Bekijk Volledige Versie : onderhoud
ok je staat op, smeert je brood.
je logt in settlers online en je doet je ding.
veldjes putjes. mijnen ect ect ect.
maar nu! onderhoud. een beetje late onderhoud -_-
wat doen jullie terwijl je wacht totdat de servers weer online zijn?
ik zit zelf forums af te struinen. ff een ander spelletje gedaan. en me brood en koffie gehad.
en ik ga zo weg om fftjes boodschapjes te doen.
gelukkig ben ik lekker vrij vandaag en kan later alsnog inloggen en puin ruimen.
en verveel me nu een beetje daarom deze post :D
zo wat houd jullie nu bezig als je niet kan inloggen? :confused:
:cool::cool::cool:
Appeltaart
23-07-13, 07:42
Ik zit te wachten om na werk te gaan ga mijn baas zo bellen dat ik niet eerder kan komen want ik kan mijn ochtend ritueel niet afmaken :)
Appeltaart eigenlijk deze ochtend... Zo direct staat een workout voor mn hond op de kaart (kan ze nu ook nog ff lekker rennen) en daarna de MTB en alle oude mensen waarschuwen voor de hitte en naar Gerali sturen (die heeft airco!).
Appeltaart
23-07-13, 07:43
Op mijn weg na Gerali dan maar :)
ik verveeeeel me nu echt wel dus ga ff struinen hier ind... oja kili niet buiten gaan fietsen! is een melding geweest dat oude mensjes beter binnen kunnen blijven.... ik kom wel naar jou toe met me airco :)
Volgens mij zijn jullie ouder dan ik en verwisselen jullie nu ff jc en mij :P
oepsss... nou spring dan snel bij appel achter op de fiets... zoals ik al zei heb de koffie klaar :)
RichardElf
23-07-13, 07:53
Zijn ze niet en dag te vroeg met afsluiten van het evenement?
In hun eerdere berich"t:
"Beste Settlers,
In 1993 publiceerde Blue Byte het eerste "The Settlers" spel. Vier samen met ons de 20ste verjaardag!
Bij een verjaardag horen cadeautjes, en die zullen er komen, niet voor ons maar voor jullie! Je kunt gedurende de komende maand 20 voucher codes vinden en inruilen voor leuke cadeautjes
•Start: 27 juni
•Einde: 24 juli
Of staat mijn kalender verkeerd??
Ahfin, de 150% hadden we toch niet meer gehaald ;)
lol, nu 9.00 uur en nog steeds nix, loop al 3 uur achter op mn schema.
Als dat maar goed gaat komen vandaag :)
Nelleke199
23-07-13, 08:05
T'is wat met ons...schaam mij eigenlijk een beetje. Was is opgehangen, bed is opgemaakt, onderhoud aan mijzelf gepleegd en nu heb ik al drie keer geprobeerd in te loggen, haha
hahah ikke 2x... morgen nel... tja tis zo'n heerlijk verslavend spelltejes... ik hang nu zelfs op de forum rond hihi
al 4x ingelogd, heb mijn koffie en ontbijtje staan en wacht. Mijn hele ritme is de war. Zit nu het forum te lezen. Jippie ik mag op settlers!!!!
Appeltaart
23-07-13, 08:10
Gerali kan jij of iemand anders mandjes doen op mijn munthuizen / goud smelters als de server het weer doet kan namelijk op mijn werk alleen op het forum :P
Ach het is net afkicken, heb gelukkig vanmorgen voreg al het een en ander gedaan
mijnen en velden gebouwd en barak is ook al druk
Nelleke199
23-07-13, 08:11
Raak er helemaal van in de war, dagindeling naar de Filistijnen. :o
moggu Jellie
ja heb ik ook last van nel haha... appel komt helemaal goed, buf je gelijk ff als ik erop kom :)
'' buf je gelijk ff als ik erop kom'' uhmmm op je eiland natuurlijk :)
ahh eindelijk kan de boel weer herstellen
is gelukt appeltje, je mijn was nog in buf? kijk later wel weer ff of ie uitgebuft is
anoniem107
23-07-13, 09:31
settlers is net drugs volgens mij ......
weet het niet hoor, maar RSI krijgen van die ballonen is niet erg gezond lijkt me