PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontwikkelaarsdagboek: 11.07.2013

BB_Skelril
11-07-13, 17:44
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_nl/Pictures/2012-11_dev-diary/11_20_2012_Dev-Diary.png (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17012)

Plaats hier je reacties over ons laatste ontwikkelaars dagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

Roodstaart
11-07-13, 17:59
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17012-Ontwikkelaarsdagboek-11.07.2013?p=10480#post10480

Gaat het dan eindelijk *een beetje* goedkomen? :)

Excaliber
11-07-13, 18:03
Wijzigingen zien er netje uit :> met de stermunten zullen sommige niet blij zijn denk ik.

Excaliber
11-07-13, 18:32
BB kun je bevestigen of er een max zit bij de aankoop van de silo's in de gildemarkt na de update 7-08? ik zie er veel vragen over.

BB_Skelril
11-07-13, 18:38
Deze informatie kan je vinden in het ontwikkelaarsdagboek van 31 Mei (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16804)

http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2013_05_31_question_mark.pngNaam: Graansilo (max. 1)*
Type: Gebouw
Beschrijving: Speciaal gebouw dat je tarwevelden opnieuw aanvult.
Prijs: 1500 Gilde munten

* Belangrijk
Twee items die deel uitmaken van de verkiezing zijn beperkt tot 1 aankoop per speler. Het maakt niet uit of je ze in het verleden hebt gekocht, elke speler zal in staat zijn om een item te krijgen in ruil voor gilde munten.[/INDENT]

BB_Skelril

Poegel
11-07-13, 18:43
Nice one BB :) :) :) :) :) :)

SirJackOld
11-07-13, 19:45
Ziet er leuk uit allemaal, zeker die gildeadministratie.

En ik kan haast niet wachten op die silo, jammer dat je er maar 1 van kunt kopen, als begrijp ik het wel.

Excaliber
11-07-13, 20:07
Deze informatie kan je vinden in het ontwikkelaarsdagboek van 31 Mei (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16804)

BB_Skelril

Thanks BB idd jammer :<

edski
11-07-13, 21:24
he he eindelijk eens wat positieve aanpassingen krijg haast het gevoel dat er geluisterd word ;)

PasMaNNi
11-07-13, 21:32
Denk dat iedereen vooral op die gilde administratie zat te wachten. Hopelijk voldoet die aan de verwachtingen van de meeste gilde leiders hier.

Ik kijk er in ieder geval naar uit!!!

BlackMedusa
11-07-13, 21:38
yes yes yes, mooi, nu hebben we inderdaad het idee dat er naar ons geluisterd wordt, dank je Skelril, want dit is ook jou bijdrage om het gezeur van ons te moeten lezen en dat je het vooral bleef door geven aan de ontwerpers :D
ik kijk vol verwachting uit naar die update :D

Toch ook nog een vraagje, ik heb bv. nog missies open staan, die ik zou kunnen voltooien, maar die ep geven en ik het zonde vind om die af te vinken en de ep kwijt te raken, wat gebeurt daarmee als ik die nu wel zou voltooien krijg ik die ep dan ook in stermunten?

Appeltaart
11-07-13, 21:57
staat in het handboek medusa dat ep die nog in de mail staan automatisch omgezet worden na muntjes.

BlackMedusa
11-07-13, 22:01
staat in het handboek medusa dat ep die nog in de mail staan automatisch omgezet worden na muntjes.

appeltje die staan dus niet in de mail maar nog als missies die voltooid moeten worden ze zijn klaar ik hoef ze maar aan te klikken, maar dan ben ik die ep wel kwijt dat is dus het probleem maar als ik ze nu toch doe en daar die sterpunten voor krijg dan voltooi ik ze met alle plezier :D

Roodstaart
12-07-13, 06:06
appeltje die staan dus niet in de mail maar nog als missies die voltooid moeten worden ze zijn klaar ik hoef ze maar aan te klikken, maar dan ben ik die ep wel kwijt dat is dus het probleem maar als ik ze nu toch doe en daar die sterpunten voor krijg dan voltooi ik ze met alle plezier :D

Antwoord daarop is heeeeel simpel -> aan Roodstaart geven :)

Sully
12-07-13, 07:13
Duidelijk is dat de ontwikkelaars een eigen koers varen.
Dit gaat spelers kosten die het wachten beu zijn.

Ik speel zelf ook steeds minder, doe eigenlijk niet meer als onderhoud, in de hoop dat we toch de onderlinge gevechten gaan krijgen.

