PDA

Bekijk Volledige Versie : Deals die ik me niet kan permitteren

kgortmak
28-07-13, 15:39
Sinds het laatste onderhoud staat in het handelscherm standaard de optie "Deals die ik me niet kan permitteren" weer aan. Het was een hele tijd weg, en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er mensen zijn geweest die bij BB hebben gesmeekt of het alstublieft weer terug kon komen.

Sterker nog, als je het zelf uitzet en vervolgens op de refresh klikt, STAAT IE WEER AAN! :mad:

En moet ik hem vervolgens weer uitzetten. Wordt er helemaal tuut van.

Daarom: Mag die optie aub bij het volgende onderhouid weer op uit? (Snap trouwens uberhaupt :confused: niet waarom die keuze er in zit, maar goed)

En als jullie dat dan toch aanpassen, is het dan een idee om alles gewoon uit te zetten, zodat je zelf die catagorie AAN kunt zetten waarnaar je op zoek bent? Of nog beter, die keuze gewoon ergens opslaan, zodat ik bij de volgende keer inloggen alleen de categorien zie waar ik in geinterresseerd ben? :cool:

GEXTE
28-07-13, 15:56
hmmm...
ik wil juist alles zien, dus gewoon standaard alles aan staan is prima :)
als jij wilt filteren dan ga je gang :)

Zvicinou
28-07-13, 18:08
ik wil hem liever aan hebben staan.

maar beter zou zijn, dat hij je instelling zou onthouden.

Roodstaart
28-07-13, 19:36
Ik ben ook voor aan laten staan; wil graag alles zien.... oogje op de concurrentie houden kan nooit kwaad :)

aegir
28-07-13, 19:44
helemaal mee eens

Zubatsu
29-07-13, 15:46
hmmm...
ik wil juist alles zien, dus gewoon standaard alles aan staan is prima :)
als jij wilt filteren dan ga je gang :)

ik wil hem liever aan hebben staan.

maar beter zou zijn, dat hij je instelling zou onthouden.

Ik ben ook voor aan laten staan; wil graag alles zien.... oogje op de concurrentie houden kan nooit kwaad :)

Helemaal mee eens heren, ik zet m altijd aan, daar ik de prijzen in de gaten wil houden ;-)

kili
29-07-13, 22:15
aan.

flitz
30-07-13, 22:17
nou van mij mag het uit ik wil zelf kunnen kiezen en niet na elke handeling weer opnieuw beginnen bij pag 1 omdat ie weer terug springt

Bucket
30-07-13, 22:57
Ik stem ook voor

http://www.e-office.com/corporate/img/aan%20en%20uit%20knop.jpg/$File/aan%20en%20uit%20knop.jpg

Troezen
30-07-13, 23:24
Misschien is dit de gulden middenweg.

Alle onderdelen uit. Wanneer een speler slechts één specifiek onderdeel getoond wil hebben, kost dit hem of haar één muisklik.

Voeg er een extra optie aan toe, namelijk "Toon alles". Voor een speler die alle prijzen in de gaten willen houden, kost dit dan ook enkel één muisklik.

De enige speler met meer muisklikken, is diegene die meerdere, maar niet alle onderdelen getoond wil hebben, maar dat is nu ook al het geval.

Troezen

GEXTE
31-07-13, 00:56
Misschien is dit de gulden middenweg.

Alle onderdelen uit. Wanneer een speler slechts één specifiek onderdeel getoond wil hebben, kost dit hem of haar één muisklik.

Voeg er een extra optie aan toe, namelijk "Toon alles". Voor een speler die alle prijzen in de gaten willen houden, kost dit dan ook enkel één muisklik.

De enige speler met meer muisklikken, is diegene die meerdere, maar niet alle onderdelen getoond wil hebben, maar dat is nu ook al het geval.

