Bekijk Volledige Versie : Problemen met mailbox
wittenagel
29-07-13, 21:22
Hallo,
Laatste tijd heb ik problemen met berichten. Vrienden verzenden mij berichten ze komen aan maar ik krijg geen melding. Pas bij controle van mijn mailbox zie ik dat er nieuwe berichten zijn.
Dit was voor de evenementen niet zo. Dit is gebeurd tijdens de evenementen.
KingofLeon
29-07-13, 21:26
ik ook
Daar heb ik af en toe ook last van.
Heb ik ook last van, heel vervelend dit.
Nelleke199
29-07-13, 21:34
ik ook, is vervelend
Appeltaart
30-07-13, 08:11
ik ook last van :)
Hier ook af en toe last van, wel lastig als je dingen aan het regelen bent in de gilde en mensen je ineens berichten/handelsverzoeken gaan sturen die je dan mist...
BB_Skelril
30-07-13, 17:37
Met een van de laatste updates is het gedrag van de mailbox aangepast. Dit houdt in dat niet elke inkomende mail een geluid of icoontje zal triggeren. Al jullie mail zal nog wel gewoon aankomen. Dit is dus geen bug.
BB_Skelril
Roodstaart
30-07-13, 17:41
Wat is het nut dan van mail als je er geen bericht van krijgt.....?! Is toch wel zo handig dat je weet als er iets binnenkomt?
Met een van de laatste updates is het gedrag van de mailbox aangepast. Dit houdt in dat niet elke inkomende mail een geluid of icoontje zal triggeren. Al jullie mail zal nog wel gewoon aankomen. Dit is dus geen bug.
BB_Skelril
waarom is dit aangepast???
wat is de achterliggende gedachte hier achter???
ik vind het overigens GEEN positieve aanpassing :)
BB_Skelril
30-07-13, 18:01
Voor zover ik weet waren er een aantal problemen met de mailbox van spelers die al langere tijd spelen (en daardoor veel mail hebben verzameld) wat invloed had op de stabiliteit van de servers. Dit kwam doordat de mailbox automatisch werd vernieuwd wanneer een speler inlogte. Om dit op te lossen en de stabiliteit te verbeteren is er besloten om niet bij elk bericht meer een melding te tonen.
BB_Skelril
misschien een ID hoor, maar berichten die ouder zijn dan 2 maanden (noem maar wat) om deze automatish te laten verwijderen.
berichten die je als nog langer wil bewaren voor wat dan reden dan ook. deze naar een notitie block toe te voegen of iets anders.
zelf af en toe haal ik gewoon me mailbox leeg. moet dan wel heel veel klikken -_-
misschien een ID hoor, maar berichten die ouder zijn dan 2 maanden (noem maar wat) om deze automatish te laten verwijderen.
berichten die je als nog langer wil bewaren voor wat dan reden dan ook. deze naar een notitie block toe te voegen of iets anders.
zelf af en toe haal ik gewoon me mailbox leeg. moet dan wel heel veel klikken -_-
Al zou dit alleen nog maar met berichten van verbeteringen gebeuren (bijvoorbeeld een automatische verwijdering na 1 week) dan scheelt dat al heel veel klikken. Ik hou nu altijd braaf mijn inbox leeg om geen berichten te missen, maar dit is wellicht een goede verbetering.