(positieve uitzondering is het gildemissie gebeuren)

Jammer.

BlackMedusa
12-07-13, 07:20
Antwoord daarop is heeeeel simpel -> aan Roodstaart geven :)

Dat zou roodstaartje graag willen he :D

Ruwaard
12-07-13, 09:51
Prima initiatief, veel gildes zien al lange tijd uit naar meer informatie over de gildemissies en ook opvolging regelen voor de gildeleider zal positief ervaren worden.

Een alternatief voor EP voor ieder die level 50 is, is ook goed, vooral ook omdat de eerder verdiende EP alsnog wordt omgezet (een onverwacht extraatje voor degenen die het betreft). Nu maar hopen dat de nieuwe munten voor iets waardevols kan worden ingeruild.

Robin_
12-07-13, 14:46
Ik snap het ook niet helemaal...

... alsof je als level50 speler vooral uit bent op het verfraaien van je (volle) eiland... je wilt je spierballen meten met concurrenten level 50. als het niet in pvp is dan in XP punten, levels of whatever.. een enkel object om mee te patsen ok...maar dan als bijproduct... waarom niet een XP ranglijst zoals de verjaardagsevent...

gelukkig mag ik nog 7 levels rustig aan doen :)

kili
12-07-13, 17:16
Afhankelijk van de items die men straks met de nieuwe valuta kan kopen lijkt me dit een zeer leuke nuttige toevoeging voor de level 50-ers. Daagt nu iig ook weer iets meer uit om niet onder de 45 te blijven hangen ivm crisismissies, maar door te stomen naar level 50 :)

Roodstaart
12-07-13, 18:14
Waar ik me vooral zorgen om maak is die nieuwe generaal die er aankomt.... met max. 500 troepen.....

Is die te koop met de nieuwe *ster-munten* of word dit gewoon ordinair met *edelstenen* aftikken....?

Poegel
12-07-13, 20:28
Waar ik me vooral zorgen om maak is die nieuwe generaal die er aankomt.... met max. 500 troepen.....

Is die te koop met de nieuwe *ster-munten* of word dit gewoon ordinair met *edelstenen* aftikken....?

Met de magische bonen volgensmij. Zag dat tenminste op de testserver.

kili
12-07-13, 20:49
Wordt die niet straks ook alleen gebruikt als 'bus'?

Poegel
12-07-13, 20:53
Ja, die kan alleen vervoer doen. Kan zelf niet aanvallen.

wee_man
12-07-13, 21:28
http://imageshack.us/a/img41/1320/a817.jpg

Hij is aangepast, wel duur hoor met 20k magische bonen maar kan nu wel 1000 troepen vervoeren in 15 minuten. (was eerst 500)
Maximaal 2 stuks en jammer genoeg hebben ze het garnizoen van deze generaal groter gemaakt.
Ik denk wel anderhalf keer zo groot als een normaal garnizoen.

http://img560.imageshack.us/img560/22/2q3i.jpg

Er waren enkele aanpassingen;
De toren maakt nu munten uit tarwe, 1 munt uit 50 tarwe in 12 minuten.
Het nieuwe woonhuis huist nu 500 settlers.
Het kasteel is nu up te graden met grondstoffen ipv magische bonen.

Nog een aanvulling; op de test krijgen we geen sterren munten van missies, alleen van avonturen. (op lvl 50)
Misschien passen ze dat nog aan.

sigaar2012
13-07-13, 07:05
Even een vraagje als je na de introductie lvl naar 50 en je zou gewone avonturen blijven spelen voor het graniet wordt je ep dan ook geconverteerd naar sermunten en hoe gaat dat gebeuren per week of per avontuur.
En wat is de ratio ep - stermunten.

Appeltaart
13-07-13, 08:47
Echt vind het goede updates als ik dit zo lees goed zo BB

wee_man
16-07-13, 14:40
Er komt een update op de test vandaag met wat nieuwe wijzigingen, het lijkt mij wel interessant om eens te kijken vanavond :)

we will have a maintenance today between 15:30h and 18:00h (CEST). The new version comes with the following features and changes:

NEW FEATURES
• A new general will be available for beanstalks: The Major General which can carry
270 units.

