Bekijk Volledige Versie : Regelmatig rare situaties in economieoverzicht
SaintPetrus
04-07-13, 23:29
Onlangs regelmatig rare situaties in mijn economie overzicht, alle dennenbosbeheerders, dennenhouthakkers en dennenhoutplanken geboost en als ik dan in mijn economieoverzicht kijk staat alles ineens in de grijze stand of wel volgens het overzicht wordt er niets geproduceerd.
Een paar tellen later als ik dan weer kijk staat alles weer ineens aan en is de productie weer overal oké.
Dit komt omdat het productie van hout steeds verschillend is door deze factoren:
# Hout op verschillende locaties zoeken.
# Bosbeheer heeft alles geplant en gaat dan uit, waardoor je dus in de min komt te staan.
Dit wordt ook ergens aangegeven in dat overzicht. Je moet bij de dennen/hardhout dus niet teveel geloven in dat schema, want dat zal inderdaad continue veranderen.
Hieronder een voorbeeldje van een beheerder die aan de wandel gaat naar een verre afzetting.
De afzettingen dichtbij waren op een bepaald moment vol dus zal hij verder gaan zoeken en dat geeft een verkeerd beeld in je economieoverzicht.
Klik eens op een beheerder en zoom je beeld in totdat je de aantallen bij de afzetting ziet.
Daaraan kan je goed zien dat je beheerders hun werk goed doen of moeite hebben het bij te houden als alles dicht bij nul staat. :)
http://img4.imageshack.us/img4/4862/h5md.jpg