Bekijk Volledige Versie : Alleen werken als geboost/gebuffed.
We hebben allemaal waarschijnlijk al wel meegemaakt dat een dure productie locatie leeg raakt. (denk aan een level 5 goudmijn) Naast de grondstoffen die je gebruikt om hem opnieuw te maken, ben je ook weer upgrade kosten en tijd kwijt.
Met het wetenschapsysteem hebben we er weer een aantal van die dingen bijgekregen, die nogal ruig met je beschikbare grondstoffen omgaan. Denk daarbij aan de geavanceerde papiermolen, die iedere 10-12 minuten 6 tropenstammen wegsnoept om papier van te maken. Dat gaat erg hard! En die stammetjes zijn best schaars. Wat we in dat soort gevallen meestal doen is deze dingen alleen geboost laten draaien. Maar dat is handwerk. En soms vergeet je er een, en dat kan een aardige aanslag op je grondstoffen betekenen.
Ik zou daarom graag zien dat die geavanceerde gebouwen een optie krijgen die je aan kunt zetten, dat ze automaitisch stoppen met hun productie als een buff/boost op is. Of een optie dat ze alleen draaien als ze geboost zijn. Zo kunnen bv je mede gilde leden altijd je munthuis boosten, ook als je niet on-line bent.
goed idee, mag gelijk worden ingevoerd
Zou dan ook leuk zijn om te kunnen zien wie je heeft gebuffed.
Zou bij het gebouw aangegeven kunnen worden bij detailoverzicht.
zeer goed idee, kan dit alsjeblieft worden ingevoerd?
Of gewoon de gebouwen weer op vis, brood of vlees zetten net als in de oude settlers.
In deze versie is dat dan visschotel, goedbelegde boterham of tante irma's cadeaumand, die door de settlers wordt opgehaald als de verbetering is afgelopen.
Verbeteringen door vrienden kan gewoon blijven bestaan, enkel de tijd van de verbetering door een vriend moet bij de resterende tijd van het gebouw worden opgeteld.
De productie van verbeteringen moeten dan wel in een ander gebouw en in het economie-overzicht opgenomen worden, wat ik persoonlijk weer een verbetering van het spel vindt.
BB_Skelril
23-07-13, 17:39
Zou dan ook leuk zijn om te kunnen zien wie je heeft gebuffed.
Zou bij het gebouw aangegeven kunnen worden bij detailoverzicht.
Als ik me niet vergis zal dit mogelijk zijn met het nieuwe nieuwsscherm dat een tijdje geleden is aangekondigd! :-)
BB_Skelril
Als ik me niet vergis zal dit mogelijk zijn met het nieuwe nieuwsscherm dat een tijdje geleden is aangekondigd! :-)
BB_Skelril
Ah kijk, dat is goed nieuws :)
Ik vind het een heel goed idee, mag snel worden ingevoerd :-)
Als ik me niet vergis zal dit mogelijk zijn met het nieuwe nieuwsscherm dat een tijdje geleden is aangekondigd! :-)
BB_Skelril
[sarcasme modus aan]
komt dat nieuwsscherm tegelijk met de PvP? Bedoel "Ontwikkelaarsdagboek: 20.11.2012"
[/sarcasme modus uit]
zou het wel fijn vinden. En zou ook graag een aantal meldingen uit zetten. (ik hoef geen melding dt een gebouw gebuft is of dat een geoloog op pad gaat of dat ik kaartstukken aan mijn magazijn toe gevoegd heb)
zou het wel fijn vinden. En zou ook graag een aantal meldingen uit zetten. (ik hoef geen melding dt een gebouw gebuft is of dat een geoloog op pad gaat of dat ik kaartstukken aan mijn magazijn toe gevoegd heb)
Zie mijn andere suggestie voor aanpassing van de nieuws meldingen en het aanklikbaar maken van de meldingen IN het nieuwsvenster, zodat je gelijk naar de plaats van de melding schiet.
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17056-Nieuws-venster-graag-configureerbaar-en-klikbaar.
FlorisV1967
29-09-13, 18:07
Ik mis de zichtbaarheid van de boost duur, wanneer ik bij een vriend op zijn geboost gebouw klik. Heb nu geen idee wanneer die afloopt.
Ik mis de zichtbaarheid van de boost duur, wanneer ik bij een vriend op zijn geboost gebouw klik. Heb nu geen idee wanneer die afloopt.
Goeie. Had ik nog niet aan gedacht. Hij staat er immers bij de gebooste persoon wel bij. Dan weet ke idd wanneer je weer terug moet komen om te boosten.
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.