CHANGES
• Adventure loot-tables have been changed to give additional loot like granite and
buffs
• Adventure-XP will be converted into Star Coins for level 50 players. Epic Raid
Adventures will now give Beans instead of Star Coins
• Gold Tower now requires only 1 wheat instead of 50
• Increased time-limit for Epic Raid Adventures from 8 days to 12 days
• Epic Raid Adventures can now be played with up to 2 friends

http://www.tsotesting.com/en

Poegel
16-07-13, 14:49
• A new general will be available for beanstalks: The Major General which can carry
270 units.

Is dat een hele nieuwe generaal? Of een aanpassing van de transportgeneraal?

wee_man
16-07-13, 14:55
Is dat een hele nieuwe generaal? Of een aanpassing van de transportgeneraal?

Dat zal een nieuwe generaal worden, de transport generaal is voor magische bonen te koop.
Deze word voor bonenstaken die je met het kasteel moet maken op lvl 5, iets lastiger klus dan. ;)

Robin_
16-07-13, 14:59
waarom gaan ze graniet in avonturen ophogen? Dat is 1 van de weinige beperkingen in het spel....

wee_man
16-07-13, 16:29
De nieuwe generaal :)

http://img706.imageshack.us/img706/5353/1br7.jpg

Poegel
16-07-13, 18:35
Ow mooi, duur grapje, maar is het wel zeker waard

Geerius
16-07-13, 20:02
Kunnen weer alle guides worden aangepast :-)

Roodstaart
17-07-13, 18:58
En wat is de inhoud van de *magnificent residence*? Ben wel nieuwsgierig :)

En hoeveel bouwvakjes? mag toch hopen minder dan 4? anders zijn de heksentorens nog steeds *beter* :)

Poegel
17-07-13, 19:22
En wat is de inhoud van de *magnificent residence*? Ben wel nieuwsgierig

+350 bevolkingslimiet

wee_man
17-07-13, 21:15
De loot verandering is alleen voor die nieuwe avonturen zo te zien, maar kan me vergissen hoor ;)

Kans op tropenstammen, graniet, buffs, vullers..

loveleyAngel
17-07-13, 21:58
beetje tegenvallen dat als er in het ontwikkelaarsdagboek staat: De generaal is niet in staat om aanvallen te leiden maar kan zeer grote legers in korte tijd vervoeren. ik vind 270 niet echt veel moet ik dan zeggen dacht dat ie iets van 500 eenheden kon vervoeren 20 meer dan een vet:(

loveleyAngel
18-07-13, 06:23
je heb gelijk tymy dat doe ik idd:) valt weer mee gelukkig.

TIPEX
18-07-13, 10:42
verdwijnt met deze functie ook de reset om de 2 weken van de gildemissie?
of blijft deze nog een tijdje simultaan lopen om eventuele problemen rond de nieuwe functie op te vangen?

mvg tipex

Roodstaart
18-07-13, 17:50
Magnificent Residence is +500 als je hem gebouwd hebt. De tooltip geeft echter nog steeds 350 aan. Is reeds gemeld op het testforum.

Het gebouw is een T vorm. 3 vakjes op een rij en één extra onder het tweede vakje van de eerste rij. Vakjes 4 en 6 zijn bebouwbaar met adellijke huizen. Dus je krijgt 500 settlers op 4 bouwvakjes. Aangezien een adellijk huis max 70 is, is het dus een aardig upgrade. Het is zelfs meer dan 4 Heksentorens ;)

Laten we dus hopen dat de 500 correct is; want met 350 blijven de heksentorens TOP :)

wee_man
19-07-13, 21:38
Nieuwe gildeopzet

http://imageshack.us/a/img22/1377/zi6a.jpg

Nieuwe avonturen bij de handelaar, The Valiant Little Tailor is het startavontuur van de nieuwe epische roofavonturen.
The Sjamaan en Oude Ruïnes krijgen loot waaronder de klik avonturen die we nu als ballonnenmissie hebben elke dag.

http://imageshack.us/a/img838/8945/hrq9.jpg

Elke 100 ep op lvl 50 word omgezet in 1 ster munt.
Op de epische roofavonturen word de ep omgezet in magische bonen.

Ik zag ook dat het Wit kasteel nu verhandelbaar is op de test en het EHBO pakket niet meer.

Het voetbal avontuur in de de nieuwe gildemarkt geeft zo te zien alleen maar ep.

Poegel
20-07-13, 10:45
Goed dat die nieuwe avonturen loot gaan krijgen. Daar kan ik me zeker mee vermaken.
Vraag me wel af wat je met die klikmissies moet gaan doen. Zou deze ook loot hebben? Heb er namelijk nog een aantal liggen :) :)

Dat voetbal avontuur is trouwens wel heel leuk en zeker aan te raden om eens te spelen. (Als je hem nog nooit hebt gezien/gedaan).
De hoeveelheid EP die je krijgt is netjes, maar hij is wel aan de dure kant helaas.

