Bekijk Volledige Versie : Hoofdkwartier settlers + pakhuis functie
Gezien de functie van het hoofdkwartier in de voorgaande spellen, hoezo werkt het niet als pakhuis?
nu wordt het gebouw ergens geplaatst waar het niet in de weg staat...
Roodstaart
26-07-13, 17:14
Vind het veel erger... het is niet upgradebaar... en met 20 settlers is het eigenlijk gewoon de moeite niet waard!
ik mis inderdaad de mogelijkheid om hem te upgraden, nu neemt het gewoon meer ruimte in dan een adellijk huis en heeft het minder huisvestingsmogelijkheden...
ik mis inderdaad de mogelijkheid om hem te upgraden, nu neemt het gewoon meer ruimte in dan een adellijk huis en heeft het minder huisvestingsmogelijkheden...
Adelhuis en hoofdkwartier nemen evenveel plek in beslag. 2x2 vlak.
michiecheles
26-07-13, 19:55
Wat doet het hoofdkwartier settlers, weet iemand dat, of komen er nog functies met de upgrades in aantocht
Adelhuis en hoofdkwartier nemen evenveel plek in beslag. 2x2 vlak.
Ja, het leek even groter te zijn, maar hij is idd evengroot...
Dat neemt niet weg dat een adellijk huis lvl 1 zelfs meer settlers kan huisvesten...
Ja, het leek even groter te zijn, maar hij is idd evengroot...
Dat neemt niet weg dat een adellijk huis lvl 1 zelfs meer settlers kan huisvesten...
Dat is inderdaad vreemd ja. Ze hadden er ook een productiegebouw van kunnenmaken, net als de school.
hij staat wel mooi en is eenmalig. maar dat is ook alles.
die 20 settlers extra cap is eigenlijk.. wat alleen dat???
ik hoop dat er geen upgrade komt, want heb hem al in de prullenbak gegooid...
heb al rotzooi genoeg...
gewoon compleet waardeloos gebouw!!!
zonde van het programmeren! ze hadden beter iets nuttigs kunnen doen, bugs oplossen of zoiets...
Appeltaart
27-07-13, 06:59
ik hoop dat er geen upgrade komt, want heb hem al in de prullenbak gegooid...
heb al rotzooi genoeg...
gewoon compleet waardeloos gebouw!!!
zonde van het programmeren! ze hadden beter iets nuttigs kunnen doen, bugs oplossen of zoiets...
ben ik niet mee eens je hebt verschillende spelers ik vind het leuk om ook speciale gebouwen te verzamelen ondankds dat ze minder opbrengen dan andere gebouwen.
en je wist van te voren wat je kreeg Gexte was allemaal bekent.
en je wist van te voren wat je kreeg Gexte was allemaal bekent.
klopt, maar ik kon er niet voor kiezen om alleen maar de edelstenen in ontvangst te nemen :P
maar inderdaad, de decofielen onder ons zijn er wel blij mee... maar het was toch een kleine moeite geweest om de capaciteit van iets wat je eenmalig krijgt toch minstens gelijk te trekken met een adelijk huis...
Roodstaart
27-07-13, 11:53
klopt, maar ik kon er niet voor kiezen om alleen maar de edelstenen in ontvangst te nemen :P
maar inderdaad, de decofielen onder ons zijn er wel blij mee... maar het was toch een kleine moeite geweest om de capaciteit van iets wat je eenmalig krijgt toch minstens gelijk te trekken met een adelijk huis...
Eens; en zeker voor de mensen met hun eiland al vol zou zo een gebouw juist een extra waarde moeten zijn; in plaats daarvan is hij alleen maar bouwplek verslindend en heeft met +20 settlers geen toegevoegde waarden.
Dus BB; maak hem upgradebaar tot 5 met stappen van 20 per level up (totaal 100) dan heeft hij voor iedereen *meerwaarde*
hij staat best leuk,had leuk geweest als t een functie had mja....
ghosttown6
29-07-13, 10:53
desalniettemin vind ik het een gemiste kans dat het niet upgradebaar is , had je mooi op de verjaardag door kunnen breien upgrades alleen te voldoen na het voltooien van een opdracht ( ongeveer als Gildemissie aangepast aan level zodat een ieder gelijke kansen heeft om het tuit te breiden)
had helemaal niet mee gedaan met die actie als ik geweeten had dat de beloning zo zielig was...het ding is functie loos ma staat er beetje bij als de capiciteit nu 100 was dan was het nog rendabel