Troezen

draai het dan om...
standaard alles aan... en voor de liefhebbers een extra optie "toon nix" en dan kan hij/zij daarna selecteren wat hij/zij wilt...

maar persoonlijk vind ik dit (hele topic) eigenlijk een beetje flauwekul, zoals het nu is is het gewoon goed...
gewoon alles aanzetten (laten zoals het nu is dus!) en wil je filteren, dan gebruik je gewoon het zoekvakje! als je daar de exacte productnaam (of gebruikersnaam) in typt dan wordt dat gewoon gefilterd en heb je al die vinkjes en dergelijke niet nodig... (je kunt zelfs al zoeken op een enkele letter van het product/de gebruiker, dus je hoeft niet de hele naam daar in te voeren! die zoek functie is echt goed!!! (en dat zeg ik niet snel ;)))

Troezen
31-07-13, 01:04
Hoi Gexte,

Wanneer ik het omdraai, levert dit de speler die één enkel onderdeel wil zien een tweede muisklik op en de speler die alles wil zien houdt nul muisklikken over, ergo niet meer de gulden middenweg. Dan is het muiskliktechnisch gezien 2 tegen 0.

Wat betreft je tweede punt geef ik je volkomen gelijk, dit heeft ook mijn inziens geen enkele prioriteit.

Troezen

GEXTE
31-07-13, 01:36
Hoi Gexte,

Wanneer ik het omdraai, levert dit de speler die één enkel onderdeel wil zien een tweede muisklik op en de speler die alles wil zien houdt nul muisklikken over, ergo niet meer de gulden middenweg. Dan is het muiskliktechnisch gezien 2 tegen 0.

Wat betreft je tweede punt geef ik je volkomen gelijk, dit heeft ook mijn inziens geen enkele prioriteit.

Troezen

in mijn voorbeeld zijn de muisklikken 2-0...
maar wat de OP zijn probleem was is dat hij in principe alles wil zien, behalve de deals die hij/zij zich niet kan permitteren...
dus: de OP moet eerst alles selecteren en dan alsnog de optie "deals die hij/zij zich niet kan permitteren" weer uitvinken...
als ik goed tel komt de OP met jouw voorbeeld dus op 2-2 terecht... misschien wel een eerlijke verhouding, maar laat het dan gewoon 2-0, dan hebben die mensen die gewoon alles willen zien geen extra klikken nodig :)

Troezen
31-07-13, 02:50
Gexte,

Je hebt inderdaad gelijk, wanneer je zegt dat het de topicstarter te doen was om die ene optie "niet kan permiteren" verwijderd te krijgen. Aan het eind van zijn eerste bericht gaat hij echter verder door te vragen (in wellicht andere woorden, maar van dezelfde strekking) "nu je toch bezig bent, kunnen alle opties niet onaangevinkt verschijnen?" Gevolgd door reacties van zowel voorstanders als tegenstanders. Vandaar mijn gulden middenweg voorstel.

Wanneer je mij vraagt hoe ik het wil hebben, is mijn antwoord dat het mij totaal niks uitmaakt, aan of uit. I don't care. Zou ik toch moeten kiezen, dan zeg ik alles uit.

Troezen

kili
31-07-13, 16:45
het grappige is dat deze functie, ook laten zien wat je je niet kan veroorloven, in het begin standaard uit stond. Ik herinner me veel vraag er naar om deze standaard aan te zetten. Nu is dat zover en krijg je weer dit topic :P

GEXTE
31-07-13, 18:59
klopt kili, maar als ik het zo lees denkt alleen de OP er zo over...
verder heb ik nog niemand gezien/gehoord die het met de OP eens was :)

anoniem107
01-08-13, 22:29
gewoon alles aan voor de mensen die het vervelnd vinden pech gehad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gerali
02-08-13, 00:15
uit :P

Nelleke199
02-08-13, 15:06
Uit

Waarom een keuze mogelijkheid met vakjes om aan te vinken, als die niet werkt?
Niet logisch.
Gewoon weer zo'n stomme bug in het spel.

anoniem107
02-08-13, 22:26
gewoon je scherm naar beneden doen is ook alles uit