Thx voor de update wee_man!

xwmen
20-07-13, 12:07
Op een dag zei ik tegen mijn pa dat ik the settlers online speel.
Mijn pa zei dat hij dat spel vroeger ook speelde maar dat het niet online was,
hij zei dan je kon atoombommen kon smijten, zou deze functie terug kunnen komen?
Misschien ook nog een dag en nacht cyclus en dat het kan regenen en sneeuwen enzo.
En als het heel warm is de bomen in brand vliegen en zaadjes om bomen opnieuw te planten.

Poegel
20-07-13, 13:35
Op een dag zei ik tegen mijn pa dat ik the settlers online speel.
Mijn pa zei dat hij dat spel vroeger ook speelde maar dat het niet online was,
hij zei dan je kon atoombommen kon smijten, zou deze functie terug kunnen komen?
Misschien ook nog een dag en nacht cyclus en dat het kan regenen en sneeuwen enzo.
En als het heel warm is de bomen in brand vliegen en zaadjes om bomen opnieuw te planten.

Alles wat je opnoemt is er al :)
Kerst = Sneeuw
Halloween = Donker
Bosbeheer maakt boompjes op je eiland

Antoombom ben ik nog niet tegengekomen :)

Appeltaart
20-07-13, 13:38
volgens mij zit in geen enkel spel van settlers een atoombom ?

Poegel
20-07-13, 13:59
volgens mij zit in geen enkel spel van settlers een atoombom ?

Zou hij empire earth bedoelen?

Poegel
20-07-13, 17:02
Krijgen wij dit eigenlijk ook nog?

https://85623e4f404d1607b65c-037317f4e70c581fc3fc2ac2d567f9f5.ssl.cf3.rackcdn.c om/5b7e106d2e70d8e54d8928f7b2f56cef/landingpage/product_small.jpg

Valt me namelijk op dat Amerika + Duitsland veel extra ''gifts'' krijgen. Van mij mag dat hier ook best :)
Die giften komen van bepaalde websites die je moet bezoeken. Of bijvoorbeeld abonneren op een bepaalde nieuwsbrief.

kili
20-07-13, 21:08
Krijgen wij dit eigenlijk ook nog?

https://85623e4f404d1607b65c-037317f4e70c581fc3fc2ac2d567f9f5.ssl.cf3.rackcdn.c om/5b7e106d2e70d8e54d8928f7b2f56cef/landingpage/product_small.jpg

Valt me namelijk op dat Amerika + Duitsland veel extra ''gifts'' krijgen. Van mij mag dat hier ook best :)
Die giften komen van bepaalde websites die je moet bezoeken. Of bijvoorbeeld abonneren op een bepaalde nieuwsbrief.
ook zeer benieuwd naar :)

kili
20-07-13, 21:39
Daar zit je idd wel mee Tymy...

kraplap
21-07-13, 08:26
ziet er top uit. Hopen dat het snel augustus wordt en het ingevoerd wordt

Praetor
22-07-13, 11:39
Geweldige uitbreidingen! Zo evolueren de eilanden continu en weer wat uitdaging voor 'ons 50'ers'. Afwachten wat de sterpunten ons brengt en geeft. Vooral welke invloed deze hebben op een eventueel latere level verhoging.

Wanneer wordt de Invasie van de Vikingen (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16642-avontuur-invasie-van-de-vikingen) in NL aangeboden? De gebouwen ijzige ijzermijn en het ijspaleis staan al even in de overzichten.

Dimitri-van-m
03-08-13, 23:15
Wow GILDE INTERFACE , dat is echt een verbetering super

ArthurPendragon
07-08-13, 13:16
uhm, een silo is wat weinig. las gister op de test dat er wordt uitgebreid naar 10 edelstenen putten. 5 is wel het minimum dacht ik zo.

Poegel
08-08-13, 09:10
De retro avonturen zouden nu toch loot krijgen?
Er staat nu nog steeds dat je alleen ervaringspunten krijgt... (Ook die uit de winkel)

Robin_
08-08-13, 12:16
blijkbaak kan je je setjes van mandjes nu opknippen (bij verhandelen), daar heb ik niets van gelezen, maar fijne functie!

