BlackMedusa
04-09-13, 10:53
hebben ze de nederlandse server op geblazen???? :D
bijna 12 uur en nog niet? Dit wordt minimaal een maand premium ter compensatie
Bollekebeer
04-09-13, 10:59
van mij kant alleen maar HAHAHAAHAHHAHAHAHAHAH
ik zie de lol er niet van in....
Julius-Civilis
04-09-13, 11:00
Avonturen koop ik standaard met munten van iemand anders. Dit werkt voor mij het gemakkelijkst.
Dat moet je me eens uitleggen Tymy, dat wil ik nl. ook. Mijn stuff kopen met iemand anders zijn/haar munten :)
Het is weer fijn, kan niet in mijn spel komen :-(
BlackMedusa
04-09-13, 11:03
ik zie de lol er niet van in....
ik doe mee met carolina en kan er ook alleen maar om lachen ook al zie jij de lol er niet van in :D
en even ter verduidelijking Carolina is mijn dochter lol
Je vergist je. De tijd stopt idd tijdens onderhoud, maar er loopt een script mee dat alles onthoudt wat er in de tussentijd gebeurt.Wanneer de servers online gaan wordt de hele zooi herberekend met het script en als je online komt is je wereld op hetzelfde punt als het zou zijn geweest zonder onderhoud. Ergo: mijnen zijn gewoon ingestort, ook die dure lvl5 goudmijn:-)
Zo huis is weer schoon best nuttig dat TSO het niet doet :P
Derkiederk
04-09-13, 11:07
De duitsers krijgen 3 dagen testen vd premiumaccount,hoop dat wij dat ook krijgen.
En: dat het ooit weer online komt natuurlijk!
Dan hebben wij wel een week "verdient"!
Er mag wel weer ff een update gemeld worden!
BlackMedusa
04-09-13, 11:15
vraag me wel af wat er aan de hand is de laatste update is van 9.50 het is nu 12.15 en geen nieuwe update te bekennen ze zullen wel niet weten wat er aan de hand is, dus toch de server opgeblazen lol
Zo zie je maar weer, de beste test is produktie :-)
ik krijg afkickverschijnselen :-)
Denk dat ze niet met lunchpauze zijn, maar peentjes zitten te zweten. En dan zo een Duitse madam die er bij staat en er nog ff de zweep overheen haalt 'hoe dat nou heeft kunnen gebeuren met een server die net uit de Beta is' ....
Pomtiedomtie ....
ik kan weer inloggen, hop hop hop velden bouwen iedereen ;)
Julius-Civilis
04-09-13, 11:35
Nou nee hoor. Waarschijnlijk wordt er nu zo'n geitenwollen sok bij BB wakker: Heh wat?.... NL-server?..... Oeps foutje..... vergeten om hem weer aan te zetten vanmorgen..... :)
Zie je....... Ik heb gelijk. Hij staat weer aan :)
YEAHHHHH we kunnen inloggen
Nieuwe bug: grote bogen missie popt up om de 5 minuten
Nelleke199
04-09-13, 16:26
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Julius-Civilis Bekijk Berichten
-------------
Nadat ik aan het begin van de middag heb moeten in loggen via het truukje van Julius (hulp scherm), heb ik dit zo juist weer moeten doen.
Kan hier nu echt naar gekeken worden? Heel hinderlijk
BB bedankt voor het bonuspakket, komt altijd goed van pas :)
Juphammers
05-09-13, 11:09
Vandaag 5 September weer niet online kunnen komen.12 uur in de middag,enig idee waarom?
Ik kan op dit moment niet online komen, iemand die ditzelfde probleem heeft?
Inmiddels kan ik weer in het spel komen, vanaf 16:00
whitetigre
18-09-13, 05:55
Fijn zo te merken lopen de werkzaamheden weer dusdanig uit dat ik vanmorgen niets kan doen. Misschien wat ruimere tijden opgeven bij uitgebreide updates.
Is het ergens te zien wat de status van een server is? Dan weten we ook of het aan onze verbindingen ligt of dat het onderhoud uitloopt. Scheelt waarschijnlijk ook wat berichten op forum.
chemie_muts
18-09-13, 06:12
ik probeerde net in te loggen.. en ook ik kan er niet in.. hmmm... naja.. dan straks na school nog maar eens proberen :-)
Ik voel weer wat cadeautjes onze kant toekomen ;-)
eh21021981
18-09-13, 06:52
Ik voel een vacature op de betreffende afdeling aankomen :)
KingEdwards1
18-09-13, 06:57
tja, het is aangekondigd een update en dat ie kan uitlopen. dus hij loopt blijkbaar weer uit. dan nog maar een wachten tot ze klaar zijn .... dat kan soms wel 12.00 uur tussen de middag worden, hebben we eerder gemerkt, dus ik wacht maar af .....
HMMMMPPFFFF .... ik log al tijden via de alternatieve route in .... maar nu lukt ook dat niet meer. Om horendol van te worden.
Kom op TSO, jullie kunnen echt beter, doe je best eens en los het probleem met IE op! (en nee met een andere browser inloggen dat kan/mag ik niet)
Serververbinding mislukt, nu al de tweede dag achtereen... wat doe ik eraan? morgen weer proberen?
Gisteren een stuk of 20-25 x uit t spel gegooid, was lang geleden en zo erg is het nog nooit geweest :(
Wat extra jammer is dat ik 1 dag premium had gekocht vd stermunten en dat we met 3 een klm marathon aan t houden waren.
Daaag extra bonen !!
Gisteren een stuk of 20-25 x uit t spel gegooid, was lang geleden en zo erg is het nog nooit geweest :(
Wat extra jammer is dat ik 1 dag premium had gekocht vd stermunten en dat we met 3 een klm marathon aan t houden waren.
Daaag extra bonen !!
Geweldig, vandaag al een reactie gehad van BB, een nieuw avontuur gehad en een dag premium :)
Hartelijk dank voor de vergoeding :)