Bekijk Volledige Versie : Missie 'Tekort aan settlers' update niet goed
Hallo,
Ik wil de missie 'Tekort aan settlers' afronden maar hij wil niet goed registreren dat ik een reizigersfamilie op mijn burgemeestershuis toepas.
Ik heb nu al 10x een reizigersfamilie 'gemaakt' en deze op mijn burgmeesters huis gedropt, maar de teller in het missieboek blijft op 0 staan...
Doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt,
Groet Sander
Bollekebeer
02-07-13, 08:51
Sander, welke tekst staat er precies?
Hoi Bolleke,
Er staat 'Gebruik ten minste 5 reizigersfamilies op het burgemeestershuis'.
Ik heb al een keer 5x los een reizigersfamilie gemaakt, en ook een keer 5 families in 1x maar dat werkte allemaal niet..
Bedankt alvast.
Is het toevallig een wachtende missie?
Wat is een wachtende missie?
Als je in je missieboek kijkt heb je verschillende soorten missies.
Bovenaan staan je hoofdmissies, daaronder zijmissies, evenementmissies, gildemissies, dagelijkse missies en wachtende missies.
Als je een missie onder het kopje "wachtende missies" hebt staan, betekent het dat je eerst je dagelijkse missie of je gildemissie moet afronden voordat je deze kunt doen. De missie "wacht" op de voltooiing van de andere missie.
Als je dan de dagelijkse missie of gildemissie hebt voltooid wordt de wachtende missie de nieuwe dagelijkse missie of gildemissie.
Hoi Paul06,
Dank je. Het is geen wachtende missie, het is een zijmissie.
Okee, nog één mogelijkheid: weet je zeker dat je in het proviandhuis de Reizigersfamilie hebt gemaakt? En niet per ongeluk Gepensioneerde bandieten of Reizende settlers?
Yup, weet ik zeker.
Kan het zijn dat ik dit stukje van de missie pas kan doen als ik 0 werkeloze settlers heb? Of wanneer ik een bepaald niveau heb?
lijkt me niet... zou je een screenshot van je missieboek kunnen maken en deze hier posten?
http://s22.postimg.org/efdbrea8x/missieboek.png (http://postimg.org/image/prpx96ixp/full/)
okee, het lijkt er idd op dat je ze gewoon moet kunnen toevoegen aan je voorraad. Heb je er wel ruimte voor? Dit kun je zien als je je muis op het poppetje links in de bovenste balk houdt. Daar staat bevolkingslimiet: 400/1000 bijvoorbeeld. Als deze vol is (1000/1000 bijvoorbeeld) dan kun je geen reizigersfamilies meer toevoegen en moet je eerst militaire eenheden verliezen om ruimte te maken.
Ik heb genoeg ruimte voor settlers. Ik kan ze ook gewoon toevoegen, en dat gaat ook prima. Alleen gebeurt er niets met de missie :(
Niet dat het bijzonder boeiend is, maar ik kom zo niet verder met deze missie..en de vervolgen van deze missie..
Bedankt iig voor je reactie Paul!!
Hoi Tymy,
Ik zal eens kijken wanneer ik niet aan het trainen ben idd.
Nu toevallig allebei aan het doen.
Ik laat het weten.
Groet,
Sander
Ik heb een familie toegevoegd zonder dat ik aan het trainen was, maar dat hielp niet. Iig bedankt voor het opperen van de optie!
Heb een mail naar support gestuurd.
Misschien dat het aanvinken van die missie in je missieboek helpt?
Ik heb hetzelfde probleem... heb het inmiddels op verschillende manieren geprobeerd... maar werkt gewoon niet
ik heb alle mogelijke variaties uitgeprobeerd... is een bug... dit gaat niet werken
Ik heb het probleem ook.
Ondertussen toch al wel 7 families toegevoegd. Max aaneengesloten serie was 4 families erbij. Aangezien ik nu aan max pop en max gebouwen zit kan ik niet veel meer...
Is er ondertussen al een oplossing voor? Mods?
ik wacht het wel af, maar ik heb hetzelfde probleem
me_delilah92
15-07-13, 15:07
ik heb ook hetzelfde probleem
Ik ondervind ook dezelfde bug.
Melding gemaakt bij support.
Zij gaan dit bekijken en proberen zo snel mogelijk op te lossen.
ik heb precies het zelfde. en heb ook alles al geprobeerd maar niets helpt.
hoop ze snel deze bug eruit hebben
Werkt ook niet voor me... heb alles geprobeert, reizigersfamilie 5, 10 en nog meer....reizende settler ook, nu heb ik nog gepensioneerde bandieten gemaakt, werkt alles niet. en nog een keer 5 reizigersfamilie ob het moment, ik heb geen idee meer. ik doe ze altijd eerst ob het burgemeesterhuis als ik plek heb, ben gewoon veel an het vechten met mijn rekruten en adelige huisen aan het bouwen...pff
heb ook hetzelfde probleem en ken er nog meer met het probleem, heb al tal van die familie's aangemaakt op allerlei verschillende manieren maar niks helpt.
Anndalousia
29-07-13, 19:34
Ik heb het ook, is er al een oplossing?
Dit topic is al zowat één maand geleden aangemaakt. Goed bezig....
Dit topic is al zowat één maand geleden aangemaakt. Goed bezig....
wen daar maar vast aan!
er wordt wel tijd besteed aan het oplossen van bugs, maar ondertussen ontwikkelen ze ook tig andere/nieuwe dingen...
in principe doen ze dus alles een beetje half...
ik heb eerder ook al voorgesteld om project voor project te doen, maar dit zijn alleen de NL forums en settlers is wereldwijd, dus als 1 persoon hier iets post maakt dat echt geen verschil, tenzij andere servers er ook zo over denken...
een mooi voorbeeld is PvP wat voor begin 2013 op de planning stond (ooit in een duister verleden (volgens mij stond het zelfs ooit in de planning voor het najaar van 2012))... nou hoor je er helemaal nix meer over...
ondertussen komen ze wel met geheel nieuwe/andere dingen op de proppen zoals gildemissies/munten, wetenschapsysteem, etcetera... ze zitten dus echt niet stil, ze doen alleen alles maar half... evenals de bugs dus!!!
misschien marketing technisch wel slim...
ze komen met allemaal nieuwe dingen en andere (leuke) dingen in het vooruitzicht, dus ze proberen je interesse wel te wekken!
vervolgens wordt het (helaas) alleen niet afgemaakt, of er komen andere dingen tussendoor...
wat ik dus wil zeggen: wen er maar aan en heb geduld... ze doen van alles door elkaar, dus soms duurt het gewoon (heel erg) lang...
http://forum.thesettlersonline.com/threads/22386-Overview-of-reported-issues?highlight=bugs+overview
't is inmiddels een flinke lijst.....