KarelvanAnjou
08-08-13, 18:29
Bij handelaar staat er nu ook een kopje 'Tijdelijke aanbiedingen'. Hier staan wilde verkenner voor 995 edelstenen en drijvend huis voor 295 edelstenen bij. Echter zijn zij normaal gesproken al 995 en 295 edelstenen dus de 'aanbieding' ontgaat mij even in deze. Is hier iets misgegaan of is dit iets zoals ze bij veel winkels doen ze zetten ergens aanbieding bij en het is gewoon de normale prijs?

GEXTE
08-08-13, 18:41
marketing, als je er aanbieding bij zet dan denken mensen dat ze een koopje hebben en kopen ze het sneller/eerder ;)

Rativo
08-08-13, 18:59
je hebt een max aantal verkenners en waterhuizen wat je normaal kan kopen met edelstenen in de schatkist, die tijdelijke aanbieding is dat je 2 extra verkenners en waterhuisjes kan kopen.

Vraag me alleen wel af hoelang die tijdelijke aanbieding in het spel blijft, tot volgende week of tot er weer een grote update komt ?

KarelvanAnjou
09-08-13, 08:55
Bedankt voor het antwoord dat maakt het een hoop duidelijker! Ik hoop ook dat het gaat wisselen van items, want kan wat extra recyclefabrieken goed gebruiken.

ghosttown6
09-08-13, 09:07

BB_Skelril

nou nou een geweldige nieuwe input in de gildemarkt.
Dat je niet limietloos silo's kan kopen snap ik wel ,maar een stuk of 3 zou eerlijker geweest zijn . ook al zou je hiervoor de prijs moeten verhogen. De rest van de beloningen zorgen er dus gewoon voor dat gildemunten een waardeloze valuta blijven .

jammer er is genoeg input geweest over dit onderwerp. en ook al weet ik dat niet alles haalbaar is . denk de vlg keer is over bijvoorbeeld een "niet" verhandelbaar item dat gewild is . of een avontuur serie (1 of meerpersoons) alleen te koop in gildemarkt

wee_man
09-08-13, 16:01
Even een vraagje, zit het nieuwe roofavontuur het dappere kleermakertje nu wel of niet in de lange avonturen zoektocht?
Ik had ergens gelezen van wel maar verder niks over te vinden helaas.

GEXTE
09-08-13, 16:03
ik vermoed dat hij er niet in zit, maar dit is pure speculatie...
in ieder geval nog nix gevonden hier...

BB_Skelril
09-08-13, 16:20
Het is mogelijk om het avontuur "Dappere Kleermakertje" te vinden middels een lange avonturen zoektocht.

BB_Skelril

wee_man
10-08-13, 08:24
Het is mogelijk om het avontuur "Dappere Kleermakertje" te vinden middels een lange avonturen zoektocht.

BB_Skelril

Bedankt voor de info, ik zal de OR's flink aan het werk zetten ;)

DJRendy
12-08-13, 13:55
Beste BB,

Aan het lijntje houden is door jullie uitgevonden, maar wordt nu wel tijd om openheid van zaken te geven
aangaande onze stermunten, staat leuk hoor in mijn pakhuis, maar kan er geen boodschappen meedoen.
Zet iets goeds ingang, of doe het niet, ik hoop wel dat de speciale winkel categorie ook echt iets gaat toevoegen
ipv onnozele en niets zeggende, en niet nodig hebbende onderdelen waar lvl 50 spelers niet op zitten te wachten.

Het is mij te stil rondom dit hele gebeuren

Rendy

BB_Skelril
12-08-13, 15:50
DJRendy,

Zoals ook in het ontwikkelaarsdagboek staat aangegeven wordt er nog druk gewerkt aan items voor de nieuwe winkel categorie. Heb dus nog even geduld, het zal zo snel mogelijk beschikbaar zijn in het spel!

BB_Skelril

BB_Skelril
13-08-13, 17:47
Tymy,

Dit is een tijdelijke categorie die uiteindelijk zal worden verwijderd.

BB_Skelril

kili
13-08-13, 21:10
Ok jammer, die had ik verkeerd ingeschat. Dacht een nieuw iets wat zou blijven, maar steeds met nieuwe artikelen. Goed om te weten wel...Thnx.

kili
14-08-13, 09:37
Toch nog even een vraag over deze tijdelijke aanbiedingen. Als je nu een drijvend huis uit de tijdelijke aanbieding koopt terwijl je nog niet aan je max zit bij de reguliere, dan telt die ook alleen af bij de limiet van de tijdelijke aanbieding ipv de reguliere neem ik aan?

Korsakova
14-08-13, 10:45
ja dat klopt kili :) de reguliere blijft dan op het oude aantal staan

kili
14-08-13, 11:35
thnx beide :)

Poegel
14-08-13, 16:32
@Skelril,

Ik had ergens gelezen dat de avonturen van het 20-jaar event loot zouden krijgen. En dat de klikavonturen ook nog gebruikt zouden worden.
Klopt dit? Zie de 2 event avonturen nu bij de handelaar staan, maar daar krijg je nog steeds geen loot.

Weet je of dit nog gaat komen tijdens de komende update?

Gr. Poegel

BB_Skelril
14-08-13, 20:35
@kili,

Ik heb dit met een Wilde verkenner getest op Duitse server. De initiële hoeveelheid aan items uit de reguliere shop blijft beschikbaar.

@BB_Skelril,
Bedankt voor je antwoord, maar kan helaas geen bevestiging hiervan vinden op Duitse en Engelse forum. Heb je voor mij een link naar een van deze ? Bij voorkeur naar de Duitse.

Alvast bedankt.

gr. Tymy

Tymy, de bevestiging hiervan heb ik gisteren op het forum geplaatst zoals je hierboven kan lezen.

@Skelril,

Ik had ergens gelezen dat de avonturen van het 20-jaar event loot zouden krijgen. En dat de klikavonturen ook nog gebruikt zouden worden.
Klopt dit? Zie de 2 event avonturen nu bij de handelaar staan, maar daar krijg je nog steeds geen loot.

Weet je of dit nog gaat komen tijdens de komende update?

Gr. Poegel

Ik heb hier nog geen informatie over maar ik zal het navragen. Zodra ik meer weet zal ik het in dit topic plaatsen.

BB_Skelril

Poegel
15-08-13, 08:56
Thx voor de reactie!

EDIT:

Zelf ook even op onderzoek geweest. Die 2 event avonturen zijn nu op de testserver te vinden met loot + klikavontuur als loot.

http://img841.imageshack.us/img841/1130/me6e.png

http://img571.imageshack.us/img571/1359/yqp3.png

Dus Skelril, heb je nog wat info over de klikavonturen? Vraag me af wat deze dan precies doen...

Enkidoe
22-08-13, 18:42
iets anders, als gildeleider ben ik niet tevreden met de actief/niet actief. Leden staan op inactief terwijl ze wel actief zijn. Had liever een datum gezien met een kleur. Bijv. een week niet online, dan rood.

tevens mis ik een vakantiemodus

Poegel
22-08-13, 18:51
iets anders, als gildeleider ben ik niet tevreden met de actief/niet actief. Leden staan op inactief terwijl ze wel actief zijn. Had liever een datum gezien met een kleur. Bijv. een week niet online, dan rood.

Wat wil je doen met de vakantiemodus?

GEXTE
22-08-13, 19:27

elk gildelid kan bij zijn/haar naam een notitie maken en daar zijn/haar vakantie data schrijven een kleine moeite dacht ik zo...

Enkidoe
23-08-13, 15:21
elk gildelid kan bij zijn/haar naam een notitie maken en daar zijn/haar vakantie data schrijven een kleine moeite dacht ik zo...

Fout gedacht .

Poegel
19-09-13, 16:14
Maar er komen dus verbeteringen om te vechten?
Maar zoals ik van velen begrijp heeft het dus geen nut meer om te vechten als je op lvl 50 zit, want je hebt alles al.

Zie ik hier een Paradox?

Er is een nieuwe versie beschikbaar op de testserver die gloednieuwe voorwerpen introduceert die te verkrijgen zijn met stermunten.
Wil je meer weten over wat voor voorwerpen er beschikbaar zullen zijn? Neem dan nu een kijkje op onze testserver: tsotesting.com!

Die update is blijkbaar nog niet geweest? Of kijk ik er overheen?

BB_Skelril
19-09-13, 19:29
Poegel,

De update is op het laatste moment uitgesteld en zal vanaf morgen op de testserver beschikbaar zijn.

BB_Skelril

Robin_
20-09-13, 09:16
Maar er komen dus verbeteringen om te vechten?
Maar zoals ik van velen begrijp heeft het dus geen nut meer om te vechten als je op lvl 50 zit, want je hebt alles al.

Zie ik hier een Paradox?

PvP!
of je sprookjeskasteel nog bij elkaar knokken wellicht